La incidència acumulada del territori valencià se situa en risc baix

 

La incidència acumulada en el territori valencià s’ha situat en el nivell de risc baix en caure per davall dels 50 casos per cada 100.000 habitants, en quedar-se en 44,71 contagis. D’eixa forma, els valencians se situen com la segona autonomia amb una taxa menor, per darrere de Balears, mentres que la incidència acumulada en set dies és la més baixa d’Espanya, amb 17,39 casos per 100.000 habitants, segons l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 426 pacients covid ingressats en planta, 22 menys que el divendres, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 3,9% al 3,74%.

 

La pressió en UCI també baixa, amb 153 llits ocupats (quatre menys que el dijous), una ocupació del 15,82%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya. La pressió en UCI també baixa, amb 153 llits ocupats (quatre menys que el dijous), una ocupació del 15,82%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

 

Finalment, la taxa de positivitat ha decrescut del 6,01% al 4,85%, per davall de la mitjana d’Espanya (5,33%). És la primera vegada que la positivitat és més baixa que la mitjana espanyola en tota la tercera ona i també la primera vegada que se situa en paràmetres en els quals l’OMS considera que la pandèmia està controlada (per davall del 5%).

Últimes notícies

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.

Pérez Llorca acusa Sánchez de impedir un finançament just per a les autonomies

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Polop que el nou model de finançament autonòmic que impulsa el Govern central és incompatible amb Pedro Sánchez i només busca, segons ell, contentar l’independentisme català. També ha denunciat que totes les autonomies han vist rebutjades les seues al·legacions tècniques i que els valencians han sigut castigats en finançament i infraestructures.

València dedicarà el betlem monumental de Nadal als 700 anys del Corpus i a José Vergara

La instal·lació, de quasi 40 metres quadrats, podrà visitar-se gratuïtament des del 2 de desembre al Saló de Cristall

Rehabilitar un os triat per a l’alliberament marca després com es comporta al bosc

Un estudi amb ossos orfes rehabilitats en sis països europeus mostra que el tipus de rehabilitació influïx en com es mouen i en la seua actitud davant espais humanitzats quan tornen a la natura.