La vacunació dels xiquets de 5 anys a la Comunitat comença dijous

 

 

Ximo Puig ha anunciat que a partir de dijous que ve començarà la vacunació dels alumnes de cinc anys.

El president ha recordat que amb la volta a les classes després es reprén la vacunació dels més xicotets a les aules.

«Aquest mes podrem aconseguir la vacunació del professorat i dels xiquets de cinc anys«, ha resumit durant la roda de premsa posterior als objectius de l’Institut Valencià de Finances (IVF).

El president ha reiterat, com ha dit altres vegades, que la vacunació és la principal estratègia de lluita contra aquesta pandèmia i que la intenció del Consell és “intensificar” la vacunació massiva.

El procés es desenvolupa als centres educatius mateixos i per cursos, amb l’objectiu de mantenir els grups habituals de contacte i en presència d’un adult autoritzat.

D’altra banda, Ximo Puig ha insistit en la prudència i ha recordat que a la Comunitat Valenciana estem en plena sisena onada i que encara no hem arribat al pic de contagis.

Finalment, ha assenyalat que hi ha un acord amb les farmàcies perquè puguen comunicar positius dels tests d’antígens per ajudar a alleugerir els centres de salut. Un procés que començarà aquest mateix dilluns.

Últimes notícies

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.