Huit municipis ixen del toc queda en estar fora de la nova proposta del Consell

Dels 32 municipis en què es van establir les mesures de restricció de mobilitat aprovades pel TSJCV en l’última actualització, només huit, no renoven el ‘toc de queda‘ al no estar dins dels 77 municipis proposats pel Consell.

Cal recordar que a la província de València estes van ser: Alaquàs, Alboraia, Aldaia, Almàssera, Benaguasil, Benetússer, Benifaió, Bunyol, Burjassot, Catarroja, el Puig, Gandia, l’Eliana, Meliana, Mislata, Montcada, Paterna, Picanya, Picassent, Puçol, Quart de Poblet, Requena, Riba-roja, Sedaví, Silla, Tavernes Blanques, Utiel, València, Vilamarxant i Xirivella.

No obstant això, esta vegada Alaquàs, Almàssera, Catarroja, Montcada, Picassent, Quart de Poblet, Sedaví i Tavernes Blanques quedarien ara fora d’esta nova llista donat que els set criteris combinats que estudien els organismes sanitaris a l’hora de decidir l’empitjorament de la situació, permeten que estes localitats finalitzen estes restriccions en la mobilitat nocturna.

No obstant això, serà a partir de la fi del període previst inicialment juntament amb la decisió oficial que dicte el TSJCV referida a les noves propostes a partir de que la nova situació entre en vigor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.

El PP preveu constituir la setmana vinent la comissió d’investigació per les vivendes públiques a Alacant

El Govern local espera el tancament imminent dels expedients i col·locarà a Manuel Villar al capdavant de l'òrgan. L'oposició manté l'exigència de dimissió de l'alcalde i el debat sobre tanteig i retracte.

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.