Anuncios

Correos signa un conveni amb empreses de servicis d’Elx per a ‘acostar’ la seua oferta de productes

ALACANT, 4 (EUROPA PRESS)

El gerent de Productes i Serveis de Correus en l’Area Est, Raúl Bosque Marín, i el president d’Associació d’empreses de Servicis d’Elx (Aesec), Antonio Andreu Rocamora, han subscrit hui divendres un protocol de col·laboració entre ambdues entitats per a “acostar i donar a conèixer l’oferta de productes de Correus a les prop de 250 empreses que formen part d’esta associació”, l’àmbit de la qual d’actuació és la ciutat d’alacantina d’Elx.

Anuncios

Així ho ha informat la companyia estatal en un comunicat, en el qual ha detallat que Correos posarà a la disposició dels associats d’Aesec informació i diverses promocions de productes i servicis com les pantalles, les targetes postals prefranquejades i els segells personalitzats, així com la resta de l’oferta de correspondència i paqueteria.

L’empresa pública també ha facilitat a Aesec el programa de fidelització associat a la targeta ‘Més A prop’ i la difusió d’informació concreta perquè els clients coneguen l’oferta i sol·liciten allò “que millor s’adapte a les seues necessitats”.

Correos ha afirmat que també oferirà als empresaris d’esta associació diversos servicis financers, tals com el canvi de divises, l’accés a diner efectiu i altres gestions bancàries bàsiques o la possibilitat de contractar la targeta ‘Correos Prepagament’.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.

El turisme genera ingressos fiscals suficients per a quasi cobrir la sanitat valenciana

El Consell destaca que la recaptació fiscal vinculada al turisme en 2024 va ascendir a 9.263 milions, una xifra que permetria cobrir pràcticament el cost del sistema sanitari valencià.

La Fiscalia recolza que se cite a Barrachina i Rovira en la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València demana a la jutgessa que revoque la seua decisió i cite com a testimonis als consellers Miguel Barrachina i José Antonio Rovira en la investigació penal per la gestió de la dana.

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.
Anuncios