La Policia Local d’Alacant dissol dos botellons i 5 festes en cases

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 83 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma en la jornada del dissabte al diumenge, en la seua major part, relatives a no portar mascaretes, estar en grups i sense guardar distàncies i incomplir el toc de queda, i han dissolt cinc festes en cases i dos botellons dins de l’operatiu policial per a fer front al Covid-19.

 

Els agents de la Policia Local durant tot el dia, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, han alçat 27 actes a persones que no portaven l’obligatòria mascareta. En el dispositiu policial de la vesprada es van trobar diferents grups que van ser denunciats imposant 14 actes per no guardar les distancia de seguretat en la via pública i excedir el màxim de persones permés.

 

A demés, els agents van establir un control anit en l’avinguda de Dénia en amos sentits, a on es van alçar 15 actes de denúncies, a persones que han incomplit el toc de queda. I en l’operatiu de la ciutat per a evitar nous brots, la Policia va localitzar dos grups fent botellons que van ser dissolts, i l’actuació s’ha saldat amb sis propostes de sanció per consum d’alcohol en la via pública i es van decomissar les begudes.

 

Per la seua part, diferents patrulles policials van intervindre en cinc festes en cases, que estaven a les 02.00 hores de matinada, a on han posat 5 denúncies per incomplir el toc de queda i estar sense mascaretes, i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.