Imposen 1.200 sancions per incomplir el tancament perimetral del territori valencià en Nadal

 

La Guàrdia Civil ha interposat unes 1.200 propostes de sanció per incomplir el tancament perimetral entre el 23 i 27 de desembre en el territori valencià, d’acord amb l’ordre de tancament perimetral de fronteres entre comunitats autònomes.

 

Les dades s’han donat a conéixer durant una reunió telemàtica celebrada este dilluns, presidida per la delegada del Govern, Gloria Calera i amb assistència de representants de les subdelegacions d’Alacant, Castelló i València, i comandaments de la Guàrdia Civil, Policia Nacional i el departament de Sanitat Exterior de la Delegació.

 

Estes sancions s’han sumat a les 3.180 propostes que s’havien interposat en l’últim mes i mig, pel que el número total s’eleva a 4.380. L’objectiu de la reunió era analitzar les actuacions dutes a terme durant els dies de Nadal i coordinar els nous dispositius de seguretat que es posaran en marxa per a la Nit de cap d’any, a demés de verificar el nivell de compliment de les mesures sanitàries acordades pel Consell.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut pel robatori de 112 bucs valorats en 10.000 euros a València

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per sostraure 112 bucs en diversos municipis de València, valorades en uns 10.000 euros. Es van recuperar 67 després de trobar una explotació clandestina a Picassent

Potries aspira a Capital Europea de la Cultura 2031 amb un model rural i participatiu

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 i la defendrà l'11 de març davant el Ministeri. Amb fort suport institucional, situa la cultura en el centre del seu desenrotllament.

Mor un motorista atropellat per diversos vehicles en l’A-70 d’Alacant

Un home de 35 anys ha mort en l'A-70 d'Alacant després de caure de la moto i ser atropellat per diversos vehicles entre els km 19 i 20. Els sanitaris només han pogut confirmar el decés.

María José San Román obri La Barra del Gurmet a l’Esplanada amb concepte de barra

La xef inaugura La Barra del Gurmet a l'Esplanada d'Espanya amb un format de barra, disseny inspirat en el mosaic del passeig i servicis de desdejuni, cocteleria, menjars i sopars.

Ruixats localment forts i tempesta en el litoral de Castelló i puja la cota de neu a 1.600 m

Cel nuvolós este diumenge amb precipitacions irregulars i tempestes de matinada en el litoral de Castelló. La cota de neu ascendix de 1.200-1.400 m a 1.600 m.

Detinguts huit membres d’una xarxa que robava i extorquia a empresaris asiàtics i planejava un segrest a València

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat una xarxa assentada a Madrid que atacava a empresaris d'Àsia oriental. Se'ls atribuïx un robatori amb violència a Cantàbria i la planificació d'un segrest a València.

Morant ha defés que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i la ciència ho avala

Diana Morant ha sostingut que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i que la ciència ho recolza. En el 8M ha demanat mantindre la mobilització per la igualtat i combatre el negacionismo, recordant tres assassinats a la província de Castelló.

Pérez Llorca advoca per la igualtat més enllà de pancartes en la Romeria dels Canyes

El president ha cridat a treballar per la igualtat més enllà d'eslògans en la Romeria dels Canyes i ha reivindicat la cooperació entre institucions.