La vacuna de Pfizer que pretén acabar amb ómicron arribarà al març

Pfizer té disponible la vacuna contra la covid que pretén acabar amb ómicron. El CEO de Pfizer, Albert Bourla, ha avançat aquest dilluns que la seua companyia podria tindre-la llesta al març i anuncia que ja ha començat a fabricar les dosis.

«Aquesta vacuna estarà llesta al març. Ja estem començant a fabricar algunes d’aquestes unitats», ha anunciat Bourla en declaracions a la televisió estatunidenca CNBC. El màxim dirigent de Pfizer ha detallat que aquesta futura vacuna, que també es dirigiria a les altres variants del virus que estan circulant, és una petició d’alguns països que «volen que estiga llesta al més prompte possible».

«L’esperança és que aconseguim alguna cosa que oferisca una protecció molt millor, sobretot contra les infeccions, perquè la protecció contra les hospitalitzacions i la malaltia greu és raonable ara mateix, amb les vacunes actuals, sempre que s’aplique la tercera dosi», ha ressaltat.

Bourla ha reconegut que no està clar si serà necessària una quarta dosi, però ha anunciat que Pfizer realitzarà experiments per a determinar si és necessària.

 

Moderna també treballa en ella

 

Per part seua, el director general de Moderna, Stéphane Bancel, també ha recordat que la seua companyia està treballant en una dosi de reforç que podria arribar a la tardor i que entrarà prompte en assajos clínics. «Estem discutint amb líders de salut pública de tot el món per a decidir quin creiem que és la millor estratègia per al possible reforç per a la tardor de 2022. Creiem que contindrà ómicron», ha comentat Bancel també a la CNBC.

 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.