Més de 52.000 valencians es neguen ‘explícitament’ a vacunar-se contra la COVID

 

Mentre Conselleria de Sanitat segueix donant dades de la població que ha rebut la pauta completa de vacunació contra la COVID i anuncia a més que a partir del dimarts 7 s’obriran noves vies per rebre la dosi “sense cita prèvia”, surten també a la llum les xifres dels que “s’han negat explícitament a rebre la vacuna”.

Segons les mateixes fonts, de moment són 52.154 persones les que han comunicat “de manera explícita a la Comunitat Valenciana el seu rebuig a rebre la vacuna contra el coronavirus.

Referent a això, hui la consellera de Sanitat, Ana Barceló, En la seua compareixença pública ha reiterat que la campanya de vacunació “ha evitat prop d’un miler de morts en esta última onada”.

A més, ha utilitzat estes xifres que esgrimeix Sanitat per a enviar un missatge a estes persones que no volen vacunar-se argumentant que les bones dades, conseqüència de les vacunacions “haurien de fer reflexionar els que han ignorat les cites per acudir als centres de vacunació”.

D’altra banda, Barceló ha reforçat el seu discurs de defensa de la vacunació recordant que el 82,5% dels ingressats a l’UCI “No té la pauta completa, mentre que entre els hospitalitzats en planta el 57,8% tampoc estan completament immunitzats”. Unes xifres amb què ha conclòs la consellera, recorden que “ningú està fora de perill del contagi“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.