Alfafar llança ‘Dona-li als teus llibres una segona oportunitat’

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Biblioteques, ha impulsat una iniciativa per a donar-li als llibres una segona oportunitat. A la Biblioteca Municipal Llorenç Giménez s’ha habilitat un punt d’intercanvi de llibres sota el lema “Dona-li als teus llibres una segona oportunitat”.

Les persones que es vulguen beneficiar d’aquest servei poden acostar-se a la biblioteca i donar els llibres que ja no usen. A més, els usuaris també poden agafar exemplars que prèviament altres persones hagen entregat. No existeixen límits en quantitat, ni és necessari fer un intercanvi: l’usuari pot només deixar llibres o només emportar-se algun exemplar.

Des de l’àrea de Biblioteques es treballa en la promoció de la lectura en tots els àmbits. A més de potenciar aquest intercanvi de llibres, també realitzen campanyes de foment a la lectura amb els centres educatius en diferents nivells.

Una altra de les accions que s’està duent a terme des de la Biblioteca Municipal és “Dotze mesos, dotze llibres”. Cada mes es realitza una recomanació literària per a promoure la lectura en el municipi.
Sumat a aquestes iniciatives, en època d’exàmens es posa en marxa “Estudia en companyia”.

D’aquesta manera, l’espai municipal obri en horari especial i ininterromput per a l’estudi.
Des de tots aquests serveis, sumats al tradicional préstec de llibres, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís amb la cultura i el foment de la lectura i ofereix noves alternatives per a facilitar l’estudi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla