La vacuna de Pfizer que pretén acabar amb ómicron arribarà al març

Pfizer té disponible la vacuna contra la covid que pretén acabar amb ómicron. El CEO de Pfizer, Albert Bourla, ha avançat aquest dilluns que la seua companyia podria tindre-la llesta al març i anuncia que ja ha començat a fabricar les dosis.

«Aquesta vacuna estarà llesta al març. Ja estem començant a fabricar algunes d’aquestes unitats», ha anunciat Bourla en declaracions a la televisió estatunidenca CNBC. El màxim dirigent de Pfizer ha detallat que aquesta futura vacuna, que també es dirigiria a les altres variants del virus que estan circulant, és una petició d’alguns països que «volen que estiga llesta al més prompte possible».

«L’esperança és que aconseguim alguna cosa que oferisca una protecció molt millor, sobretot contra les infeccions, perquè la protecció contra les hospitalitzacions i la malaltia greu és raonable ara mateix, amb les vacunes actuals, sempre que s’aplique la tercera dosi», ha ressaltat.

Bourla ha reconegut que no està clar si serà necessària una quarta dosi, però ha anunciat que Pfizer realitzarà experiments per a determinar si és necessària.

 

Moderna també treballa en ella

 

Per part seua, el director general de Moderna, Stéphane Bancel, també ha recordat que la seua companyia està treballant en una dosi de reforç que podria arribar a la tardor i que entrarà prompte en assajos clínics. “Estem discutint amb líders de salut pública de tot el món per a decidir quin creiem que és la millor estratègia per al possible reforç per a la tardor de 2022. Creiem que contindrà ómicron”, ha comentat Bancel també a la CNBC.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.