La vacunació dels xiquets de 5 anys a la Comunitat comença dijous

 

 

Ximo Puig ha anunciat que a partir de dijous que ve començarà la vacunació dels alumnes de cinc anys.

El president ha recordat que amb la volta a les classes després es reprén la vacunació dels més xicotets a les aules.

«Aquest mes podrem aconseguir la vacunació del professorat i dels xiquets de cinc anys«, ha resumit durant la roda de premsa posterior als objectius de l’Institut Valencià de Finances (IVF).

El president ha reiterat, com ha dit altres vegades, que la vacunació és la principal estratègia de lluita contra aquesta pandèmia i que la intenció del Consell és “intensificar” la vacunació massiva.

El procés es desenvolupa als centres educatius mateixos i per cursos, amb l’objectiu de mantenir els grups habituals de contacte i en presència d’un adult autoritzat.

D’altra banda, Ximo Puig ha insistit en la prudència i ha recordat que a la Comunitat Valenciana estem en plena sisena onada i que encara no hem arribat al pic de contagis.

Finalment, ha assenyalat que hi ha un acord amb les farmàcies perquè puguen comunicar positius dels tests d’antígens per ajudar a alleugerir els centres de salut. Un procés que començarà aquest mateix dilluns.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.