11 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

La quarta setmana del curs valencià tanca amb 373 grups confinats

 

La quarta setmana del curs escolar valencià ha conclòs amb un total de 373 grups de 262 centres educatius confinats totalment o parcialment dels 47.000 grups que tenen els col·legis i els instituts valencians sostinguts amb fons públics. D’esta manera, el 99,2% ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència en la quarta setmana de curs.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, el 85,8% han finalitzat la quarta setmana del curs sense cap aula parcial totalment confinada, segons les dades facilitades per la Conselleria d’Educació.

 

Confinament per províncies

Per províncies, el 81,7% dels 638 centres educatius d’Alacant no té cap grup confinat. Hi ha 117 centres educatius alacantins que tenen 173 grups confinats i, per tant, el 98,9% dels 16.700 grups estan rebent classes presencials amb tota normalitat.

 

En Castelló, el 90,4% dels 249 centres educatius no tenen cap grup confinat. En este cas són alumnes de 34 grups de 24 centres els que s’han hagut de confinar, el que suposa que el 99,4% dels més de 6.000 grups d’esta província estan rebent classes presencials sense problemes.

 

Per últim, en València, el 87,4% dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no tenen cap grup escolar confinat. Hi ha 121 centres que tenen 166 grups confinats, amb el que el 99,3% dels 24.300 grups està rebent classes presencials amb tota normalitat.

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.