12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

La Policia interposa 15 sancions en un kebab d’Alacant per incomplir la normativa

 

Agents de la Policia Nacional han interposat 15 sancions en un local de kebab d’Alacant al que van accedir després de comprovar l’existència de «multitud» de persones en el seu interior, en número superior a l’aforament establit. A  demés, no es respectava la distància de seguretat entre taules i els clients no portaven mascaretes, amb el que s’incomplia «de manera flagrant» la normativa enfront del coronavirus.

 

Els agents, seguint amb l’aplicació de la normativa establida en relació a les mesures sanitàries pel Covid-19, han intensificat els controls en locals tant d’oci nocturn com d’hostaleria, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

La Policia ha reforçat la presència policial en les zones d’oci de la ciutat, amb la finalitat de controlar que els establiments tant d’oci nocturn com d’hostaleria estiguen implicats en què la normativa establida s’estiga exercint de manera correcta i efectiva.

 

En este cas, agents de la Unitat de Prevenció i Reacció de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana van observar un restaurant de menjar turc amb multitud de persones en el seu interior. En una inspecció del local van alçar un total de 15 actes de sanció als clients que allí es trobaven per no portar mascareta ni respectar la distància de seguretat a l’interior de l’establiment.

Últimes notícies

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.

Muñoz (PSPV) acusa el PP i a Pérez Llorca d’abocar a la Comunitat a la paràlisi

El síndic socialista ha retret al Consell falta de gestió i retard a rendir comptes fins a mitjan febrer. Assenyala carències en educació, sanitat i transport.

La jutgessa de la DANA cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La instructora ha anomenat al subsecretari de Justícia i Interior, a l'advocat coordinador i a l'advocat general després d'un informe que xoca amb la versió d'un exalte càrrec. La causa també ha incorporat els wasaps entre Feijóo i Mazón del 29 d'octubre.

Alacant ha aconseguit la seua millor dada històrica en 2025 amb un 79% d’ocupació, segons APHA

Alacant ha aconseguit un 79% d'ocupació mitjana en 2025, el seu millor registre, amb un desembre al 60% i Nit de cap d'any per damunt del 90%. L'estirada de Nadal i la capitalitat gastronòmica ha afavorit la desestacionalització.