Vols saber quins són els 78 municipis d’Alacant lliures de COVID19?

La Conselleria de Sanitat acaba d’informar que «el 65% dels municipis de la Comunitat Valenciana no ha registrat cap cas de COVID19 en els últims 14 dies». En total, 351, que sumen més de mig milió de persones (533.212).

En este sentit, actualment són 130 els municipis de la Comunitat que han registrat 5 o menys casos de coronavirus en els últims 14 dies, el que suposa el 24% sobre el total. D’altra banda, únicament l’11,2% dels municipis de la Comunitat ha declarat a Sanitat 6 casos de coronavirus o més en els últims 14 dies. En concret, 61 municipis.

Municipis lliures de Covid-19 a la província d’Alacant

 

Per províncies, dels 351 municipis que no han tingut cap cas de Covid-19 en les dos últimes setmanes, 78 corresponen a la província d’Alacant: Adsubia, Agres, Aigües, Alcalalí, Alcosser de Planes, Alcoleja, Alfafara, Algorfa, Almudaina, Alqueria d’Asnar, Balones, Benasau, Beneixama, Benferri, Beniarbeig, Beniardá, Beniarrés, Benigembla, Benidoleig, Benifallim, Benifato, Benijófar, Benilloba, Benillup, Benimantell, Benimarfull, Benimassot, Benimeli, Bolulla, Camp de Mirra, la Canyada, Castell de Castells, Catral, Confrides, Quatretondeta, Daya Nueva, Daya Vella, Dolors, Fageca, Famorca, Finestrat, Gaianes, Gorga, Granja de Rocamora, Fondó dels Frares, Jacarilla, Xaló, Orxa, Llíber, Millena, Monforte del Cid, Murla, Muro d’Alcoi, Orxeta, Parcent, Penàguila, el Pinós, Plans, Polop, Ràfol d’Almúnia, Redován, Relleu, Sagra, Sanet i Negrals, Sella, Senija, Tàrbena, Tibi, Tollos, Tormos, Torremanzanas, Vall d’Alcalà (la), la Vall d’Ebo (la), Vall de Gallinera, Vall de Laguar (la), Poblets (els), Montesinos (Los) i Sant Isidre.

Pel que fa als 130 municipis que registren 5 casos o menys en els últims 14 dies, 44 són de la província d’Alacant: Villena, Pilar de la Horadada, Crevillent, Algueña, Altea, Benejúzar, Calp, Xixona, Monòver, Novelda, Sant Miquel de Salines, Agost, Benissa, Poble Nou de Benitatxell, Callosa d’en Sarrià, Callosa de Segura, Castalla, Fondó de les Neus, Ibi, La Nucia, Almoradí, Banyeres de Mariola, Biar, Bigastro, Busot, Cocentaina, Coix, Formentera del Segura, Gata de Gorgos, Castell de Guadalest, Guardamar de Segura, Ondara, Onil, Orba, Pedreguer, Pego, Rafal, Romana (la), Salines, Sant Fulgenci, Teulada, i Verger (el)

Finalment, dels 61 municipis que presenten en les dos últimes setmanes 6 o més casos de coronavirus, 19 són d’Alacant: Alacant capital, Elx, Orihuela, Torrevieja, Petrer, Sant Vicent, Elda, Alcoi, El Campello, Asp, Albatera, Dénia, Benidorm, Mutxamel, Santa Pola, Sant Joan, Sax, la Vila Joiosa i Xàbia.

Tal com recalquen des de Conselleria «són unes xifres que posen de manifest que les mesures adoptades per Sanitat per a contenir el virus han tingut el seu efecte, i que l’esforç que s’està realitzant per a desenvolupar el procés de vacunació està contribuint al fet que la Comunitat siga una de les regions amb la incidència més baixa».

Així mateix, ha afegit que «tot i que les xifres siguen motivadores no hem de relaxar-nos, i menys de cara a l’estiu. Estem avançant bé, i la immunització de tota la població cada vegada està més a prop, de manera que hem de seguir apel·lant a la responsabilitat individual».

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU