El president de la Diputació d’Alacant critica el caos del Consell amb les vacunes

El president de la Diputació d’Alacant, Carlos Mazón, ha criticat les últimes decisions de la Generalitat Valenciana en matèria sanitària al no prioritzar en els processos de vacunació als treballadors del sector hoteler de la Costa Blanca, una mesura que, segons ha puntualitzat el dirigent provincial, posa de manifest «el caos del Consell amb les vacunes, amb els sanitaris i amb els criteris que segueix per a fer front a la Covid«.

«Està molt bé que les empreses amb molts treballadors puguen ser les primeres a vacunar-se, perquè gràcies a la col·laboració amb el sector privat s’avança i això una bona notícia», ha comentat el president qui, tanmateix, ha apuntat que no comprén que, a les portes de l’estiu i després de la celebració a Madrid de la fira de turisme (FITUR), «on es va insistir en el missatge del turisme segur, els nostres hotels i càmpings no puguen estar, com a empreses que són, en la primera línia de la vacunació«.

Manzón ha criticat a la Generalitat

En este sentit, Mazón ha criticat que a la Generalitat «se li omple la boca en parlar de turisme segur, però a l’hora de comptar amb les empreses no ho fa amb el sector turístic, que en este moment és absolutament prioritari», la qual cosa demostra, tal com ha detallat «el caos que hi ha en la Generalitat Valenciana amb les vacunes, el caos que hi ha amb els sanitaris i el caos que hi ha amb els criteris».

Carlos Mazón insisteix

Finalment, el també president del Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca ha insistit que, si no es vacuna amb prioritat en estos moments i dins del sector empresarial, al sector turístic «no té cap sentit la política turística que està fent la Generalitat, perquè s’està enganyant el sector».

Recordem el que lamenta Carlos Mazón

El responsable alacantí lamenta el discurs de Ximo Puig en parlar de turisme segur, però no implementar les mesures oportunes per a accelerar la vacuna als empleats d’hotels i càmpings com sí que s’està fent als d’altres empreses

Últimes notícies

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.