27.7 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Imposen 1.200 sancions per incomplir el tancament perimetral del territori valencià en Nadal

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Guàrdia Civil ha interposat unes 1.200 propostes de sanció per incomplir el tancament perimetral entre el 23 i 27 de desembre en el territori valencià, d’acord amb l’ordre de tancament perimetral de fronteres entre comunitats autònomes.

 

Les dades s’han donat a conéixer durant una reunió telemàtica celebrada este dilluns, presidida per la delegada del Govern, Gloria Calera i amb assistència de representants de les subdelegacions d’Alacant, Castelló i València, i comandaments de la Guàrdia Civil, Policia Nacional i el departament de Sanitat Exterior de la Delegació.

 

Estes sancions s’han sumat a les 3.180 propostes que s’havien interposat en l’últim mes i mig, pel que el número total s’eleva a 4.380. L’objectiu de la reunió era analitzar les actuacions dutes a terme durant els dies de Nadal i coordinar els nous dispositius de seguretat que es posaran en marxa per a la Nit de cap d’any, a demés de verificar el nivell de compliment de les mesures sanitàries acordades pel Consell.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.