13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Huit municipis ixen del toc queda en estar fora de la nova proposta del Consell

Dels 32 municipis en què es van establir les mesures de restricció de mobilitat aprovades pel TSJCV en l’última actualització, només huit, no renoven el ‘toc de queda‘ al no estar dins dels 77 municipis proposats pel Consell.

Cal recordar que a la província de València estes van ser: Alaquàs, Alboraia, Aldaia, Almàssera, Benaguasil, Benetússer, Benifaió, Bunyol, Burjassot, Catarroja, el Puig, Gandia, l’Eliana, Meliana, Mislata, Montcada, Paterna, Picanya, Picassent, Puçol, Quart de Poblet, Requena, Riba-roja, Sedaví, Silla, Tavernes Blanques, Utiel, València, Vilamarxant i Xirivella.

No obstant això, esta vegada Alaquàs, Almàssera, Catarroja, Montcada, Picassent, Quart de Poblet, Sedaví i Tavernes Blanques quedarien ara fora d’esta nova llista donat que els set criteris combinats que estudien els organismes sanitaris a l’hora de decidir l’empitjorament de la situació, permeten que estes localitats finalitzen estes restriccions en la mobilitat nocturna.

No obstant això, serà a partir de la fi del període previst inicialment juntament amb la decisió oficial que dicte el TSJCV referida a les noves propostes a partir de que la nova situació entre en vigor.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.