13.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

El territori valencià és la quarta autonomia que més proves fa des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet més d’1,5 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia del Covid-19, convertint-se en la quarta autonomia que més proves ha fet, per darrere de Catalunya (3,5 milions), Madrid (3,3) i Andalusia (2,3). A demés, en l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, ha fet 69.230 proves diagnòstiques, d’elles 57.495 són PCR.

 

En total, Espanya ha fet més de 19,1 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia. Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 3 de desembre, han dut a terme un total de 19.146.620 proves diagnòstiques. D’estes, 16.870.802 són PCR i 2.275.818 són test d’antígens.

 

Entre el 27 de novembre i el 3 de desembre, lel territori valencià ha fet un 5% més de proves que la setmana anterior, i la taxa per 1.000 habitants se situa en les 303,88. Quant als tests ràpids, ha fet en este mateix període un total de 1.512, un 1% més.

 

En l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han fet un total de 569.774 PCR, una mitjana de 81.396 PCR al dia. A demés, des del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 327.643 test d’antígens (46.806 de mitjana al dia). Sumats a les PCR fetes, suposen un total de 897.417 proves diagnòstiques fetes en este període, 128.202 al dia.

Últimes notícies

Detingut en Sant Joan (Alacant) un fugitiu buscat per Montenegro en un control policial

La Guàrdia Civil ha detingut en Sant Joan (Alacant) a un home de 41 anys reclamat per Montenegro i considerat un dels seus fugitius més buscats. Va ser localitzat en un control preventiu i ha quedat a la disposició de l'Audiència Nacional per a la seua extradició.

Compromís espera que Vilaplana comparega molt prompte en la comissió del Congrés

Compromís espera que Maribel Vilaplana comparega molt prompte davant la comissió del Congrés sobre la dana. Un registre d'aparcament i el seu testimoniatge obrin dubtes de cronologia.

Mazón insistix que va ser a peu de l’aparcament al Palau i nega haver estat ilocalizable

Carlos Mazón ha reiterat que, després de menjar en El Ventorro, va acompanyar a Maribel Vilaplana a l'aparcament i es va dirigir a peu, sense parades, al Palau. Ha rebutjat que estiguera ilocalizable i ha precisat que a les 20.00 ja eixia cap al Centre d'Emergències de L'Eliana.

Cuenca va remenar que Mazón fora a Utiel el 29-O, però Pradas va dir que no es podia entrar

José Manuel Cuenca ha declarat que es va valorar que Carlos Mazón es desplaçara a Utiel poc abans de les 17.00 del 29 d'octubre, però Salomé Pradas va advertir que no es podia entrar. També ha assenyalat que no es va contemplar acudir al Cecopi i que va perdre mesos de missatges per un canvi de telèfon.

Espanya haurà d’invertir 104.000 milions en 10 anys per a afrontar sequeres i inundacions

Espanya haurà de destinar 103.824 milions en una dècada per a mitigar sequeres i reduir inundacions, segons un informe que desgrana prioritats i actuacions.

Ciutadans demana a la jutgessa de la DANA tornar a citar a la periodista que va menjar amb Mazón el 29-O

L'acusació popular de Ciutadans ha sol·licitat una nova declaració de Maribel Vilaplana en detectar contradiccions sobre el reservat i el temps que va passar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre.

Dos detinguts i tres investigats per robar coure en obres del canal d’accés a València

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i ha investigat a altres tres per sostraure coure de catenària en les obres del canal d'accés ferroviari a València. Els implicats, treballadors de la UTE, han venut material per 23.000 euros i han usat documentació aliena per a ocultar la seua identitat.

Parkiduo aterra a Madrid amb el seu model de lloguer compartit de garatges

La plataforma Parkiduo ha fet el salt a Madrid amb un sistema que permet compartir una mateixa plaça de garatge per franges horàries. El model reduïx costos per a conductors i augmenta els ingressos dels propietaris mentres optimitza l'ús de l'espai.