La vacuna de Pfizer que pretén acabar amb ómicron arribarà al març

Pfizer té disponible la vacuna contra la covid que pretén acabar amb ómicron. El CEO de Pfizer, Albert Bourla, ha avançat aquest dilluns que la seua companyia podria tindre-la llesta al març i anuncia que ja ha començat a fabricar les dosis.

«Aquesta vacuna estarà llesta al març. Ja estem començant a fabricar algunes d’aquestes unitats», ha anunciat Bourla en declaracions a la televisió estatunidenca CNBC. El màxim dirigent de Pfizer ha detallat que aquesta futura vacuna, que també es dirigiria a les altres variants del virus que estan circulant, és una petició d’alguns països que «volen que estiga llesta al més prompte possible».

«L’esperança és que aconseguim alguna cosa que oferisca una protecció molt millor, sobretot contra les infeccions, perquè la protecció contra les hospitalitzacions i la malaltia greu és raonable ara mateix, amb les vacunes actuals, sempre que s’aplique la tercera dosi», ha ressaltat.

Bourla ha reconegut que no està clar si serà necessària una quarta dosi, però ha anunciat que Pfizer realitzarà experiments per a determinar si és necessària.

 

Moderna també treballa en ella

 

Per part seua, el director general de Moderna, Stéphane Bancel, també ha recordat que la seua companyia està treballant en una dosi de reforç que podria arribar a la tardor i que entrarà prompte en assajos clínics. «Estem discutint amb líders de salut pública de tot el món per a decidir quin creiem que és la millor estratègia per al possible reforç per a la tardor de 2022. Creiem que contindrà ómicron», ha comentat Bancel també a la CNBC.

 

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.