La crisi del Coronavirus obliga a ajornar el Gran Premi de Motociclisme de Xest

Motociclisme en Xest

Una edició del Gran Premi de Xest | Twitter

El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana, previst per al 15 de novembre i que anava a suposar com en els últims anys el tancament del Mundial de motociclisme, ha sigut ajornat per al 22 del mateix mes, segons un comunicat de Dorna Sports, organitzador de la competició.

 

El comunicat assenyala que «la Federació Internacional de Motociclisme (FIM), l’Associació Internacional d’Equips de Competició (IRTA) i Dorna Sports lamenten anunciar que el Gran Premi Red Bull de les Amèriques, programat per al 5 d’abril, es posposa fins al 15 de novembre a causa del brot de coronavirus».

 

D’esta forma, la data de celebració del Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana es trasllada una setmana en el calendari internacional de motociclisme els dies 20, 21 i 22 de novembre.

 

Les entrades ja emeses seran vàlides per a la nova data i els afeccionats que, a causa d’esta modificació del calendari, desitgen retornar les seues entrades podran fer-lo fins al dia 15 d’abril.

 

 

Últimes notícies

Busquen si el cos trobat en una platja de Torrevieja ve d’una patera

La Guàrdia Civil investiga si el cos sense vida localitzat en la platja de la Sal, a Torrevieja, pot ser d’una persona migrant d’una patera naufragada.

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.