18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant dissol dos botellons i 5 festes en cases

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 83 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma en la jornada del dissabte al diumenge, en la seua major part, relatives a no portar mascaretes, estar en grups i sense guardar distàncies i incomplir el toc de queda, i han dissolt cinc festes en cases i dos botellons dins de l’operatiu policial per a fer front al Covid-19.

 

Els agents de la Policia Local durant tot el dia, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, han alçat 27 actes a persones que no portaven l’obligatòria mascareta. En el dispositiu policial de la vesprada es van trobar diferents grups que van ser denunciats imposant 14 actes per no guardar les distancia de seguretat en la via pública i excedir el màxim de persones permés.

 

A demés, els agents van establir un control anit en l’avinguda de Dénia en amos sentits, a on es van alçar 15 actes de denúncies, a persones que han incomplit el toc de queda. I en l’operatiu de la ciutat per a evitar nous brots, la Policia va localitzar dos grups fent botellons que van ser dissolts, i l’actuació s’ha saldat amb sis propostes de sanció per consum d’alcohol en la via pública i es van decomissar les begudes.

 

Per la seua part, diferents patrulles policials van intervindre en cinc festes en cases, que estaven a les 02.00 hores de matinada, a on han posat 5 denúncies per incomplir el toc de queda i estar sense mascaretes, i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

Últimes notícies

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.

Seguiment dispar de la vaga de metges en la Comunitat: 80% per als convocants i 3,09% per a Sanitat

El Sindicat Mèdic Avanza ha situat el seguiment entre el 70 i el 80%, mentres que la Conselleria de Sanitat l'ha xifrat en un 3,09%. La protesta reclama un estatut propi i millores laborals i retributives.

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit a ocupació amb els itineraris de la Generalitat

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit en 2025 a un lloc de treball gràcies a itineraris d'inserció de la Generalitat. La iniciativa, activa des de mitjan 2024, ha atés a més de 900 dones en les tres províncies.

El poal LED de Callao repetix com a aparador de la Costa Blanca en Fitur

La Costa Blanca tornarà a promocionar-se en Fitur amb un poal de pantalles LED 360 graus en Callao i un programa que integra esport, cultura i gastronomia. Hi haurà més de 60 presentacions, 25 showcookings i presència en espais temàtics de la fira.