El president de la Diputació d’Alacant critica el caos del Consell amb les vacunes

El president de la Diputació d’Alacant, Carlos Mazón, ha criticat les últimes decisions de la Generalitat Valenciana en matèria sanitària al no prioritzar en els processos de vacunació als treballadors del sector hoteler de la Costa Blanca, una mesura que, segons ha puntualitzat el dirigent provincial, posa de manifest “el caos del Consell amb les vacunes, amb els sanitaris i amb els criteris que segueix per a fer front a la Covid“.

“Està molt bé que les empreses amb molts treballadors puguen ser les primeres a vacunar-se, perquè gràcies a la col·laboració amb el sector privat s’avança i això una bona notícia”, ha comentat el president qui, tanmateix, ha apuntat que no comprén que, a les portes de l’estiu i després de la celebració a Madrid de la fira de turisme (FITUR), “on es va insistir en el missatge del turisme segur, els nostres hotels i càmpings no puguen estar, com a empreses que són, en la primera línia de la vacunació“.

Manzón ha criticat a la Generalitat

En este sentit, Mazón ha criticat que a la Generalitat “se li omple la boca en parlar de turisme segur, però a l’hora de comptar amb les empreses no ho fa amb el sector turístic, que en este moment és absolutament prioritari”, la qual cosa demostra, tal com ha detallat “el caos que hi ha en la Generalitat Valenciana amb les vacunes, el caos que hi ha amb els sanitaris i el caos que hi ha amb els criteris”.

Carlos Mazón insisteix

Finalment, el també president del Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca ha insistit que, si no es vacuna amb prioritat en estos moments i dins del sector empresarial, al sector turístic “no té cap sentit la política turística que està fent la Generalitat, perquè s’està enganyant el sector”.

Recordem el que lamenta Carlos Mazón

El responsable alacantí lamenta el discurs de Ximo Puig en parlar de turisme segur, però no implementar les mesures oportunes per a accelerar la vacuna als empleats d’hotels i càmpings com sí que s’està fent als d’altres empreses

Últimes notícies

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.