El territori valencià és la quarta autonomia que més proves fa des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet més d’1,5 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia del Covid-19, convertint-se en la quarta autonomia que més proves ha fet, per darrere de Catalunya (3,5 milions), Madrid (3,3) i Andalusia (2,3). A demés, en l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, ha fet 69.230 proves diagnòstiques, d’elles 57.495 són PCR.

 

En total, Espanya ha fet més de 19,1 milions de proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia. Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 3 de desembre, han dut a terme un total de 19.146.620 proves diagnòstiques. D’estes, 16.870.802 són PCR i 2.275.818 són test d’antígens.

 

Entre el 27 de novembre i el 3 de desembre, lel territori valencià ha fet un 5% més de proves que la setmana anterior, i la taxa per 1.000 habitants se situa en les 303,88. Quant als tests ràpids, ha fet en este mateix període un total de 1.512, un 1% més.

 

En l’última setmana, del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han fet un total de 569.774 PCR, una mitjana de 81.396 PCR al dia. A demés, des del 27 de novembre al 3 de desembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 327.643 test d’antígens (46.806 de mitjana al dia). Sumats a les PCR fetes, suposen un total de 897.417 proves diagnòstiques fetes en este període, 128.202 al dia.

Últimes notícies

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.