Correos signa un conveni amb empreses de servicis d’Elx per a ‘acostar’ la seua oferta de productes

ALACANT, 4 (EUROPA PRESS)

El gerent de Productes i Serveis de Correus en l’Area Est, Raúl Bosque Marín, i el president d’Associació d’empreses de Servicis d’Elx (Aesec), Antonio Andreu Rocamora, han subscrit hui divendres un protocol de col·laboració entre ambdues entitats per a “acostar i donar a conèixer l’oferta de productes de Correus a les prop de 250 empreses que formen part d’esta associació”, l’àmbit de la qual d’actuació és la ciutat d’alacantina d’Elx.

Així ho ha informat la companyia estatal en un comunicat, en el qual ha detallat que Correos posarà a la disposició dels associats d’Aesec informació i diverses promocions de productes i servicis com les pantalles, les targetes postals prefranquejades i els segells personalitzats, així com la resta de l’oferta de correspondència i paqueteria.

L’empresa pública també ha facilitat a Aesec el programa de fidelització associat a la targeta ‘Més A prop’ i la difusió d’informació concreta perquè els clients coneguen l’oferta i sol·liciten allò “que millor s’adapte a les seues necessitats”.

Correos ha afirmat que també oferirà als empresaris d’esta associació diversos servicis financers, tals com el canvi de divises, l’accés a diner efectiu i altres gestions bancàries bàsiques o la possibilitat de contractar la targeta ‘Correos Prepagament’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.