El FIB ven més de 5.000 abonaments a residents de Benicàssim a les primeres hores

 

Després de dos anys sense festival, les ganes de FIB s’han notat en els més de 5.000 abonaments que ja s’han adquirit en les primeres hores de la posada a la venda dels abonaments especials per a residents a Benicàssim.

Així ahir a migdia ja s’havia superat el mig miler i la venda seguia sense interrupció a les instal·lacions del poliesportiu fins a les 19:00, amb un preu especial de 40 euros, els 4 dies, per als empadronats al municipi. A més els menors de fins a nou anys podran accedir gratuïtament al recinte sempre que hi assistisquen acompanyats per un adult (pares o tutors) amb entrada FIB 2022.

De moment, l’expectativa inicial de l’organització és que les xifres superen les de l’últim FIB, el del 2019.

Cal recordar que la pròxima edició del llegendari festival indie està prevista del 14 al 17 de juliol, al recinte de festivals de Benicàssim.

Pel que fa als primers abonaments per al públic en general (no empadronats) sortiran a la venda el 10 de novembre, A les 12.00 hores, a la web oficial, segons han anunciat des de l’organització. El nombre d’estos primers abonaments serà limitat, amb un preu molt econòmic de 39,99 euros més despeses de gestió, de manera que tot indica que també s’esgotaran ràpidament.

Si tot va cap endavant i l’empitjorament de les darreres xifres no segueix en augment, esta serà la primera edició que podrà celebrar la promotora d’esdeveniments The Music Republic des que va comprar el FIB, que és la mateixa organitzadora d’altres grans festivals com l’Arenal Sound o el Viñarock.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.