La Policia interposa 15 sancions en un kebab d’Alacant per incomplir la normativa

 

Agents de la Policia Nacional han interposat 15 sancions en un local de kebab d’Alacant al que van accedir després de comprovar l’existència de «multitud» de persones en el seu interior, en número superior a l’aforament establit. A  demés, no es respectava la distància de seguretat entre taules i els clients no portaven mascaretes, amb el que s’incomplia «de manera flagrant» la normativa enfront del coronavirus.

 

Els agents, seguint amb l’aplicació de la normativa establida en relació a les mesures sanitàries pel Covid-19, han intensificat els controls en locals tant d’oci nocturn com d’hostaleria, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

La Policia ha reforçat la presència policial en les zones d’oci de la ciutat, amb la finalitat de controlar que els establiments tant d’oci nocturn com d’hostaleria estiguen implicats en què la normativa establida s’estiga exercint de manera correcta i efectiva.

 

En este cas, agents de la Unitat de Prevenció i Reacció de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana van observar un restaurant de menjar turc amb multitud de persones en el seu interior. En una inspecció del local van alçar un total de 15 actes de sanció als clients que allí es trobaven per no portar mascareta ni respectar la distància de seguretat a l’interior de l’establiment.

Últimes notícies

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.

Mor un home en caure d’un penya-segat a la cala Advocat de Benissa

Un home ha mort este dissabte a última hora de la vesprada en precipitar-se des d’un penya-segat a la cala Advocat, al terme municipal de Benissa. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies del succés i tracta d’identificar la víctima.

Oratge estable este diumenge a la Comunitat amb més calor a l’interior de València

Este diumenge l’oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i més calor a l’interior de València.

Les persones amb diversitat funcional tindran millor accés als jutjats d’Alacant

La Conselleria de Justicia, Transparencia y Participación ha finalitzat unes obres de 371.712 euros per a eliminar barreres i millorar l’accessibilitat a la seu judicial d’Alacant del carrer Pardo Gimeno.

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.

Dubljevic penja les botes i el seu mític 14 quedarà retirat al València Basket

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket retirarà el dorsal 14 de la primera plantilla masculina en homenatge al pivot montenegrí.