El territori valencià és la quarta autonomia que més proves fa des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet més d’1,5 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia del Covid-19, convertint-se en la quarta autonomia que més proves ha fet, per darrere de Catalunya (3,5 milions), Madrid (3,3) i Andalusia (2,3). A demés, en l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, ha fet 69.230 proves diagnòstiques, d’elles 57.495 són PCR.

 

En total, Espanya ha fet més de 19,1 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia. Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 3 de desembre, han dut a terme un total de 19.146.620 proves diagnòstiques. D’estes, 16.870.802 són PCR i 2.275.818 són test d’antígens.

 

Entre el 27 de novembre i el 3 de desembre, lel territori valencià ha fet un 5% més de proves que la setmana anterior, i la taxa per 1.000 habitants se situa en les 303,88. Quant als tests ràpids, ha fet en este mateix període un total de 1.512, un 1% més.

 

En l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han fet un total de 569.774 PCR, una mitjana de 81.396 PCR al dia. A demés, des del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 327.643 test d’antígens (46.806 de mitjana al dia). Sumats a les PCR fetes, suposen un total de 897.417 proves diagnòstiques fetes en este període, 128.202 al dia.

Últimes notícies

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.