La incidència acumulada se situa per baix dels 50 casos por 100.000 habitants

 

La incidència acumulada en la Comunitat Valenciana s’ha situat en el nivell de risc baix en caure per davall dels 50 casos per cada 100.000 habitants, en quedar-se en 44,71 contagis.

 

D’esta forma, el territori valencià se situa com la segona autonomia amb una taxa menor, per darrere de Balears, mentres que la incidència acumulada a set dies és la més baixa d’Espanya, amb 17,39 casos per 100.000 habitants, segons l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 426 pacients amb coronavirus ingressats en planta, 22 menys que el divendres, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 3,9% al 3,74%.

 

Per baix de la mitjana d’Espanya

La pressió en UCI també baixa, amb 153 llits ocupats (quatre menys que el dijous), una ocupació del 15,82%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya. De la mateixa manera, en les últimes 24 hores s’han registrat 25 ingressos i 23 altes.

 

Finalment, la taxa de positivitat ha decrescut del 6,01% al 4,85%, per davall de la mitjana d’Espanya (5,33%). És la primera volta que la positivitat és més baixa que la mitjana espanyola en tota la tercera ona i també la primera volta que se situa en paràmetres en els quals l’OMS considera que la pandèmia està controlada (per davall del 5%). Estes dades són els recollits en l’informe que publica diàriament el Ministeri de Sanitat, xifres que no solen coincidir amb les facilitades per la Conselleria de Sanitat.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.