Google Maps avisa en quines localitats hi ha casos de coronavirus

 

L’aplicació de mapes i navegació de Google, Google Maps, ha anunciat este dimecres que també informarà sobre els brots de coronavirus i la seua incidència en tot el món amb informació geogràfica sobre els casos de Covid-19.

 

La nova funcionalitat s’afegirà esta setmana per a usuaris de sistemes operatius Android i iOS com una capa extra sobre els mapes que els usuaris podran seleccionar a través del botó Covid-19 info‘ en el menú desplegable en la cantonada superior dreta de la pantalla.

 

La informació que es mostrarà serà la mitjana dels últims set dies de casos de Covid19 per cada 100.000 habitants per a l’àrea del mapa que s’estiga visualitzant, i també una etiqueta en què s’indicarà si la tendència de nous casos és a l’alça o a la baixa.

 

Estarà disponible en 220 països i territoris

L’opció de conéixer els casos de coronavirus en cada zona estarà disponible per als 220 països i territoris disponibles en Google Maps, i hi haurà dades a escala provincial o estatal, comarcal i municipal, allí a on existisquen i siguen públics.

 

Segons el cap de producte de Google Maps, Sujoy Banerjee, l’objectiu és ajudar a «prendre decisions sobre a on anar i què fer amb la millor informació», a demés d’arribar a eixes destinacions «de la manera més segura i eficient possible».

 

Les dades per a oferir esta informació sobre els casos de coronavirus i la incidència del virus provenen de múltiples fonts, entre elles la Universitat Johns Hopkins, el diari The New York Times, i l’enciclopèdia virtual Wikipedia, que al seu torn recapten dades oficials d’ens sanitaris com l’Organització Mundial de la Salut, els diferents ministeris de sanitat i hospitals de tot el món.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.