El president de la Diputació d’Alacant critica el caos del Consell amb les vacunes

El president de la Diputació d’Alacant, Carlos Mazón, ha criticat les últimes decisions de la Generalitat Valenciana en matèria sanitària al no prioritzar en els processos de vacunació als treballadors del sector hoteler de la Costa Blanca, una mesura que, segons ha puntualitzat el dirigent provincial, posa de manifest “el caos del Consell amb les vacunes, amb els sanitaris i amb els criteris que segueix per a fer front a la Covid“.

“Està molt bé que les empreses amb molts treballadors puguen ser les primeres a vacunar-se, perquè gràcies a la col·laboració amb el sector privat s’avança i això una bona notícia”, ha comentat el president qui, tanmateix, ha apuntat que no comprén que, a les portes de l’estiu i després de la celebració a Madrid de la fira de turisme (FITUR), “on es va insistir en el missatge del turisme segur, els nostres hotels i càmpings no puguen estar, com a empreses que són, en la primera línia de la vacunació“.

Manzón ha criticat a la Generalitat

En este sentit, Mazón ha criticat que a la Generalitat “se li omple la boca en parlar de turisme segur, però a l’hora de comptar amb les empreses no ho fa amb el sector turístic, que en este moment és absolutament prioritari”, la qual cosa demostra, tal com ha detallat “el caos que hi ha en la Generalitat Valenciana amb les vacunes, el caos que hi ha amb els sanitaris i el caos que hi ha amb els criteris”.

Carlos Mazón insisteix

Finalment, el també president del Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca ha insistit que, si no es vacuna amb prioritat en estos moments i dins del sector empresarial, al sector turístic “no té cap sentit la política turística que està fent la Generalitat, perquè s’està enganyant el sector”.

Recordem el que lamenta Carlos Mazón

El responsable alacantí lamenta el discurs de Ximo Puig en parlar de turisme segur, però no implementar les mesures oportunes per a accelerar la vacuna als empleats d’hotels i càmpings com sí que s’està fent als d’altres empreses

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.