Un xic acaba en la presó per negar-se a posar-se la mascareta en Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 28 anys com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu, per negar-se a usar la mascareta en el carrer. En un primer moment va dir que no tenia, facilitant-los una els policies, per a continuació dir que no se la posava, ni anava a posar-se-la perquè no li donava la gana.

 

Cap a les 15.30 hores de la vesprada, una dotació policial ha vist en l’avinguda de Benicàssim, enfront de l’Hospital General, a un xic que incomplia la normativa, en la que es regula  l’obligació de portar posada la mascareta en la via pública, en virtut de la Resolució del 17/07/2020 de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública de la Generalitat Valenciana.

 

L’agent policial s’ha acostat al xic per a preguntar-li si tenia algun motiu justificat (malaltia) que no el deixara portar la mascareta, contestant que no, que no tenia i que no se l’anava a posar. L’agent ha intentat identificar-lo per a proposar-lo per a sanció, al mateix temps que ha instat al xic que es posara la mascareta, responent que no tenia i que no anava a posar-se cap.

 

El xic ha ingressat en la presó

Els agents han donat una mascareta al xic, mantenint este la seua negativa a posar-se-la, insistint  que no se la posava perquè no li donava la gana. A pesar de ser advertit pels policies en diferents ocasions de les conseqüències de la seua actitud, que anava des d’una infracció administrativa fins a la seua detenció per desobediència greu, s’ha negat a identificar-se i a posar-se la mascareta.

 

Amb l’ocorregut, i el risc que suposa per a la salut pública de la seua actitud, els agents l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. El detingut, que compta amb diferents antecedents policials, ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, qui ha ordenat el seu ingrés en la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.