Sanitat notifica 1.334 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.334 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 527.601 persones.

Els nous casos per províncies són 197 a Castelló (56.959 en total); 420 a Alacant (192.871) i 717 a València (277.770). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 457 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 522.751 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 56.088 a Castelló, 191.038 a Alacant i 275.569 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 363 persones ingressades, 62 d’elles en l’UCI: 78 a la província de Castelló, 10 en UCI; 121 a la província d’Alacant, 26 d’elles en l’UCI; i 164 a la província de València, 26 en UCI.

S’han registrat dos defuncions per coronavirus des de l’última actualització, dos persones de 57 i 84 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.912: 871 a la província de Castelló, 3.043 en la d’Alacant i 3.998 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 8.379 casos actius, la qual cosa suposa un 1,55% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat tres brots de 10 o més casos:

Benicarló: 11 casos. Origen social
Benidorm: 13 casos. Origen social
Xilxes: 11 casos. Origen social

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El cap de setmana portarà un descens tèrmic després de la calor anòmala

Després de diversos dies de calor inusual, un front i una massa d'aire més fred retornaran les temperatures a valors propis de l'època, amb pluges en el nord-oest i l'est. Canàries afrontarà calitja intensa, vent i mala mar, i l'inici de la setmana vinent serà més inestable per una DANA poc intensa.

El Saló del Còmic de València obri amb diversitat: quasi cent autors i focus a Àsia, Àfrica i Palestina

Fira València celebra del divendres al diumenge una nova edició amb prop de cent autors i un programa que unix còmic, mànega, anime i oci familiar. La cita reforça la mirada internacional amb presència d'Àsia, Àfrica i Palestina i activitats per a públic infantil i juvenil.

Aemet anuncia un canvi del temps des del dissabte: pluges i ambient desapacible en la Comunitat Valenciana

Aemet ha anunciat un gir del temps des del dissabte: més núvols, gregal i pluges, sobretot en sud de València i nord d'Alacant. La setmana vinent es preveu ambient desapacible, amb dies més frescos i nits menys fredes.

El Consell substituïx a la secretària autonòmica d’Emergències i al director d’Innovació

El Consell ha comunicat el cessament d'Irene Rodríguez i Raúl Quílez i ha nomenat a Fernando Lasheras i Miriam Gil. A més, cobrix una vacant en Innovació i Transformació Urbana.

La cap de premsa de Mazón ha admés que va informar per suposicions sobre la vesprada del 29-O

Maite Gómez ha declarat que la versió difosa sobre els moviments de Carlos Mazón la vesprada del 29-O es va basar en el que van considerar lògic i no en una verificació directa. La jutgessa ho ha considerat poc creïble en un dia de DANA amb 230 morts.

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.