El cos de Blanca Fernández Ochoa presenta un fort colp al cap

Blanca Fernández Ochoa

El cos de Blanca Fernández Ochoa presenta un fort colp al cap   | EFE

 

Este migdia es coneixia la trista notícia que la Guàrdia Civil havia trobat el cos sense vida de l’atleta Blanca Ferández Ochoa en la zona de La Peñota de la serra madrilenya. Segons els primers indicis, els investigadors han assenyalat que Blanca feia més d’una setmana que estava morta, ja que el cadàver presenta clars símptomes de descomposició. A més, segons fonts pròximes a la investigació, presentava un fort colp al cap, cosa que indica que podria haver patit una caiguda. No obstant això, serà l’autòpsia la que determine el moment i les causes de la mort.

 

La trobada s’ha produït este dimecres gràcies a la pista que un veí havia donat als agents. Ell s’havia creuat amb ella poc abans de la seua desaparició. Segons han explicat fons de la investigació, Blanca hauria explicat a l’home que anava al Pic de La Peñota i, abans d’allunyar-se, va fer un bes a l’estàtua del seu germà Paquito i es va senyar. L’exesquiadora espanyola ha mort als 56 anys, la mateixa edat que tenia el seu germà Paquito amb qui mantenia una relació molt especial. Blanca va quedar molt afectada per la seua mort. 

 

Un guàrdia civil i la seua gossa han localitzat el cos

Un agent de la Guàrdia Civil fora de servici ha trobat, juntament amb la seua gossa Xena, el cos de Blanca en la zona del Pic de La Peñota, ubicada al límit entre Segòvia i Madrid. Xena, té tres anys, i és un pastor alemany que pertany a la Unitat Cinològica Central de la Guàrdia Civil. El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 de Collado Villalba alçarà, durant les pròximes hores, el cos. Finalment, serà traslladat a l’Institut Anatòmic Forense de Madrid a on se li practicarà l’autòpsia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.