15.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Google Maps avisa en quines localitats hi ha casos de coronavirus

 

L’aplicació de mapes i navegació de Google, Google Maps, ha anunciat este dimecres que també informarà sobre els brots de coronavirus i la seua incidència en tot el món amb informació geogràfica sobre els casos de Covid-19.

 

La nova funcionalitat s’afegirà esta setmana per a usuaris de sistemes operatius Android i iOS com una capa extra sobre els mapes que els usuaris podran seleccionar a través del botó Covid-19 info‘ en el menú desplegable en la cantonada superior dreta de la pantalla.

 

La informació que es mostrarà serà la mitjana dels últims set dies de casos de Covid19 per cada 100.000 habitants per a l’àrea del mapa que s’estiga visualitzant, i també una etiqueta en què s’indicarà si la tendència de nous casos és a l’alça o a la baixa.

 

Estarà disponible en 220 països i territoris

L’opció de conéixer els casos de coronavirus en cada zona estarà disponible per als 220 països i territoris disponibles en Google Maps, i hi haurà dades a escala provincial o estatal, comarcal i municipal, allí a on existisquen i siguen públics.

 

Segons el cap de producte de Google Maps, Sujoy Banerjee, l’objectiu és ajudar a «prendre decisions sobre a on anar i què fer amb la millor informació», a demés d’arribar a eixes destinacions «de la manera més segura i eficient possible».

 

Les dades per a oferir esta informació sobre els casos de coronavirus i la incidència del virus provenen de múltiples fonts, entre elles la Universitat Johns Hopkins, el diari The New York Times, i l’enciclopèdia virtual Wikipedia, que al seu torn recapten dades oficials d’ens sanitaris com l’Organització Mundial de la Salut, els diferents ministeris de sanitat i hospitals de tot el món.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.