Cultura nomena a Nuria Felip com a nova delegada territorial de l’Institut Valencià de Cultura de Castelló

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha acordat el nomenament, pel sistema de lliure designació, de la funcionària Nuria Felip Esteve com a nova cap de servici de la Delegació Territorial de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) de Castelló.

El nomenament, publicat este dimarts en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), es produïx després de l’avaluació dels currículums i la informació facilitada per les persones candidates.

Entre les funcions que exercirà la nova delegada territorial de l’IVC a Castelló està la d’executar les polítiques de l’Institut Valencià de Cultura en el seu àmbit territorial i dur a terme l’adequada gestió de les polítiques culturals d’acord amb les peculiaritats d’esta província. Exercix, a més, com a enllaç amb les direccions adjuntes i les sotsdireccions generals en l’organització de les diferents activitats programades a Castelló.

També li correspon col·laborar en l’elaboració de la programació, la promoció de polítiques de creació de públics i de generació de demanda en les localitats d’esta província, entre altres.

Així mateix, la titular de la delegació territorial de l’IVC a Castelló és responsable de la coordinació dels espais culturals adscrits en esta província, en concret, l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló, el Teatre Principal de Castelló, l’Espai d’Art Contemporani de Castelló (EACC), el Museu de Belles Arts, el Palau de Congressos de Peníscola, així com de les seus de la Filmoteca Valenciana al Teatre El Raval de Castelló de la Plana i el Paranimf de la UJI.

CURRÍCULUM

Nuria Felip Esteve és llicenciada en Dret per la Universitat CEU San Pablo de València i és tècnica d’Administració General. Felip ha sigut regidora de Cultura a l’Ajuntament d’Almassora (2003-2019), tècnic d’administració general a l’Ajuntament de València (2001-2002) i tècnic d’administració general a l’Ajuntament d’Alcalà de Xivert (2000-2001).

Des de l’any 2002 ha estat assumint el càrrec de Prefectura de Servici de Cultura, Esports, Joventut i Restauració de la Diputació Provincial de Castelló, d’on és funcionària de carrera del cos superior, pertanyent al grup A1.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.