Crema una fàbrica en Cocentaina i els treballadors ajuden a contindre el foc

 

Una fàbrica de la localitat de Cocentaina, en la comarca del Comtat (Alacant), s’ha incendiat esta matinada de divendres i els treballadors han ajudat a contindre el foc fins a l’arribada dels bombers, amb la finalitat de què les flames del foc es propagaren més.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant a través del seu perfil en Twitter, el foc s’ha originat cap a les 02.30 hores de la matinada en una indústria ubicada en el carrer de Sant Cristòfol de la localitat.

 

 

L’incendi s’ha originat en el teler de la fresadora de la fàbrica i els empleats han ajudat a contindre el foc fins a l’arribada dels bombers. En el succés ha intervingut una Unitat de Comandament i Prefectura (UMJ), una altra Bomba Urbana Pesada (BUP), un sergent, un cap i quatre bombers.

Últimes notícies

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.

Estiu quasi ple als hotels valencians amb Benidorm fregant el ple tècnic

La Comunitat Valenciana ha encetat l estiu amb ocupacions hoteleres per damunt del 80 % de mitjana i Benidorm i València per damunt del 90 %, impulsades sobretot per la demanda internacional i les Hogueres de San Juan.

Picassent estrena el mural 50 de Dones de Ciència amb la neuropediatra Patricia Smeyers

El projecte Dones de Ciència arriba als 50 murals amb una obra al CEIP Sibil·la Mercer de Picassent dedicada a la neuropediatra valenciana Patricia Smeyers, especialista en epilèpsia infantil.

Tanquen temporalment al bany la platja de la Roda d’Altea per contaminació de residus

La platja de la Roda, a Altea, ha quedat tancada temporalment al bany per valors microbiològics per damunt dels màxims admesos en l’aigua.

Morant alerta que encara hi ha qui vol depredar la costa i posa en risc tota la ciutadania

La ministra Diana Morant defensa la proteccio de la costa valenciana i de lAlbufera, i critica les lleis que, segons ella, desprotegeixen aquest espai natural davant del canvi climatic.

Pablo Hernández vol que el Castellón torne a lluitar per l’ascens a Primera

L’entrenador del CD Castellón, renovat fins a 2029, es marca com a mínim tornar a jugar la promoció d’ascens a Primera Divisió i afrontar la nova temporada amb encara més il·lusió.

Torres confia que Zapatero demostrarà la seua innocència en el cas Plus Ultra

El ministre Ángel Víctor Torres assegura a Alacant que el Govern espanyol està absolutament confiat que José Luis Rodríguez Zapatero podrà demostrar la seua innocència en la causa sobre Plus Ultra i reclama al PP coherència davant les seues exigències d’avanç electoral.