La crisi del Coronavirus obliga a ajornar el Gran Premi de Motociclisme de Xest

Motociclisme en Xest

Una edició del Gran Premi de Xest | Twitter

El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana, previst per al 15 de novembre i que anava a suposar com en els últims anys el tancament del Mundial de motociclisme, ha sigut ajornat per al 22 del mateix mes, segons un comunicat de Dorna Sports, organitzador de la competició.

 

El comunicat assenyala que «la Federació Internacional de Motociclisme (FIM), l’Associació Internacional d’Equips de Competició (IRTA) i Dorna Sports lamenten anunciar que el Gran Premi Red Bull de les Amèriques, programat per al 5 d’abril, es posposa fins al 15 de novembre a causa del brot de coronavirus».

 

D’esta forma, la data de celebració del Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana es trasllada una setmana en el calendari internacional de motociclisme els dies 20, 21 i 22 de novembre.

 

Les entrades ja emeses seran vàlides per a la nova data i els afeccionats que, a causa d’esta modificació del calendari, desitgen retornar les seues entrades podran fer-lo fins al dia 15 d’abril.

 

 

Últimes notícies

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.

Morant assegura que el PSPV posarà de nou l’educació pública al centre del Consell

Diana Morant pronostica que és l’última tornada a classe amb el PP al Consell i detalla quatre compromisos del PSPV per a reforçar l’educació pública des del pròxim curs.

El Levante perd Etta Eyong per a rebre el Barça al Ciutat de València

El Levante ha començat a preparar el partit de diumenge contra el FC Barcelona al Ciutat de València sense el davanter camerunés Etta Eyong, lesionat al recte anterior de la cama dreta. L’enfrontament correspon a la quarta jornada de LaLiga i es jugarà a les 16.15 hores.

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.