Més de 52.000 valencians es neguen ‘explícitament’ a vacunar-se contra la COVID

 

Mentre Conselleria de Sanitat segueix donant dades de la població que ha rebut la pauta completa de vacunació contra la COVID i anuncia a més que a partir del dimarts 7 s’obriran noves vies per rebre la dosi «sense cita prèvia», surten també a la llum les xifres dels que «s’han negat explícitament a rebre la vacuna».

Segons les mateixes fonts, de moment són 52.154 persones les que han comunicat «de manera explícita a la Comunitat Valenciana el seu rebuig a rebre la vacuna contra el coronavirus.

Referent a això, hui la consellera de Sanitat, Ana Barceló, En la seua compareixença pública ha reiterat que la campanya de vacunació «ha evitat prop d’un miler de morts en esta última onada».

A més, ha utilitzat estes xifres que esgrimeix Sanitat per a enviar un missatge a estes persones que no volen vacunar-se argumentant que les bones dades, conseqüència de les vacunacions «haurien de fer reflexionar els que han ignorat les cites per acudir als centres de vacunació».

D’altra banda, Barceló ha reforçat el seu discurs de defensa de la vacunació recordant que el 82,5% dels ingressats a l’UCI «No té la pauta completa, mentre que entre els hospitalitzats en planta el 57,8% tampoc estan completament immunitzats». Unes xifres amb què ha conclòs la consellera, recorden que «ningú està fora de perill del contagi«.

Últimes notícies

Detingut a Chiva amb drogues i dos boligrafs-pistola en plenes festes

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 62 anys a Chiva durant les festes patronals per portar diverses drogues i dos bolígrafs-pistola, a més de munició, i resistir-se greument als agents.

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.