La vacunació dels xiquets de 5 anys a la Comunitat comença dijous

 

 

Ximo Puig ha anunciat que a partir de dijous que ve començarà la vacunació dels alumnes de cinc anys.

El president ha recordat que amb la volta a les classes després es reprén la vacunació dels més xicotets a les aules.

«Aquest mes podrem aconseguir la vacunació del professorat i dels xiquets de cinc anys«, ha resumit durant la roda de premsa posterior als objectius de l’Institut Valencià de Finances (IVF).

El president ha reiterat, com ha dit altres vegades, que la vacunació és la principal estratègia de lluita contra aquesta pandèmia i que la intenció del Consell és “intensificar” la vacunació massiva.

El procés es desenvolupa als centres educatius mateixos i per cursos, amb l’objectiu de mantenir els grups habituals de contacte i en presència d’un adult autoritzat.

D’altra banda, Ximo Puig ha insistit en la prudència i ha recordat que a la Comunitat Valenciana estem en plena sisena onada i que encara no hem arribat al pic de contagis.

Finalment, ha assenyalat que hi ha un acord amb les farmàcies perquè puguen comunicar positius dels tests d’antígens per ajudar a alleugerir els centres de salut. Un procés que començarà aquest mateix dilluns.

Últimes notícies

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.