Oltra espera començar a «vore la llum en dos, tres o quatre mesos» amb les vacunes

 

La vicepresidenta de la Generalitat, Mónica Oltra, ha valorat que s’inicie la campanya de vacunació del coronavirus a final de desembre, i ha expressat el seu desig de començar a «vore la llum al final del túnel en dos, tres o quatre mesos», però ha demanat «paciència». «Això no vol dir que el dia 28 isquem tots sense mascareta», ha afirmat.

 

Oltra no s’ha pronunciat sobre si eixe dia s’iniciarà la vacunació en el territori valencià, però s’ha referit a les paraules de Ximo Puig, qui ha dit que estem preparats per a rebre, emmagatzemar, distribuir i administrar 600.000 dosi de la vacuna Pfizer enfront del Covid-19.

 

Oltra ha explicat que al principi, pensaven que arribaria al gener, però ha apuntat que l’anunci de Illa va en la línia del de la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen, que va afirmar que el 27, 28 i 29 de desembre començaria la vacunació en Europa. En este sentit, ha valorat que s’haja decidit començar el primer dia.

 

«La meta s’avança una miqueta més», ha manifestat Oltra, però ha incidit en què això «no vol dir que el dia 28 anem tots sense mascareta. Comencen les vacunacions, però això no serà la porga de Sant Benito. Paciència. Arribarà el moment en què tinguem una certa normalitat en les nostres vides», ha agregat.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.