Sanitat notifica 1.334 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.334 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 527.601 persones.

Els nous casos per províncies són 197 a Castelló (56.959 en total); 420 a Alacant (192.871) i 717 a València (277.770). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 457 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 522.751 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 56.088 a Castelló, 191.038 a Alacant i 275.569 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 363 persones ingressades, 62 d’elles en l’UCI: 78 a la província de Castelló, 10 en UCI; 121 a la província d’Alacant, 26 d’elles en l’UCI; i 164 a la província de València, 26 en UCI.

S’han registrat dos defuncions per coronavirus des de l’última actualització, dos persones de 57 i 84 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.912: 871 a la província de Castelló, 3.043 en la d’Alacant i 3.998 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 8.379 casos actius, la qual cosa suposa un 1,55% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat tres brots de 10 o més casos:

Benicarló: 11 casos. Origen social
Benidorm: 13 casos. Origen social
Xilxes: 11 casos. Origen social

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.