Cultura nomena a Nuria Felip com a nova delegada territorial de l’Institut Valencià de Cultura de Castelló

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha acordat el nomenament, pel sistema de lliure designació, de la funcionària Nuria Felip Esteve com a nova cap de servici de la Delegació Territorial de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) de Castelló.

El nomenament, publicat este dimarts en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), es produïx després de l’avaluació dels currículums i la informació facilitada per les persones candidates.

Entre les funcions que exercirà la nova delegada territorial de l’IVC a Castelló està la d’executar les polítiques de l’Institut Valencià de Cultura en el seu àmbit territorial i dur a terme l’adequada gestió de les polítiques culturals d’acord amb les peculiaritats d’esta província. Exercix, a més, com a enllaç amb les direccions adjuntes i les sotsdireccions generals en l’organització de les diferents activitats programades a Castelló.

També li correspon col·laborar en l’elaboració de la programació, la promoció de polítiques de creació de públics i de generació de demanda en les localitats d’esta província, entre altres.

Així mateix, la titular de la delegació territorial de l’IVC a Castelló és responsable de la coordinació dels espais culturals adscrits en esta província, en concret, l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló, el Teatre Principal de Castelló, l’Espai d’Art Contemporani de Castelló (EACC), el Museu de Belles Arts, el Palau de Congressos de Peníscola, així com de les seus de la Filmoteca Valenciana al Teatre El Raval de Castelló de la Plana i el Paranimf de la UJI.

CURRÍCULUM

Nuria Felip Esteve és llicenciada en Dret per la Universitat CEU San Pablo de València i és tècnica d’Administració General. Felip ha sigut regidora de Cultura a l’Ajuntament d’Almassora (2003-2019), tècnic d’administració general a l’Ajuntament de València (2001-2002) i tècnic d’administració general a l’Ajuntament d’Alcalà de Xivert (2000-2001).

Des de l’any 2002 ha estat assumint el càrrec de Prefectura de Servici de Cultura, Esports, Joventut i Restauració de la Diputació Provincial de Castelló, d’on és funcionària de carrera del cos superior, pertanyent al grup A1.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Multa de 3.900 euros i tres anys d’allunyament per injúries a la exconsellera Bravo

L'Audiència Provincial de València imposa una multa, una indemnització i una orde d'allunyament de tres anys a un home per injuriar en xarxes socials a la exconsellera de Justícia Gabriela Bravo.

Onze mesos de presó per a un expresident d’una AMPA per apropiar-se de 135.000 euros en ajudes escolars

L'Audiència Provincial condemna a onze mesos de presó a un expresident de l'AMPA d'un col·legi concertat d'Alacant per apropiar-se de més de 134.000 euros destinats a beques i activitats escolars, pena que queda suspesa en haver retornat els diners.

Pedro Martínez relativitza el premi a millor entrenador de l’Eurolliga i destaca a l’equip

Pedro Martínez valora el guardó a millor entrenador de l'Eurolliga com un reconeixement col·lectiu i recalca que el focus seguix lloc en els pròxims reptes de València Basket.

El taxi torna als carrers amb tres jornades de protestes en la Comunitat Valenciana

El sector del taxi convoca mobilitzacions el 29 d'abril i el 7 i 15 de maig a Alacant, Castelló i València per a denunciar el vacio normatiu i l'auge de les VTC.

Dos ferits crítics en l’UCI i dos evacuats a la Fe després d’una explosió en una vivenda d’Eivissa

Quatre persones resulten ferides de gravetat després de l'explosió en un bloc de cases protegides a Eivissa: dos han sigut traslladades a la unitat de cremats de La Fe de València i altres dos romanen en l'UCI a l'illa.

València rebrà la setmana vinent el projecte definitiu del Parc de Desembocadura

L'Ajuntament de València preveu rebre la setmana vinent el projecte definitiu del Parc de Desembocadura, una gran zona verda que connectarà el Jardí del Túria amb la mar amb més de 100.000 metres quadrats d'espais públics.

Bernabé exigix aclarir les reunions entre el Port de València i l’Ajuntament pel Consorci València 2007

Pilar Bernabé reclama a l'Autoritat Portuària de València detalles de les reunions amb l'Ajuntament sobre el Consorci València 2007 en ple focus d'Anticorrupció per suposades irregularitats en contractacions.

La Fiscalia arxiva la denúncia del PSPV contra Marciano Gómez per tracte de favor a Ribera Salut

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha arxivat la denúncia del PSPV contra el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per un suposat tracte de favor a Ribera Salut i possibles irregularitats en concessions sanitàries.