Vols saber quins són els 78 municipis d’Alacant lliures de COVID19?

La Conselleria de Sanitat acaba d’informar que «el 65% dels municipis de la Comunitat Valenciana no ha registrat cap cas de COVID19 en els últims 14 dies». En total, 351, que sumen més de mig milió de persones (533.212).

En este sentit, actualment són 130 els municipis de la Comunitat que han registrat 5 o menys casos de coronavirus en els últims 14 dies, el que suposa el 24% sobre el total. D’altra banda, únicament l’11,2% dels municipis de la Comunitat ha declarat a Sanitat 6 casos de coronavirus o més en els últims 14 dies. En concret, 61 municipis.

Municipis lliures de Covid-19 a la província d’Alacant

 

Per províncies, dels 351 municipis que no han tingut cap cas de Covid-19 en les dos últimes setmanes, 78 corresponen a la província d’Alacant: Adsubia, Agres, Aigües, Alcalalí, Alcosser de Planes, Alcoleja, Alfafara, Algorfa, Almudaina, Alqueria d’Asnar, Balones, Benasau, Beneixama, Benferri, Beniarbeig, Beniardá, Beniarrés, Benigembla, Benidoleig, Benifallim, Benifato, Benijófar, Benilloba, Benillup, Benimantell, Benimarfull, Benimassot, Benimeli, Bolulla, Camp de Mirra, la Canyada, Castell de Castells, Catral, Confrides, Quatretondeta, Daya Nueva, Daya Vella, Dolors, Fageca, Famorca, Finestrat, Gaianes, Gorga, Granja de Rocamora, Fondó dels Frares, Jacarilla, Xaló, Orxa, Llíber, Millena, Monforte del Cid, Murla, Muro d’Alcoi, Orxeta, Parcent, Penàguila, el Pinós, Plans, Polop, Ràfol d’Almúnia, Redován, Relleu, Sagra, Sanet i Negrals, Sella, Senija, Tàrbena, Tibi, Tollos, Tormos, Torremanzanas, Vall d’Alcalà (la), la Vall d’Ebo (la), Vall de Gallinera, Vall de Laguar (la), Poblets (els), Montesinos (Los) i Sant Isidre.

Pel que fa als 130 municipis que registren 5 casos o menys en els últims 14 dies, 44 són de la província d’Alacant: Villena, Pilar de la Horadada, Crevillent, Algueña, Altea, Benejúzar, Calp, Xixona, Monòver, Novelda, Sant Miquel de Salines, Agost, Benissa, Poble Nou de Benitatxell, Callosa d’en Sarrià, Callosa de Segura, Castalla, Fondó de les Neus, Ibi, La Nucia, Almoradí, Banyeres de Mariola, Biar, Bigastro, Busot, Cocentaina, Coix, Formentera del Segura, Gata de Gorgos, Castell de Guadalest, Guardamar de Segura, Ondara, Onil, Orba, Pedreguer, Pego, Rafal, Romana (la), Salines, Sant Fulgenci, Teulada, i Verger (el)

Finalment, dels 61 municipis que presenten en les dos últimes setmanes 6 o més casos de coronavirus, 19 són d’Alacant: Alacant capital, Elx, Orihuela, Torrevieja, Petrer, Sant Vicent, Elda, Alcoi, El Campello, Asp, Albatera, Dénia, Benidorm, Mutxamel, Santa Pola, Sant Joan, Sax, la Vila Joiosa i Xàbia.

Tal com recalquen des de Conselleria «són unes xifres que posen de manifest que les mesures adoptades per Sanitat per a contenir el virus han tingut el seu efecte, i que l’esforç que s’està realitzant per a desenvolupar el procés de vacunació està contribuint al fet que la Comunitat siga una de les regions amb la incidència més baixa».

Així mateix, ha afegit que «tot i que les xifres siguen motivadores no hem de relaxar-nos, i menys de cara a l’estiu. Estem avançant bé, i la immunització de tota la població cada vegada està més a prop, de manera que hem de seguir apel·lant a la responsabilitat individual».

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.