Mor un home de Viver que es va contagiar del Covid-19 i que ja havia rebut les dos dosis de la vacuna

 

Este dilluns, 25 de gener, el territori valencià ha registrat la primera persona morta després de rebre les dos dosis de la vacuna contra el coronavirus. Es tracta d’un resident que vivia en el geriàtric de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), i que va donar positiu per Covid-19 després de rebre la primera dosi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, l’home ha mort a primera hora d’este matí en l’hospital de Sagunt. La víctima va rebre la primera vacuna contra el coronavirus el passat 29 de desembre. D’altra banda, li van administrar la segona dosi de la vacuna el passat 19 de gener.

 

Este dissabte, el resident va començar a sentir-se indispost i després d’una revisió, des de la residència, van decidir traslladar-lo a l’hospital de Sagunt. En el centre hospitalari van avisar el diumenge a la família que el pacient travessava les seues últimes hores de vida i van permetre als seus fills acomiadar-se del seu pare que respirava amb dificultat i estava pràcticament sedat

 

Desafortunadament, l’home ha mort este matí. La metgessa que ha tractat a este ancià en la clínica de Sagunt va indicar ahir als familiars que l’ancià patia «una pneumònia bacteriana». 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.