Huit municipis ixen del toc queda en estar fora de la nova proposta del Consell

Dels 32 municipis en què es van establir les mesures de restricció de mobilitat aprovades pel TSJCV en l’última actualització, només huit, no renoven el ‘toc de queda‘ al no estar dins dels 77 municipis proposats pel Consell.

Cal recordar que a la província de València estes van ser: Alaquàs, Alboraia, Aldaia, Almàssera, Benaguasil, Benetússer, Benifaió, Bunyol, Burjassot, Catarroja, el Puig, Gandia, l’Eliana, Meliana, Mislata, Montcada, Paterna, Picanya, Picassent, Puçol, Quart de Poblet, Requena, Riba-roja, Sedaví, Silla, Tavernes Blanques, Utiel, València, Vilamarxant i Xirivella.

No obstant això, esta vegada Alaquàs, Almàssera, Catarroja, Montcada, Picassent, Quart de Poblet, Sedaví i Tavernes Blanques quedarien ara fora d’esta nova llista donat que els set criteris combinats que estudien els organismes sanitaris a l’hora de decidir l’empitjorament de la situació, permeten que estes localitats finalitzen estes restriccions en la mobilitat nocturna.

No obstant això, serà a partir de la fi del període previst inicialment juntament amb la decisió oficial que dicte el TSJCV referida a les noves propostes a partir de que la nova situació entre en vigor.

Últimes notícies

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.
FILMOTECA D'ESTIU