20.5 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Vols saber quins són els 78 municipis d’Alacant lliures de COVID19?

La Conselleria de Sanitat acaba d’informar que “el 65% dels municipis de la Comunitat Valenciana no ha registrat cap cas de COVID19 en els últims 14 dies”. En total, 351, que sumen més de mig milió de persones (533.212).

En este sentit, actualment són 130 els municipis de la Comunitat que han registrat 5 o menys casos de coronavirus en els últims 14 dies, el que suposa el 24% sobre el total. D’altra banda, únicament l’11,2% dels municipis de la Comunitat ha declarat a Sanitat 6 casos de coronavirus o més en els últims 14 dies. En concret, 61 municipis.

Municipis lliures de Covid-19 a la província d’Alacant

 

Per províncies, dels 351 municipis que no han tingut cap cas de Covid-19 en les dos últimes setmanes, 78 corresponen a la província d’Alacant: Adsubia, Agres, Aigües, Alcalalí, Alcosser de Planes, Alcoleja, Alfafara, Algorfa, Almudaina, Alqueria d’Asnar, Balones, Benasau, Beneixama, Benferri, Beniarbeig, Beniardá, Beniarrés, Benigembla, Benidoleig, Benifallim, Benifato, Benijófar, Benilloba, Benillup, Benimantell, Benimarfull, Benimassot, Benimeli, Bolulla, Camp de Mirra, la Canyada, Castell de Castells, Catral, Confrides, Quatretondeta, Daya Nueva, Daya Vella, Dolors, Fageca, Famorca, Finestrat, Gaianes, Gorga, Granja de Rocamora, Fondó dels Frares, Jacarilla, Xaló, Orxa, Llíber, Millena, Monforte del Cid, Murla, Muro d’Alcoi, Orxeta, Parcent, Penàguila, el Pinós, Plans, Polop, Ràfol d’Almúnia, Redován, Relleu, Sagra, Sanet i Negrals, Sella, Senija, Tàrbena, Tibi, Tollos, Tormos, Torremanzanas, Vall d’Alcalà (la), la Vall d’Ebo (la), Vall de Gallinera, Vall de Laguar (la), Poblets (els), Montesinos (Los) i Sant Isidre.

Pel que fa als 130 municipis que registren 5 casos o menys en els últims 14 dies, 44 són de la província d’Alacant: Villena, Pilar de la Horadada, Crevillent, Algueña, Altea, Benejúzar, Calp, Xixona, Monòver, Novelda, Sant Miquel de Salines, Agost, Benissa, Poble Nou de Benitatxell, Callosa d’en Sarrià, Callosa de Segura, Castalla, Fondó de les Neus, Ibi, La Nucia, Almoradí, Banyeres de Mariola, Biar, Bigastro, Busot, Cocentaina, Coix, Formentera del Segura, Gata de Gorgos, Castell de Guadalest, Guardamar de Segura, Ondara, Onil, Orba, Pedreguer, Pego, Rafal, Romana (la), Salines, Sant Fulgenci, Teulada, i Verger (el)

Finalment, dels 61 municipis que presenten en les dos últimes setmanes 6 o més casos de coronavirus, 19 són d’Alacant: Alacant capital, Elx, Orihuela, Torrevieja, Petrer, Sant Vicent, Elda, Alcoi, El Campello, Asp, Albatera, Dénia, Benidorm, Mutxamel, Santa Pola, Sant Joan, Sax, la Vila Joiosa i Xàbia.

Tal com recalquen des de Conselleria “són unes xifres que posen de manifest que les mesures adoptades per Sanitat per a contenir el virus han tingut el seu efecte, i que l’esforç que s’està realitzant per a desenvolupar el procés de vacunació està contribuint al fet que la Comunitat siga una de les regions amb la incidència més baixa”.

Així mateix, ha afegit que “tot i que les xifres siguen motivadores no hem de relaxar-nos, i menys de cara a l’estiu. Estem avançant bé, i la immunització de tota la població cada vegada està més a prop, de manera que hem de seguir apel·lant a la responsabilitat individual”.

Últimes notícies

La Plaça de l’Ajuntament de València es redefinix amb una el·lipse com a ‘catedral de la pólvora’

L'avantprojecte de reurbanització, valorat en 11,4 milions i dividit en quatre fases, prioritza al vianant i crea una el·lipse que identifica la zona de mascletaes. La proposta duplica arbrat, augmenta sòls drenants i reorganitza Sant Vicent i Marqués de Sotelo.

La jutgessa de la DANA cita de nou a l’excap de gabinet de Mazón per a declarar este divendres

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha tornat a citar a José Manuel Cuenca per a este divendres després dels WhatsApp de Pradas. S'obri peça per un mort i se suspén una altra testifical.

PSPV demana reobrir la comissió de la DANA en la Diputació de València i aclarir la ingerència de Mompó

El PSPV va registrar una moció per a reobrir la comissió de la DANA en la Diputació de València i exigix a Vicent Mompó que explique el seu paper en el text del Es-Alert. L'avís es va retardar per canvis de redacció i dubtes sobre el seu abast, segons la causa judicial.

Compromís demana a les Corts l’expulsió de Mazón i retirar els seus privilegis de expresident

Compromís registrarà en Les Corts una PNL perquè Carlos Mazón deixe el seu escó i una altra per a suprimir els seus privilegis de expresident, després de conéixer-se missatges de la DANA.

El Vila-real es juga continuar viu en la Champions davant el Copenhaguen

El Vila-real rep al Copenhaguen amb l'obligació de guanyar per a mantindre opcions en la Lliga de Campions. Els danesos arriben en crisis i amb baixes sensibles.

Pérez Llorca demanarà a Sánchez coordinació per a la reconstrucció postdana

El president ha avançat que exigirà coordinació per a accelerar la reconstrucció després de la DANA de 2024 i ha reclamat infraestructures, finançament i regularitat del FLA.

El Eldense rep a la Reial Societat en Copa i el Vila-real visita al Racing

El sorteig de setzens de la Copa del Rei aparella al Eldense amb la Reial Societat i al Vila-real amb el Racing. València, Elx i Llevant jugaran fora.

La jutgessa de la DANA cita de nou a declarar a l’excap de gabinet de Mazón este divendres

La instructora de la causa penal de la DANA ha citat este divendres a José Manuel Cuenca després dels WhatsApp aportats per Salomé Pradas. La compareixença obliga a suspendre una altra testifical.