Oltra espera començar a «vore la llum en dos, tres o quatre mesos» amb les vacunes

 

La vicepresidenta de la Generalitat, Mónica Oltra, ha valorat que s’inicie la campanya de vacunació del coronavirus a final de desembre, i ha expressat el seu desig de començar a «vore la llum al final del túnel en dos, tres o quatre mesos», però ha demanat «paciència». «Això no vol dir que el dia 28 isquem tots sense mascareta», ha afirmat.

 

Oltra no s’ha pronunciat sobre si eixe dia s’iniciarà la vacunació en el territori valencià, però s’ha referit a les paraules de Ximo Puig, qui ha dit que estem preparats per a rebre, emmagatzemar, distribuir i administrar 600.000 dosi de la vacuna Pfizer enfront del Covid-19.

 

Oltra ha explicat que al principi, pensaven que arribaria al gener, però ha apuntat que l’anunci de Illa va en la línia del de la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen, que va afirmar que el 27, 28 i 29 de desembre començaria la vacunació en Europa. En este sentit, ha valorat que s’haja decidit començar el primer dia.

 

«La meta s’avança una miqueta més», ha manifestat Oltra, però ha incidit en què això «no vol dir que el dia 28 anem tots sense mascareta. Comencen les vacunacions, però això no serà la porga de Sant Benito. Paciència. Arribarà el moment en què tinguem una certa normalitat en les nostres vides», ha agregat.

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.