13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Alfafar llança ‘Dona-li als teus llibres una segona oportunitat’

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Biblioteques, ha impulsat una iniciativa per a donar-li als llibres una segona oportunitat. A la Biblioteca Municipal Llorenç Giménez s’ha habilitat un punt d’intercanvi de llibres sota el lema “Dona-li als teus llibres una segona oportunitat”.

Les persones que es vulguen beneficiar d’aquest servei poden acostar-se a la biblioteca i donar els llibres que ja no usen. A més, els usuaris també poden agafar exemplars que prèviament altres persones hagen entregat. No existeixen límits en quantitat, ni és necessari fer un intercanvi: l’usuari pot només deixar llibres o només emportar-se algun exemplar.

Des de l’àrea de Biblioteques es treballa en la promoció de la lectura en tots els àmbits. A més de potenciar aquest intercanvi de llibres, també realitzen campanyes de foment a la lectura amb els centres educatius en diferents nivells.

Una altra de les accions que s’està duent a terme des de la Biblioteca Municipal és “Dotze mesos, dotze llibres”. Cada mes es realitza una recomanació literària per a promoure la lectura en el municipi.
Sumat a aquestes iniciatives, en època d’exàmens es posa en marxa “Estudia en companyia”.

D’aquesta manera, l’espai municipal obri en horari especial i ininterromput per a l’estudi.
Des de tots aquests serveis, sumats al tradicional préstec de llibres, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís amb la cultura i el foment de la lectura i ofereix noves alternatives per a facilitar l’estudi.

Últimes notícies

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.