19.1 C
València
Dimecres, 12 novembre, 2025

El territori valencià és la quarta autonomia que més proves fa des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet més d’1,5 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia del Covid-19, convertint-se en la quarta autonomia que més proves ha fet, per darrere de Catalunya (3,5 milions), Madrid (3,3) i Andalusia (2,3). A demés, en l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, ha fet 69.230 proves diagnòstiques, d’elles 57.495 són PCR.

 

En total, Espanya ha fet més de 19,1 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia. Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 3 de desembre, han dut a terme un total de 19.146.620 proves diagnòstiques. D’estes, 16.870.802 són PCR i 2.275.818 són test d’antígens.

 

Entre el 27 de novembre i el 3 de desembre, lel territori valencià ha fet un 5% més de proves que la setmana anterior, i la taxa per 1.000 habitants se situa en les 303,88. Quant als tests ràpids, ha fet en este mateix període un total de 1.512, un 1% més.

 

En l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han fet un total de 569.774 PCR, una mitjana de 81.396 PCR al dia. A demés, des del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 327.643 test d’antígens (46.806 de mitjana al dia). Sumats a les PCR fetes, suposen un total de 897.417 proves diagnòstiques fetes en este període, 128.202 al dia.

Últimes notícies

Espinosa de los Monteros veu en la Comunitat Valenciana el preàmbul del futur nacional

L'exdiputat de Vox sosté que els pactes PP-Vox en la Comunitat Valenciana anticiparan l'escenari nacional i reclama un acord estable i reformista. Advertix del pes del deute i demana atraure inversions i reduir l'Estat.

Sánchez acusa el Consell de retallar en Sanitat mentres alimenta concerts privats

Pedro Sánchez ha acusat governs autonòmics del PP d'usar diners públics per a fins que considera immorals i ha assenyalat al Consell per retallar en sanitat i ampliar concerts amb clíniques privades. La Generalitat Valenciana ha rebatut les seues xifres i defén que la Comunitat és l'autonomia pitjor finançada.

El Congrés vota demà la pròrroga de les nuclears dins de la Llei de Mobilitat Sostenible

El Congrés votarà demà més de cent esmenes a la Llei de Mobilitat Sostenible, entre elles la que elimina la data de tancament de Almaraz, Ascó I i Cofrentes. La votació inclou canvis sobre trens, autobusos, taxes d'Aena i descarbonització de flotes.

Morant i Torró se sumen a un acte del PSPV per a exigir eleccions en la Comunitat

El PSPV celebrarà el dissabte un acte a València amb Diana Morant i Rebeca Torró per a mobilitzar a la ciutadania i exigir la convocatòria electoral en la Comunitat.

Catalá defén que Mazón és l’únic que ha donat la cara i critica als qui rehúyen la comissió de la DANA

Catalá ha defés que Carlos Mazón és l'únic que ha assumit responsabilitats per la DANA i ha demanat que Govern i Delegació expliquen la seua actuació.

Els consellers ressalten l’experiència i el tarannà dialogant de Juanfran Pérez Llorca

El Consell en funcions ha avalat la proposta del PP perquè Juanfran Pérez Llorca relleve a Carlos Mazón, subratllant la seua experiència i la seua proximitat. La designació requerix el suport de Vox.

Catalá confia que Pérez Llorca resoldrà amb solvència la negociació amb Vox

María José Catalá ha expressat la seua confiança que Juanfran Pérez Llorca tancarà amb solvència la negociació amb Vox per a sumar els vots de la seua investidura. Ha subratllat continuïtat en els projectes i tranquil·litat interna en el PP valencià.

Folgat i Alonso del Aspar, amb ganes de córrer a casa a València

Daniel Holgado i David Alonso afronten el GP de la Comunitat Valenciana amb l'impuls de competir davant la seua afició. El tancament de curs els exigix màxima concentració.