El president de la Diputació d’Alacant critica el caos del Consell amb les vacunes

El president de la Diputació d’Alacant, Carlos Mazón, ha criticat les últimes decisions de la Generalitat Valenciana en matèria sanitària al no prioritzar en els processos de vacunació als treballadors del sector hoteler de la Costa Blanca, una mesura que, segons ha puntualitzat el dirigent provincial, posa de manifest “el caos del Consell amb les vacunes, amb els sanitaris i amb els criteris que segueix per a fer front a la Covid“.

“Està molt bé que les empreses amb molts treballadors puguen ser les primeres a vacunar-se, perquè gràcies a la col·laboració amb el sector privat s’avança i això una bona notícia”, ha comentat el president qui, tanmateix, ha apuntat que no comprén que, a les portes de l’estiu i després de la celebració a Madrid de la fira de turisme (FITUR), “on es va insistir en el missatge del turisme segur, els nostres hotels i càmpings no puguen estar, com a empreses que són, en la primera línia de la vacunació“.

Manzón ha criticat a la Generalitat

En este sentit, Mazón ha criticat que a la Generalitat “se li omple la boca en parlar de turisme segur, però a l’hora de comptar amb les empreses no ho fa amb el sector turístic, que en este moment és absolutament prioritari”, la qual cosa demostra, tal com ha detallat “el caos que hi ha en la Generalitat Valenciana amb les vacunes, el caos que hi ha amb els sanitaris i el caos que hi ha amb els criteris”.

Carlos Mazón insisteix

Finalment, el també president del Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca ha insistit que, si no es vacuna amb prioritat en estos moments i dins del sector empresarial, al sector turístic “no té cap sentit la política turística que està fent la Generalitat, perquè s’està enganyant el sector”.

Recordem el que lamenta Carlos Mazón

El responsable alacantí lamenta el discurs de Ximo Puig en parlar de turisme segur, però no implementar les mesures oportunes per a accelerar la vacuna als empleats d’hotels i càmpings com sí que s’està fent als d’altres empreses

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.