El president de la Diputació d’Alacant critica el caos del Consell amb les vacunes

El president de la Diputació d’Alacant, Carlos Mazón, ha criticat les últimes decisions de la Generalitat Valenciana en matèria sanitària al no prioritzar en els processos de vacunació als treballadors del sector hoteler de la Costa Blanca, una mesura que, segons ha puntualitzat el dirigent provincial, posa de manifest «el caos del Consell amb les vacunes, amb els sanitaris i amb els criteris que segueix per a fer front a la Covid«.

«Està molt bé que les empreses amb molts treballadors puguen ser les primeres a vacunar-se, perquè gràcies a la col·laboració amb el sector privat s’avança i això una bona notícia», ha comentat el president qui, tanmateix, ha apuntat que no comprén que, a les portes de l’estiu i després de la celebració a Madrid de la fira de turisme (FITUR), «on es va insistir en el missatge del turisme segur, els nostres hotels i càmpings no puguen estar, com a empreses que són, en la primera línia de la vacunació«.

Manzón ha criticat a la Generalitat

En este sentit, Mazón ha criticat que a la Generalitat «se li omple la boca en parlar de turisme segur, però a l’hora de comptar amb les empreses no ho fa amb el sector turístic, que en este moment és absolutament prioritari», la qual cosa demostra, tal com ha detallat «el caos que hi ha en la Generalitat Valenciana amb les vacunes, el caos que hi ha amb els sanitaris i el caos que hi ha amb els criteris».

Carlos Mazón insisteix

Finalment, el també president del Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca ha insistit que, si no es vacuna amb prioritat en estos moments i dins del sector empresarial, al sector turístic «no té cap sentit la política turística que està fent la Generalitat, perquè s’està enganyant el sector».

Recordem el que lamenta Carlos Mazón

El responsable alacantí lamenta el discurs de Ximo Puig en parlar de turisme segur, però no implementar les mesures oportunes per a accelerar la vacuna als empleats d’hotels i càmpings com sí que s’està fent als d’altres empreses

Últimes notícies

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.