La vacuna de Pfizer que pretén acabar amb ómicron arribarà al març

Pfizer té disponible la vacuna contra la covid que pretén acabar amb ómicron. El CEO de Pfizer, Albert Bourla, ha avançat aquest dilluns que la seua companyia podria tindre-la llesta al març i anuncia que ja ha començat a fabricar les dosis.

«Aquesta vacuna estarà llesta al març. Ja estem començant a fabricar algunes d’aquestes unitats», ha anunciat Bourla en declaracions a la televisió estatunidenca CNBC. El màxim dirigent de Pfizer ha detallat que aquesta futura vacuna, que també es dirigiria a les altres variants del virus que estan circulant, és una petició d’alguns països que «volen que estiga llesta al més prompte possible».

«L’esperança és que aconseguim alguna cosa que oferisca una protecció molt millor, sobretot contra les infeccions, perquè la protecció contra les hospitalitzacions i la malaltia greu és raonable ara mateix, amb les vacunes actuals, sempre que s’aplique la tercera dosi», ha ressaltat.

Bourla ha reconegut que no està clar si serà necessària una quarta dosi, però ha anunciat que Pfizer realitzarà experiments per a determinar si és necessària.

 

Moderna també treballa en ella

 

Per part seua, el director general de Moderna, Stéphane Bancel, també ha recordat que la seua companyia està treballant en una dosi de reforç que podria arribar a la tardor i que entrarà prompte en assajos clínics. «Estem discutint amb líders de salut pública de tot el món per a decidir quin creiem que és la millor estratègia per al possible reforç per a la tardor de 2022. Creiem que contindrà ómicron», ha comentat Bancel també a la CNBC.

 

Últimes notícies

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.