Cultura nomena a Nuria Felip com a nova delegada territorial de l’Institut Valencià de Cultura de Castelló

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha acordat el nomenament, pel sistema de lliure designació, de la funcionària Nuria Felip Esteve com a nova cap de servici de la Delegació Territorial de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) de Castelló.

El nomenament, publicat este dimarts en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), es produïx després de l’avaluació dels currículums i la informació facilitada per les persones candidates.

Entre les funcions que exercirà la nova delegada territorial de l’IVC a Castelló està la d’executar les polítiques de l’Institut Valencià de Cultura en el seu àmbit territorial i dur a terme l’adequada gestió de les polítiques culturals d’acord amb les peculiaritats d’esta província. Exercix, a més, com a enllaç amb les direccions adjuntes i les sotsdireccions generals en l’organització de les diferents activitats programades a Castelló.

També li correspon col·laborar en l’elaboració de la programació, la promoció de polítiques de creació de públics i de generació de demanda en les localitats d’esta província, entre altres.

Així mateix, la titular de la delegació territorial de l’IVC a Castelló és responsable de la coordinació dels espais culturals adscrits en esta província, en concret, l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló, el Teatre Principal de Castelló, l’Espai d’Art Contemporani de Castelló (EACC), el Museu de Belles Arts, el Palau de Congressos de Peníscola, així com de les seus de la Filmoteca Valenciana al Teatre El Raval de Castelló de la Plana i el Paranimf de la UJI.

CURRÍCULUM

Nuria Felip Esteve és llicenciada en Dret per la Universitat CEU San Pablo de València i és tècnica d’Administració General. Felip ha sigut regidora de Cultura a l’Ajuntament d’Almassora (2003-2019), tècnic d’administració general a l’Ajuntament de València (2001-2002) i tècnic d’administració general a l’Ajuntament d’Alcalà de Xivert (2000-2001).

Des de l’any 2002 ha estat assumint el càrrec de Prefectura de Servici de Cultura, Esports, Joventut i Restauració de la Diputació Provincial de Castelló, d’on és funcionària de carrera del cos superior, pertanyent al grup A1.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.