Imposen 1.200 sancions per incomplir el tancament perimetral del territori valencià en Nadal

 

La Guàrdia Civil ha interposat unes 1.200 propostes de sanció per incomplir el tancament perimetral entre el 23 i 27 de desembre en el territori valencià, d’acord amb l’ordre de tancament perimetral de fronteres entre comunitats autònomes.

 

Les dades s’han donat a conéixer durant una reunió telemàtica celebrada este dilluns, presidida per la delegada del Govern, Gloria Calera i amb assistència de representants de les subdelegacions d’Alacant, Castelló i València, i comandaments de la Guàrdia Civil, Policia Nacional i el departament de Sanitat Exterior de la Delegació.

 

Estes sancions s’han sumat a les 3.180 propostes que s’havien interposat en l’últim mes i mig, pel que el número total s’eleva a 4.380. L’objectiu de la reunió era analitzar les actuacions dutes a terme durant els dies de Nadal i coordinar els nous dispositius de seguretat que es posaran en marxa per a la Nit de cap d’any, a demés de verificar el nivell de compliment de les mesures sanitàries acordades pel Consell.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.