Correos signa un conveni amb empreses de servicis d’Elx per a ‘acostar’ la seua oferta de productes

ALACANT, 4 (EUROPA PRESS)

El gerent de Productes i Serveis de Correus en l’Area Est, Raúl Bosque Marín, i el president d’Associació d’empreses de Servicis d’Elx (Aesec), Antonio Andreu Rocamora, han subscrit hui divendres un protocol de col·laboració entre ambdues entitats per a “acostar i donar a conèixer l’oferta de productes de Correus a les prop de 250 empreses que formen part d’esta associació”, l’àmbit de la qual d’actuació és la ciutat d’alacantina d’Elx.

Així ho ha informat la companyia estatal en un comunicat, en el qual ha detallat que Correos posarà a la disposició dels associats d’Aesec informació i diverses promocions de productes i servicis com les pantalles, les targetes postals prefranquejades i els segells personalitzats, així com la resta de l’oferta de correspondència i paqueteria.

L’empresa pública també ha facilitat a Aesec el programa de fidelització associat a la targeta ‘Més A prop’ i la difusió d’informació concreta perquè els clients coneguen l’oferta i sol·liciten allò “que millor s’adapte a les seues necessitats”.

Correos ha afirmat que també oferirà als empresaris d’esta associació diversos servicis financers, tals com el canvi de divises, l’accés a diner efectiu i altres gestions bancàries bàsiques o la possibilitat de contractar la targeta ‘Correos Prepagament’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.