La Policia proposa 15 sancions a clients i responsables de tres locals per incomplir mesures en Alacant

 

El Grup Operatiu de la Comissaria de la Policia Nacional de Districte Nord d’Alacant, en col·laboració amb la Unitat Adscrita en el territori valencià, ha fet 15 propostes per a sanció als encarregats i clients que es trobaven en tres locals en els barris de Colònia Requena i Santa Isabel.

 

Segons els agents, als primers se’ls ha proposat una sanció per excedir l’horari permés i, en segon lloc, al tercer local se li ha fet una proposta de multa per no respectar les mesures sanitàries i el distanciament social. A demés, en un dels locals els efectius van confiscar cocaïna i marihuana disposada en dosi, pel que es va donar trasllat al grup d’investigació competent per a fer les gestions.

 

La Policia Nacional d’Alacant ha informat que ja treballa en l’aplicació de les noves restriccions en vigor des del 7 gener. Després de les Festes de Nadal, la lluita contra l’expansió del Covid-19 ha derivat en l’aplicació de noves mesures preventives més estrictes per a evitar nous contagis.

 

Per això, les funcions dels agents desplegats en els dispositius s’han centrat en vigilar que el tancament dels establiments hostalers i de restauració siga a les 17.00 hores, que es complisca el toc de queda a les 22.00 hores, controlar l’aforament permés a l’interior dels establiments, fer el confinament perimetral del territori valencià, i vigilar que es complix la prohibició de fumar en terrasses d’hostaleria.

Últimes notícies

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.