Puig obri la porta a flexibilitzar restriccions després de la Setmana Santa

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha obert la porta a flexibilitzar les restriccions pel Covid-19 en el territori valencià si durant el període de vacances «es conseguix atallar la pandèmia». No obstant això, ha assenyalat que hui dia «no hi ha cap motiu» per a esta relaxació.

 

Davant de l’arribada de la Setmana Santa, Puig ha demanat «extremar la prudència» en un context de «notícies negatives a Europa i a Espanya, a on està pujant la incidència» de coronavirus. «És un moment de descans, la mobilitat està molt limitada», ha apuntat.

 

En esta línia, ha assegurat que «si es pot atallar durant la Setmana Santa la pandèmia, podrem vore amb major optimisme Sant Vicent i fer més relaxacions», però ara «no tenim cap motiu». Preguntat per una flexibilització de les mesures en l’àmbit de les competicions esportives, ha afirmat que, «lògicament, si es consolida la situació, es podrien relaxar, encara que hem de ser molt prudents».

 

Puig ha remarcat que «cap restricció es fa per capritx», sinó per a «baixar la mobilitat perquè com més es produïx, més contacte i més contagis. A voltes, fins i tot pareix que puga haver-hi contradiccions, però la mobilitat fa que hagen contactes i cal limitar-los, també en l’àmbit intern i domiciliari, que és on es produïxen els contagis», ha agregat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.