Imposen 1.200 sancions per incomplir el tancament perimetral del territori valencià en Nadal

 

La Guàrdia Civil ha interposat unes 1.200 propostes de sanció per incomplir el tancament perimetral entre el 23 i 27 de desembre en el territori valencià, d’acord amb l’ordre de tancament perimetral de fronteres entre comunitats autònomes.

 

Les dades s’han donat a conéixer durant una reunió telemàtica celebrada este dilluns, presidida per la delegada del Govern, Gloria Calera i amb assistència de representants de les subdelegacions d’Alacant, Castelló i València, i comandaments de la Guàrdia Civil, Policia Nacional i el departament de Sanitat Exterior de la Delegació.

 

Estes sancions s’han sumat a les 3.180 propostes que s’havien interposat en l’últim mes i mig, pel que el número total s’eleva a 4.380. L’objectiu de la reunió era analitzar les actuacions dutes a terme durant els dies de Nadal i coordinar els nous dispositius de seguretat que es posaran en marxa per a la Nit de cap d’any, a demés de verificar el nivell de compliment de les mesures sanitàries acordades pel Consell.

Últimes notícies

Els equips de rescat d’USAR13 aconseguixen vol per a viatjar a Veneçuela hui mateix

L’ONG USAR13, amb seu en la Nucia, ha aconseguit finalment un vol especial des de Madrid per a desplaçar el seu equip de rescat a Veneçuela després del doble terratrémol i d’un primer intent frustrat el cap de setmana passat.

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.