Mastodon
23.6 C
València
Diumenge, 14 setembre, 2025

La crisi del Coronavirus obliga a ajornar el Gran Premi de Motociclisme de Xest

Motociclisme en Xest

Una edició del Gran Premi de Xest | Twitter

El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana, previst per al 15 de novembre i que anava a suposar com en els últims anys el tancament del Mundial de motociclisme, ha sigut ajornat per al 22 del mateix mes, segons un comunicat de Dorna Sports, organitzador de la competició.

 

El comunicat assenyala que «la Federació Internacional de Motociclisme (FIM), l’Associació Internacional d’Equips de Competició (IRTA) i Dorna Sports lamenten anunciar que el Gran Premi Red Bull de les Amèriques, programat per al 5 d’abril, es posposa fins al 15 de novembre a causa del brot de coronavirus».

 

D’esta forma, la data de celebració del Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana es trasllada una setmana en el calendari internacional de motociclisme els dies 20, 21 i 22 de novembre.

 

Les entrades ja emeses seran vàlides per a la nova data i els afeccionats que, a causa d’esta modificació del calendari, desitgen retornar les seues entrades podran fer-lo fins al dia 15 d’abril.

 

 

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.