23 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Preocupa la nit de Sant Joan després que el 8 de juny acaben les restriccions nocturnes

Set mesos ha estat la Comunitat Valenciana amb el toc de queda ara afronta el seu últim cap de setmana amb toc de queda, després que la interdepartamental d’este dijous haja decidit alçar les restriccions a la mobilitat nocturna. Este dimarts dia 8 serà el final del toc de queda, i també s’acabarà la limitació en el nombre de persones que es poden reunir en àmbits públics i privats, fins ara el límit són 10 persones.

Vigilància centrada en aglomeracions

Generalitat, Delegació de Govern i ajuntament de València mantingueren ahir una reunió de coordinació amb l’objectiu de preparar el nou escenari davant les últimes mesures de desescalada. Així, a partir del 8 de maig la vigilància se centrarà a evitar aglomeracions en municipis costaners davant les visites turístiques de la resta del territori, en les pròximes setmanes la vista virarà cap a la nit i les seues activitats, desde el botelló fins al compliment de les mesures en l’oci nocturn.

L’oci nocturn podrà obrir fins a les dos de la matinada

A partir del 8 de juny, l’oci nocturn podrà obrir fins a les dos de la matinada, amb restriccions del 50% de l’aforament en l’interior i el 100% en l’exterior, amb prohibició de ballar. Els bars podran estar oberts fins a la 01:00 de la matinada.

La festa de Sant Joan en el punt de mira

En este sentit, divendres, la reunió de coordinació de seguretat de mesures Covid -19 (amb representació de totes les administracions) va acordar impulsar unitat d’acció de totes les forces de seguretat per a adaptar-se a esta nova etapa.

Segons va expressar el president de la Generalitat, Ximo Puig, preocupen especialment les possibles celebracions amb motiu de la festivitat de Sant Joan, el pròxim 24 de juny, davant les quals va fer una crida a la prudència.

Arriba la gran nit de Sant Joan, durant la matinada del 23 al 24 de juny. Un dels punts que es va abordar en la reunió sabent que esta celebració típica passa per aglomeracions en les platges al voltant de les fogueres, una celebració que, això no obstant, desde la Sanitat ja insistiren que no tindria cabuda este any.

L’Ajuntament de València tancarà les platges la nit de Sant Joan

L’Ajuntament de València tancarà totes les seues platges la nit de Sant Joan per evitar la concentració de persones i, botellons en contra de les normatives anticovid. La idea,
segons indicà el regidor de Seguretat, Aarón Cano, és deixar que transcórrega un dia de platja normal el dia 23 de juny i cap a les 20 hores procedir al desallotjament dels arenals i al desplegament d’un dispositiu policial que impedesca el seu accés ja tota la nit.

 

Últimes notícies

Els bombers de València es van reforçar com si tota la província estiguera en roig per la DANA

El Consorci Provincial de Bombers de València va blindar el seu operatiu durant la DANA amb un reforç equivalent al nivell roig en tota la província. La decisió es va sustentar en una cadena d'avisos i va quedar documentada en un informe remés al jutjat que investiga la gestió de l'episodi.

Armengol advoca per eleccions anticipades en la Comunitat Valenciana davant una situació ‘dramàtica’

Francina Armengol ha defés un avançament electoral en la Comunitat Valenciana en qualificar de 'dramàtica' la situació política i social. Ha lligat la seua postura a la dimissió de Carlos Mazón i a la necessitat que Diana Morant romanga a València.

David Almansa va manar a Cheste i set espanyols van entrar directes a la Q2 de Moto3

David Almansa (Honda) es va imposar en la pràctica oficial de Moto3 a Cheste amb 1.37.333 i va assegurar la passada directa a la Q2. Set espanyols es van situar entre els catorze més ràpids, amb Ángel Piqueras i Adrián Cruces també classificats.

MT i el Circuit Ricardo Tormo llancen un casc solidari d’edició limitada per a donar suport a la mobilitat després de la DANA

MT i el Circuit Ricardo Tormo han presentat el MT Braker SV Circuit València, un casc solidari limitat a 500 unitats el benefici de les quals es destina a Solidaritat Sobre Rodes. La iniciativa acompanya el retorn del Gran Premi de la Comunitat Valenciana després de la cancel·lació de 2024 per la DANA.

Detinguts dos hòmens per abandonar a un menor a la porta de la Comissaria de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia a un oncle i un cosí per deixar a un xic de 15 anys davant la comissaria per a buscar la seua tutela i residència. El menor va ser ingressat en un centre i el cas ha passat al jutge mentres es busca als seus pares.

Detinguts dos membres de ‘Indar Gorri’ per agredir a tres aficionats del València

La Policia Nacional ha detingut a dos membres de 'Indar Gorri' per l'agressió a tres seguidors del València després del partit en El Sadar del 24 d'agost. Hi ha altres quatre identificats i s'investiguen delictes de robatori amb violència, lesions i odi.

Múrcia i València estudien accions legals per irregularitats en la gestió del Tajo

Múrcia i la Comunitat Valenciana, al costat del Scrats, preparen una resposta jurídica per suposades irregularitats en la gestió del Tajo. Reclamen documentació i cautelars.

Torrent presenta al·legacions al Pla de la CHJ per a reforçar la seguretat enfront d’inundacions

L'Ajuntament ha presentat al·legacions al pla de la CHJ després de la dana per a prioritzar actuacions urgents en barrancs i zones vulnerables i evitar que es repetisquen els danys.