La vacuna de Pfizer que pretén acabar amb ómicron arribarà al març

Pfizer té disponible la vacuna contra la covid que pretén acabar amb ómicron. El CEO de Pfizer, Albert Bourla, ha avançat aquest dilluns que la seua companyia podria tindre-la llesta al març i anuncia que ja ha començat a fabricar les dosis.

«Aquesta vacuna estarà llesta al març. Ja estem començant a fabricar algunes d’aquestes unitats», ha anunciat Bourla en declaracions a la televisió estatunidenca CNBC. El màxim dirigent de Pfizer ha detallat que aquesta futura vacuna, que també es dirigiria a les altres variants del virus que estan circulant, és una petició d’alguns països que «volen que estiga llesta al més prompte possible».

«L’esperança és que aconseguim alguna cosa que oferisca una protecció molt millor, sobretot contra les infeccions, perquè la protecció contra les hospitalitzacions i la malaltia greu és raonable ara mateix, amb les vacunes actuals, sempre que s’aplique la tercera dosi», ha ressaltat.

Bourla ha reconegut que no està clar si serà necessària una quarta dosi, però ha anunciat que Pfizer realitzarà experiments per a determinar si és necessària.

 

Moderna també treballa en ella

 

Per part seua, el director general de Moderna, Stéphane Bancel, també ha recordat que la seua companyia està treballant en una dosi de reforç que podria arribar a la tardor i que entrarà prompte en assajos clínics. “Estem discutint amb líders de salut pública de tot el món per a decidir quin creiem que és la millor estratègia per al possible reforç per a la tardor de 2022. Creiem que contindrà ómicron”, ha comentat Bancel també a la CNBC.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.