Prohibit fumar a l’aire lliure si no es manté la distància mínima interpersonal

 

Esta nit es posa fi a l’estat d’alarma i amb ell totes les mesures de restricció vinculades a ell. La Generalitat Valenciana ha comunicat quines seran les noves restriccions que entraran en vigor des d’esta mateixa mitjanit i, en principi, estaran vigents fins al pròxim 24 de maig. L’objectiu és mantenir un cert grau de control per a garantir els bons indicadors d’esta quarta ona de la pandèmia de coronavirus.

No sols hi haurà toc de queda a les 00.00 i l’obertura de bars i restaurants fins a la 23.30, el Palau de la Generalitat també ha llançat una bateria de mesures per a mantenir les restriccions i no passar a una flexibilització total.

Que passarà amb els fumadors si volen fumar al carrer a partir d’esta mitjanit?

Quant al consum de tabac i assimilats, com per exemple els vapeadors o pipes, la Generalitat Valenciana ha decidit mantenir unes certes restriccions. El seu ús estarà condicionat al fet que es puga respectar l’espai interpersonal mínim de dos metres. De fet, des del Palau de la Generalitat insisteixen que no es podrà fumar en la via pública, terrasses, platges o altres espais a l’aire lliure, quan no es puga respectar la distància mínima interpersonal de, almenys, 2 metres.

Esta limitació serà aplicable també per a l’ús de qualsevol altre dispositiu d’inhalació de tabac, pipes d’aigua, pipes o assimilats inclosos cigarrets electrònics o vapeo en espais a l’aire lliure o tancats.

 

Recordem

 

Recordem que la comissió interdepartamental ha decidit mantenir la prohibició de celebrar processions i altres activitats en el carrer que impliquen aglomeracions de persones. A més en els actes interiors l’aforo serà del 75% amb un màxim de 500 persones assistents. Això no obstant, es poden establir divisions de l’espai de fins a un màxim de 4 sectors diferenciats de 500 persones assistents en cada un d’ells, amb entrada i eixida, lavabos i servici d’hostaleria independents en cada sector.

Si són a l’aire lliure, l’aforo serà del 75% amb un màxim de 1000 persones assistents.
Estos aforos queden supeditats a què es poden guardar la distància de seguretat d’1,5 metres. A més, en estos actes no es podrà fumar.

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.

La jutgessa de la DANA rebutja obtindre els missatges de Bernabé i sí que demanarà els de Polo

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha negat recaptar les comunicacions de la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i en canvi ha autoritzat sol·licitar de forma voluntària el registre de trucades i missatges del president de la CHJ, Miguel Polo.

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.