La Policia interposa 15 sancions en un kebab d’Alacant per incomplir la normativa

 

Agents de la Policia Nacional han interposat 15 sancions en un local de kebab d’Alacant al que van accedir després de comprovar l’existència de «multitud» de persones en el seu interior, en número superior a l’aforament establit. A  demés, no es respectava la distància de seguretat entre taules i els clients no portaven mascaretes, amb el que s’incomplia «de manera flagrant» la normativa enfront del coronavirus.

 

Els agents, seguint amb l’aplicació de la normativa establida en relació a les mesures sanitàries pel Covid-19, han intensificat els controls en locals tant d’oci nocturn com d’hostaleria, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

La Policia ha reforçat la presència policial en les zones d’oci de la ciutat, amb la finalitat de controlar que els establiments tant d’oci nocturn com d’hostaleria estiguen implicats en què la normativa establida s’estiga exercint de manera correcta i efectiva.

 

En este cas, agents de la Unitat de Prevenció i Reacció de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana van observar un restaurant de menjar turc amb multitud de persones en el seu interior. En una inspecció del local van alçar un total de 15 actes de sanció als clients que allí es trobaven per no portar mascareta ni respectar la distància de seguretat a l’interior de l’establiment.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.