Google Maps avisa en quines localitats hi ha casos de coronavirus

 

L’aplicació de mapes i navegació de Google, Google Maps, ha anunciat este dimecres que també informarà sobre els brots de coronavirus i la seua incidència en tot el món amb informació geogràfica sobre els casos de Covid-19.

 

La nova funcionalitat s’afegirà esta setmana per a usuaris de sistemes operatius Android i iOS com una capa extra sobre els mapes que els usuaris podran seleccionar a través del botó Covid-19 info‘ en el menú desplegable en la cantonada superior dreta de la pantalla.

 

La informació que es mostrarà serà la mitjana dels últims set dies de casos de Covid19 per cada 100.000 habitants per a l’àrea del mapa que s’estiga visualitzant, i també una etiqueta en què s’indicarà si la tendència de nous casos és a l’alça o a la baixa.

 

Estarà disponible en 220 països i territoris

L’opció de conéixer els casos de coronavirus en cada zona estarà disponible per als 220 països i territoris disponibles en Google Maps, i hi haurà dades a escala provincial o estatal, comarcal i municipal, allí a on existisquen i siguen públics.

 

Segons el cap de producte de Google Maps, Sujoy Banerjee, l’objectiu és ajudar a «prendre decisions sobre a on anar i què fer amb la millor informació», a demés d’arribar a eixes destinacions «de la manera més segura i eficient possible».

 

Les dades per a oferir esta informació sobre els casos de coronavirus i la incidència del virus provenen de múltiples fonts, entre elles la Universitat Johns Hopkins, el diari The New York Times, i l’enciclopèdia virtual Wikipedia, que al seu torn recapten dades oficials d’ens sanitaris com l’Organització Mundial de la Salut, els diferents ministeris de sanitat i hospitals de tot el món.

Últimes notícies

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.

Permesa la crema de palla d’arròs a menys de 500 metres de zona forestal des del 16 de setembre

Medi Ambient ha autoritzat de manera excepcional la crema de restolls i palla d’arròs en humedals pròxims a zona forestal des del 16 de setembre fins a final de campanya, amb condicions estrictes per a evitar incendis i problemes mediambientals.

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.

Ruixats forts al nord i temperatures estables a la Comunitat Valenciana

L’Aemet preveu per a esta vesprada ruixats localment forts amb tronada al terç nord de la Comunitat Valenciana, mentre que la resta del territori mantindrà el cel poc nuvolós i temperatures sense canvis destacats.

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.