La Generalitat aplica més restriccions per a controlar la Nit de cap d’any

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha dictat una resolució publicada esta vesprada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) que suspèn les actuacions de discjòqueis i locutors en les festes que tinguen lloc a partir d’este 30 de desembre.

 

Esta resolució modifica l’article 9.3 de la resolució de la Conselleria de Sanitat de 5 de desembre en la que s’acordaven mesures addicionals per la situació en el territori valencià provocada pel Covid-19 i que determina la suspensió de l’activitat dels locals de discoteques, sales de ball, karaoke i bars de copes amb i sense actuacions musicals en directe.

 

La consellera de Justícia, Gabriela Bravo, s’ha reunit este dimecres juntament amb els secretaris autonòmics de Turisme, Francesc Colomer, i Seguretat i Emergències, José Maria Ángel, amb el president de la Federació Empresarial d’Hostaleria de València, Manuel Espinar, i el president de FOTUR, Víctor Pérez.

 

La petició de Gabriela Bravo

Bravo ha demanat al sector que s’extremen les mesures de control amb motiu de les celebracions de cap d’any en els establiments d’oci i hostaleria i els ha traslladat la preocupació del Consell per alguns anuncis de celebracions de festes diürnes de Nit de cap d’any.

 

En elles, segons la consellera, queda en dubte la garantia que es puguen respectar les mesures contra el coronavirus decretades per la Conselleria de Sanitat en les últimes setmanes.

 

Al final de la reunió, Bravo ha remès un comunicat als consistoris valencians que també s’ha fet arribar a les diferents associacions de l’oci i l’hostaleria de la Comunitat davant les imminents celebracions de Nit de cap d’any.

 

Restriccions contra el Covid-19

A demés, es recorden les condicions en què este tipus d’establiments poden desenvolupar la seua activitat, recollides en les diferents resolucions dictades per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública com són:

 

  • Taules amb un màxim de 6 persones.

 

  • Aforament màxim del 30% a l’interior de locals d’oci i establiments de restauració i del 50% en terrasses exteriors.

 

  • Distància entre les taules de 2 metres a l’interior dels establiments i de 1,5 metres en terrasses exteriors.

 

  • El consum sempre serà assegut en taula.

 

  • Prohibit el consum en barra.

 

  • L’ús de mascareta és obligatori quan no es consumisca.

 

  • L’horari de tancament dels establiments el dia 31 de desembre serà a les 24 hores. La resta dels dies, a les 23 hores.

 

  • Es prohibix fumar en les taules i terrasses dels locals quan no es puga respectar la distància de, almenys, 2 metres.

Últimes notícies

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.