Vols saber quins són els 78 municipis d’Alacant lliures de COVID19?

La Conselleria de Sanitat acaba d’informar que “el 65% dels municipis de la Comunitat Valenciana no ha registrat cap cas de COVID19 en els últims 14 dies”. En total, 351, que sumen més de mig milió de persones (533.212).

En este sentit, actualment són 130 els municipis de la Comunitat que han registrat 5 o menys casos de coronavirus en els últims 14 dies, el que suposa el 24% sobre el total. D’altra banda, únicament l’11,2% dels municipis de la Comunitat ha declarat a Sanitat 6 casos de coronavirus o més en els últims 14 dies. En concret, 61 municipis.

Municipis lliures de Covid-19 a la província d’Alacant

 

Per províncies, dels 351 municipis que no han tingut cap cas de Covid-19 en les dos últimes setmanes, 78 corresponen a la província d’Alacant: Adsubia, Agres, Aigües, Alcalalí, Alcosser de Planes, Alcoleja, Alfafara, Algorfa, Almudaina, Alqueria d’Asnar, Balones, Benasau, Beneixama, Benferri, Beniarbeig, Beniardá, Beniarrés, Benigembla, Benidoleig, Benifallim, Benifato, Benijófar, Benilloba, Benillup, Benimantell, Benimarfull, Benimassot, Benimeli, Bolulla, Camp de Mirra, la Canyada, Castell de Castells, Catral, Confrides, Quatretondeta, Daya Nueva, Daya Vella, Dolors, Fageca, Famorca, Finestrat, Gaianes, Gorga, Granja de Rocamora, Fondó dels Frares, Jacarilla, Xaló, Orxa, Llíber, Millena, Monforte del Cid, Murla, Muro d’Alcoi, Orxeta, Parcent, Penàguila, el Pinós, Plans, Polop, Ràfol d’Almúnia, Redován, Relleu, Sagra, Sanet i Negrals, Sella, Senija, Tàrbena, Tibi, Tollos, Tormos, Torremanzanas, Vall d’Alcalà (la), la Vall d’Ebo (la), Vall de Gallinera, Vall de Laguar (la), Poblets (els), Montesinos (Los) i Sant Isidre.

Pel que fa als 130 municipis que registren 5 casos o menys en els últims 14 dies, 44 són de la província d’Alacant: Villena, Pilar de la Horadada, Crevillent, Algueña, Altea, Benejúzar, Calp, Xixona, Monòver, Novelda, Sant Miquel de Salines, Agost, Benissa, Poble Nou de Benitatxell, Callosa d’en Sarrià, Callosa de Segura, Castalla, Fondó de les Neus, Ibi, La Nucia, Almoradí, Banyeres de Mariola, Biar, Bigastro, Busot, Cocentaina, Coix, Formentera del Segura, Gata de Gorgos, Castell de Guadalest, Guardamar de Segura, Ondara, Onil, Orba, Pedreguer, Pego, Rafal, Romana (la), Salines, Sant Fulgenci, Teulada, i Verger (el)

Finalment, dels 61 municipis que presenten en les dos últimes setmanes 6 o més casos de coronavirus, 19 són d’Alacant: Alacant capital, Elx, Orihuela, Torrevieja, Petrer, Sant Vicent, Elda, Alcoi, El Campello, Asp, Albatera, Dénia, Benidorm, Mutxamel, Santa Pola, Sant Joan, Sax, la Vila Joiosa i Xàbia.

Tal com recalquen des de Conselleria “són unes xifres que posen de manifest que les mesures adoptades per Sanitat per a contenir el virus han tingut el seu efecte, i que l’esforç que s’està realitzant per a desenvolupar el procés de vacunació està contribuint al fet que la Comunitat siga una de les regions amb la incidència més baixa”.

Així mateix, ha afegit que “tot i que les xifres siguen motivadores no hem de relaxar-nos, i menys de cara a l’estiu. Estem avançant bé, i la immunització de tota la població cada vegada està més a prop, de manera que hem de seguir apel·lant a la responsabilitat individual”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.