El FIB ven més de 5.000 abonaments a residents de Benicàssim a les primeres hores

 

Després de dos anys sense festival, les ganes de FIB s’han notat en els més de 5.000 abonaments que ja s’han adquirit en les primeres hores de la posada a la venda dels abonaments especials per a residents a Benicàssim.

Així ahir a migdia ja s’havia superat el mig miler i la venda seguia sense interrupció a les instal·lacions del poliesportiu fins a les 19:00, amb un preu especial de 40 euros, els 4 dies, per als empadronats al municipi. A més els menors de fins a nou anys podran accedir gratuïtament al recinte sempre que hi assistisquen acompanyats per un adult (pares o tutors) amb entrada FIB 2022.

De moment, l’expectativa inicial de l’organització és que les xifres superen les de l’últim FIB, el del 2019.

Cal recordar que la pròxima edició del llegendari festival indie està prevista del 14 al 17 de juliol, al recinte de festivals de Benicàssim.

Pel que fa als primers abonaments per al públic en general (no empadronats) sortiran a la venda el 10 de novembre, A les 12.00 hores, a la web oficial, segons han anunciat des de l’organització. El nombre d’estos primers abonaments serà limitat, amb un preu molt econòmic de 39,99 euros més despeses de gestió, de manera que tot indica que també s’esgotaran ràpidament.

Si tot va cap endavant i l’empitjorament de les darreres xifres no segueix en augment, esta serà la primera edició que podrà celebrar la promotora d’esdeveniments The Music Republic des que va comprar el FIB, que és la mateixa organitzadora d’altres grans festivals com l’Arenal Sound o el Viñarock.

Últimes notícies

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.