Alfafar llança ‘Dona-li als teus llibres una segona oportunitat’

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Biblioteques, ha impulsat una iniciativa per a donar-li als llibres una segona oportunitat. A la Biblioteca Municipal Llorenç Giménez s’ha habilitat un punt d’intercanvi de llibres sota el lema “Dona-li als teus llibres una segona oportunitat”.

Les persones que es vulguen beneficiar d’aquest servei poden acostar-se a la biblioteca i donar els llibres que ja no usen. A més, els usuaris també poden agafar exemplars que prèviament altres persones hagen entregat. No existeixen límits en quantitat, ni és necessari fer un intercanvi: l’usuari pot només deixar llibres o només emportar-se algun exemplar.

Des de l’àrea de Biblioteques es treballa en la promoció de la lectura en tots els àmbits. A més de potenciar aquest intercanvi de llibres, també realitzen campanyes de foment a la lectura amb els centres educatius en diferents nivells.

Una altra de les accions que s’està duent a terme des de la Biblioteca Municipal és “Dotze mesos, dotze llibres”. Cada mes es realitza una recomanació literària per a promoure la lectura en el municipi.
Sumat a aquestes iniciatives, en època d’exàmens es posa en marxa “Estudia en companyia”.

D’aquesta manera, l’espai municipal obri en horari especial i ininterromput per a l’estudi.
Des de tots aquests serveis, sumats al tradicional préstec de llibres, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís amb la cultura i el foment de la lectura i ofereix noves alternatives per a facilitar l’estudi.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.