9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

La vacunació dels xiquets de 5 anys a la Comunitat comença dijous

 

 

Ximo Puig ha anunciat que a partir de dijous que ve començarà la vacunació dels alumnes de cinc anys.

El president ha recordat que amb la volta a les classes després es reprén la vacunació dels més xicotets a les aules.

“Aquest mes podrem aconseguir la vacunació del professorat i dels xiquets de cinc anys“, ha resumit durant la roda de premsa posterior als objectius de l’Institut Valencià de Finances (IVF).

El president ha reiterat, com ha dit altres vegades, que la vacunació és la principal estratègia de lluita contra aquesta pandèmia i que la intenció del Consell és “intensificar” la vacunació massiva.

El procés es desenvolupa als centres educatius mateixos i per cursos, amb l’objectiu de mantenir els grups habituals de contacte i en presència d’un adult autoritzat.

D’altra banda, Ximo Puig ha insistit en la prudència i ha recordat que a la Comunitat Valenciana estem en plena sisena onada i que encara no hem arribat al pic de contagis.

Finalment, ha assenyalat que hi ha un acord amb les farmàcies perquè puguen comunicar positius dels tests d’antígens per ajudar a alleugerir els centres de salut. Un procés que començarà aquest mateix dilluns.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.