Ximo Puig convoca este dimarts a la comissió interdepartamental per a estudiar noves restriccions

 

El ‘president’ de la Generalitat, Ximo Puig, ha convocat per a este dimarts a les 13.00 hores una reunió de la comissió interdepartamental per a la prevenció i actualització enfront de la Covid-19 per a analitzar les últimes dades i estudiar la possibilitat d’aplicar noves mesures, segons ha informat fonts de Presidència.

 

Este dilluns, el ‘president’ ha apuntat que el 56% dels contagis es produixen en l’àmbit domiciliari o en l’estricta intimitat. Per això, ha defensat que «estem en l’estadi de la corresponsabilitat», encara que no ha descartat en absolut noves mesures.

 

A demés, en un missatge institucional este diumenge, el cap del Consell va avançar que la Generalitat adoptarà mesures «encara més restrictives» en l’àmbit de la competència autonòmica si és necessari i «des del convenciment que no hi ha disjuntiva entre salut i economia ni mesures neutres ni innòcues».

 

Puig va qualificar d’extrem un confinament prolongat en casa perquè tindria greus efectes secundaris i «només podria decretar-ho el Govern espanyol, que en este moment el descarta».

 

El ‘president’ va afirmar que tota mesura «té un cost, un mal i un impacte social, físic i psicològic», per això va defensar que «s’han de ponderar des del rigor màxim, encertant el moment i atés el bé col·lectiu». «En això ha estat, està i estarà la Generalitat, des de la responsabilitat institucional», va remarcar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.