Mor un home de Viver que es va contagiar del Covid-19 i que ja havia rebut les dos dosis de la vacuna

 

Este dilluns, 25 de gener, el territori valencià ha registrat la primera persona morta després de rebre les dos dosis de la vacuna contra el coronavirus. Es tracta d’un resident que vivia en el geriàtric de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), i que va donar positiu per Covid-19 després de rebre la primera dosi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, l’home ha mort a primera hora d’este matí en l’hospital de Sagunt. La víctima va rebre la primera vacuna contra el coronavirus el passat 29 de desembre. D’altra banda, li van administrar la segona dosi de la vacuna el passat 19 de gener.

 

Este dissabte, el resident va començar a sentir-se indispost i després d’una revisió, des de la residència, van decidir traslladar-lo a l’hospital de Sagunt. En el centre hospitalari van avisar el diumenge a la família que el pacient travessava les seues últimes hores de vida i van permetre als seus fills acomiadar-se del seu pare que respirava amb dificultat i estava pràcticament sedat

 

Desafortunadament, l’home ha mort este matí. La metgessa que ha tractat a este ancià en la clínica de Sagunt va indicar ahir als familiars que l’ancià patia «una pneumònia bacteriana». 

Últimes notícies

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.

Detingut un jove per extorquir a usuaris de webs de contactes amb amenaces econòmiques

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys acusat d'extorquir a usuaris de pàgines de contactes, als quals reclamava diners mitjançant amenaces i intimidacions.

Xàbia concedix la medalla de la ciutat a Gerson Andrés Rincón per la seua actuació heroica en un incendi

L'Ajuntament de Xàbia ha atorgat a títol pòstum la seua màxima distinció a Gerson Andrés Rincón Murillo, veí colombià que va morir en avisar porta a porta als seus veïns durant un incendi en el seu edifici al febrer de 2026.

Set detinguts per una xarxa que introduïa migrants en pasteres taxi entre Espanya i França

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa internacional que introduïa migrants en pasteres taxi per les costes d'Alacant, Múrcia i Almeria, amb set detinguts a Espanya i França.

Les famílies exigixen explicacions per l’agressió policial a una docent enfront d’Educació

Les federacions de famílies de l'escola pública condemnen l'agressió policial patida per una professora durant una protesta enfront de la Conselleria d'Educació i reclamen una negociació ràpida per a tancar el curs amb garanties.

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.