Alfafar llança ‘Dona-li als teus llibres una segona oportunitat’

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Biblioteques, ha impulsat una iniciativa per a donar-li als llibres una segona oportunitat. A la Biblioteca Municipal Llorenç Giménez s’ha habilitat un punt d’intercanvi de llibres sota el lema “Dona-li als teus llibres una segona oportunitat”.

Les persones que es vulguen beneficiar d’aquest servei poden acostar-se a la biblioteca i donar els llibres que ja no usen. A més, els usuaris també poden agafar exemplars que prèviament altres persones hagen entregat. No existeixen límits en quantitat, ni és necessari fer un intercanvi: l’usuari pot només deixar llibres o només emportar-se algun exemplar.

Des de l’àrea de Biblioteques es treballa en la promoció de la lectura en tots els àmbits. A més de potenciar aquest intercanvi de llibres, també realitzen campanyes de foment a la lectura amb els centres educatius en diferents nivells.

Una altra de les accions que s’està duent a terme des de la Biblioteca Municipal és “Dotze mesos, dotze llibres”. Cada mes es realitza una recomanació literària per a promoure la lectura en el municipi.
Sumat a aquestes iniciatives, en època d’exàmens es posa en marxa “Estudia en companyia”.

D’aquesta manera, l’espai municipal obri en horari especial i ininterromput per a l’estudi.
Des de tots aquests serveis, sumats al tradicional préstec de llibres, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís amb la cultura i el foment de la lectura i ofereix noves alternatives per a facilitar l’estudi.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.