Sanitat comptarà amb 133 punts de vacunació a partir del pròxim 24 de maig

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública comptarà amb 133 punts de vacunació a partir del pròxim 24 de maig. En concret, obriran les portes 101 espais de vacunació municipals, que s’uneixen als 32 punts que actualment ja es troben en funcionament. Segons ha manifestat la consellera de Sanitat «estos 133 punts de […]

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública comptarà amb 133 punts de vacunació a partir del pròxim 24 de maig. En concret, obriran les portes 101 espais de vacunació municipals, que s’uneixen als 32 punts que actualment ja es troben en funcionament.

Segons ha manifestat la consellera de Sanitat «estos 133 punts de vacunació permetran agilitar el procés de vacunació en la Comunitat Valenciana. De fet, amb este desplegament de recursos assistencials es podrà administrar la vacuna a més de 400 persones cada tres minuts».

«L’objectiu és que, de cara a l’estiu, el 70% dels ciutadans i ciutadanes haja rebut ja almenys una dosi de la vacuna enfront de la Covid-19» ha afegit Ana Barceló.

En este sentit, està previst que la Comunitat Valenciana reba a partir de juny un increment important del número de dosi, per això, la Conselleria de Sanitat activarà tots els recursos assistencials necessaris per a agilitar esta vacunació massiva. Per a això, estos espais han estat dotats amb més de 420 equips de professionals de vacunació.

La consellera ha volgut mostrar el seu agraïment a tots els alcaldes i alcaldesses dels municipis en els quals s’han instal·lat els punts de vacunació, ja que «el fet de cedir espais i locals municipals ens ha permés acostar la vacuna als ciutadans i organitzar un procés de vacunació més ordenat. A més, fruit d’esta col·laboració podrem vacunar a més gent cada dia».

Els punts de vacunació agrupen els ciutadans de 328 municipis de la Comunitat, i en els més de 200 municipis restants, que corresponen a les zones bàsiques de salut més remotes o amb accés més difícil, es vacunarà, tal com s’està fent ara, en els seus propis centres de salut. En este últim cas, el procés de vacunació s’ha organitzat de manera que no interferesca en el funcionament habitual del centre d’atenció primària.

L’objectiu és vacunar al major nombre de persones en el menor temps possible. Així, amb els recursos assistencials habilitats per la Conselleria de Sanitat hi ha capacitat per a administrar 500.000 vacunes a la setmana.

Últimes notícies

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.

Empat sense gols entre Liverpool i Villarreal en la Lliga de Campions juvenil

Liverpool i Villarreal han empatat 0-0 en la tercera jornada de la Lliga de Campions juvenil, en un partit molt igualat que manté el conjunt groguet líder del seu grup amb set punts.

Emergències continua buidant aigua i assistint els veïns atrapats per la dana Adam

Els servicis d’Emergències continuen buidant aigua i ajudant veïns a Bellreguard, Piles, Miramar i la marjal Oliva-Pego, mentre es consolida la neteja i recuperació després de la dana Adam.