Correos signa un conveni amb empreses de servicis d’Elx per a ‘acostar’ la seua oferta de productes

ALACANT, 4 (EUROPA PRESS)

El gerent de Productes i Serveis de Correus en l’Area Est, Raúl Bosque Marín, i el president d’Associació d’empreses de Servicis d’Elx (Aesec), Antonio Andreu Rocamora, han subscrit hui divendres un protocol de col·laboració entre ambdues entitats per a “acostar i donar a conèixer l’oferta de productes de Correus a les prop de 250 empreses que formen part d’esta associació”, l’àmbit de la qual d’actuació és la ciutat d’alacantina d’Elx.

Així ho ha informat la companyia estatal en un comunicat, en el qual ha detallat que Correos posarà a la disposició dels associats d’Aesec informació i diverses promocions de productes i servicis com les pantalles, les targetes postals prefranquejades i els segells personalitzats, així com la resta de l’oferta de correspondència i paqueteria.

L’empresa pública també ha facilitat a Aesec el programa de fidelització associat a la targeta ‘Més A prop’ i la difusió d’informació concreta perquè els clients coneguen l’oferta i sol·liciten allò “que millor s’adapte a les seues necessitats”.

Correos ha afirmat que també oferirà als empresaris d’esta associació diversos servicis financers, tals com el canvi de divises, l’accés a diner efectiu i altres gestions bancàries bàsiques o la possibilitat de contractar la targeta ‘Correos Prepagament’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.