La quarta setmana del curs valencià tanca amb 373 grups confinats

 

La quarta setmana del curs escolar valencià ha conclòs amb un total de 373 grups de 262 centres educatius confinats totalment o parcialment dels 47.000 grups que tenen els col·legis i els instituts valencians sostinguts amb fons públics. D’esta manera, el 99,2% ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència en la quarta setmana de curs.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, el 85,8% han finalitzat la quarta setmana del curs sense cap aula parcial totalment confinada, segons les dades facilitades per la Conselleria d’Educació.

 

Confinament per províncies

Per províncies, el 81,7% dels 638 centres educatius d’Alacant no té cap grup confinat. Hi ha 117 centres educatius alacantins que tenen 173 grups confinats i, per tant, el 98,9% dels 16.700 grups estan rebent classes presencials amb tota normalitat.

 

En Castelló, el 90,4% dels 249 centres educatius no tenen cap grup confinat. En este cas són alumnes de 34 grups de 24 centres els que s’han hagut de confinar, el que suposa que el 99,4% dels més de 6.000 grups d’esta província estan rebent classes presencials sense problemes.

 

Per últim, en València, el 87,4% dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no tenen cap grup escolar confinat. Hi ha 121 centres que tenen 166 grups confinats, amb el que el 99,3% dels 24.300 grups està rebent classes presencials amb tota normalitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.