13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

La Policia interposa 15 sancions en un kebab d’Alacant per incomplir la normativa

 

Agents de la Policia Nacional han interposat 15 sancions en un local de kebab d’Alacant al que van accedir després de comprovar l’existència de «multitud» de persones en el seu interior, en número superior a l’aforament establit. A  demés, no es respectava la distància de seguretat entre taules i els clients no portaven mascaretes, amb el que s’incomplia «de manera flagrant» la normativa enfront del coronavirus.

 

Els agents, seguint amb l’aplicació de la normativa establida en relació a les mesures sanitàries pel Covid-19, han intensificat els controls en locals tant d’oci nocturn com d’hostaleria, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

La Policia ha reforçat la presència policial en les zones d’oci de la ciutat, amb la finalitat de controlar que els establiments tant d’oci nocturn com d’hostaleria estiguen implicats en què la normativa establida s’estiga exercint de manera correcta i efectiva.

 

En este cas, agents de la Unitat de Prevenció i Reacció de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana van observar un restaurant de menjar turc amb multitud de persones en el seu interior. En una inspecció del local van alçar un total de 15 actes de sanció als clients que allí es trobaven per no portar mascareta ni respectar la distància de seguretat a l’interior de l’establiment.

Últimes notícies

L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet

L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.

El Govern Basc ha concedit a ‘Txeroki’ la semillibertat de dilluns a divendres

El Govern Basc ha concedit a Garikoitz Aspiazu, Txeroki, un règim de semillibertat de dilluns a divendres amb l'article 100.2. La mesura queda a decisió del Jutjat Central de Vigilància Penitenciària després de l'informe no vinculant de la Fiscalia.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat col·loca sis registres entre els deu més alts

El ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 graus i va situar a la Comunitat entre els principals registres del país, amb sis marques en el top 10.

Ratxes de 148 km/h a Xodos pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

L'episodi manté l'avís groc en quasi tota la Comunitat i ha deixat ratxes molt fortes a Castelló, Alacant i València. A València s'han atés deu servicis pel vent.

Montero lidera la remuntada del València Basket a Tel Aviv: 99-104 en la pròrroga

València Basket es va imposar 99-104 al Hapoel Tel Aviv després d'una pròrroga, remuntant 15 punts amb un descomunal Jean Montero (29 punts, 8 assistències i 4 rebots). El base va sostindre a l'equip i el triple final de Darius Thompson en el temps extra va rematar la victòria.

Fort vent i baixada de temperatures marcaran un cap de setmana més fred i nuvolós en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana estarà dominat pel vent de l'oest, un descens tèrmic i més nuvolositat, amb pluges febles i cota de neu en descens. La mar es mantindrà alterada en tot el litoral.

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.