Alfafar llança ‘Dona-li als teus llibres una segona oportunitat’

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Biblioteques, ha impulsat una iniciativa per a donar-li als llibres una segona oportunitat. A la Biblioteca Municipal Llorenç Giménez s’ha habilitat un punt d’intercanvi de llibres sota el lema “Dona-li als teus llibres una segona oportunitat”.

Les persones que es vulguen beneficiar d’aquest servei poden acostar-se a la biblioteca i donar els llibres que ja no usen. A més, els usuaris també poden agafar exemplars que prèviament altres persones hagen entregat. No existeixen límits en quantitat, ni és necessari fer un intercanvi: l’usuari pot només deixar llibres o només emportar-se algun exemplar.

Des de l’àrea de Biblioteques es treballa en la promoció de la lectura en tots els àmbits. A més de potenciar aquest intercanvi de llibres, també realitzen campanyes de foment a la lectura amb els centres educatius en diferents nivells.

Una altra de les accions que s’està duent a terme des de la Biblioteca Municipal és “Dotze mesos, dotze llibres”. Cada mes es realitza una recomanació literària per a promoure la lectura en el municipi.
Sumat a aquestes iniciatives, en època d’exàmens es posa en marxa “Estudia en companyia”.

D’aquesta manera, l’espai municipal obri en horari especial i ininterromput per a l’estudi.
Des de tots aquests serveis, sumats al tradicional préstec de llibres, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís amb la cultura i el foment de la lectura i ofereix noves alternatives per a facilitar l’estudi.

Últimes notícies

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.

El València Basket ja coneix les dates clau contra el Madrid de Pedro Martínez en la Lliga Endesa

El València Basket rebrà el Real Madrid de Pedro Martínez i Jaime Pradilla el 4 de gener al Roig Arena i visitarà el conjunt blanc el 14 de març, en una Lliga Endesa en què els taronja defenen el títol i encaren un exigent calendari.

Advertència del Consell: prohibit entrar en zones d’incendis per vore l’eclipsi

El Consell ha recordat que està prohibit accedir a parcs naturals i zones forestals afectades per incendis per vore l’eclipsi, i ha detectat diversos intents d’entrada en estos espais durant el matí.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.