8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Puig es vacunarà enfront del Covid-19 quan li ho diguen les autoritats sanitàries

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha manifestat que es vacunarà contra el Covid19 quan li ho diguen les autoritats sanitàries i no creu que haja de ser dels primers per a donar exemple com han fet altres líders polítics «perquè la valenciana és una societat madura».

 

Puig, en una entrevista a la cadena SER recollida per Europa Press, ha indicat sobre l’administració de vacunes, que arrancarà este diumenge, que unes 180.000 persones l’hauran rebuda ja abans d’acabar el primer trimestre de l’any 2021.

 

En general, sobre la gestió del coronavirus que ha fet el seu govern, ha indicat que no pot estar satisfet perquè «sempre hi ha coses que es van poder millorar». En qualsevol cas, creu que, tot i les insuficiències, el sistema públic de salut valencià «ha funcionat».

 

El cap del Consell està convençut que, si a l’inici de la pandèmia hagueren sabut aspectes que es coneixen ara del virus, hagueren actuat d’una altra manera. En eixe sentit ha afirmat sentir dolor per la pèrdua de vides i per les insuficiències patides.

Últimes notícies

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI