Més de 52.000 valencians es neguen ‘explícitament’ a vacunar-se contra la COVID

 

Mentre Conselleria de Sanitat segueix donant dades de la població que ha rebut la pauta completa de vacunació contra la COVID i anuncia a més que a partir del dimarts 7 s’obriran noves vies per rebre la dosi “sense cita prèvia”, surten també a la llum les xifres dels que “s’han negat explícitament a rebre la vacuna”.

Segons les mateixes fonts, de moment són 52.154 persones les que han comunicat “de manera explícita a la Comunitat Valenciana el seu rebuig a rebre la vacuna contra el coronavirus.

Referent a això, hui la consellera de Sanitat, Ana Barceló, En la seua compareixença pública ha reiterat que la campanya de vacunació “ha evitat prop d’un miler de morts en esta última onada”.

A més, ha utilitzat estes xifres que esgrimeix Sanitat per a enviar un missatge a estes persones que no volen vacunar-se argumentant que les bones dades, conseqüència de les vacunacions “haurien de fer reflexionar els que han ignorat les cites per acudir als centres de vacunació”.

D’altra banda, Barceló ha reforçat el seu discurs de defensa de la vacunació recordant que el 82,5% dels ingressats a l’UCI “No té la pauta completa, mentre que entre els hospitalitzats en planta el 57,8% tampoc estan completament immunitzats”. Unes xifres amb què ha conclòs la consellera, recorden que “ningú està fora de perill del contagi“.

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.