El FIB ven més de 5.000 abonaments a residents de Benicàssim a les primeres hores

 

Després de dos anys sense festival, les ganes de FIB s’han notat en els més de 5.000 abonaments que ja s’han adquirit en les primeres hores de la posada a la venda dels abonaments especials per a residents a Benicàssim.

Així ahir a migdia ja s’havia superat el mig miler i la venda seguia sense interrupció a les instal·lacions del poliesportiu fins a les 19:00, amb un preu especial de 40 euros, els 4 dies, per als empadronats al municipi. A més els menors de fins a nou anys podran accedir gratuïtament al recinte sempre que hi assistisquen acompanyats per un adult (pares o tutors) amb entrada FIB 2022.

De moment, l’expectativa inicial de l’organització és que les xifres superen les de l’últim FIB, el del 2019.

Cal recordar que la pròxima edició del llegendari festival indie està prevista del 14 al 17 de juliol, al recinte de festivals de Benicàssim.

Pel que fa als primers abonaments per al públic en general (no empadronats) sortiran a la venda el 10 de novembre, A les 12.00 hores, a la web oficial, segons han anunciat des de l’organització. El nombre d’estos primers abonaments serà limitat, amb un preu molt econòmic de 39,99 euros més despeses de gestió, de manera que tot indica que també s’esgotaran ràpidament.

Si tot va cap endavant i l’empitjorament de les darreres xifres no segueix en augment, esta serà la primera edició que podrà celebrar la promotora d’esdeveniments The Music Republic des que va comprar el FIB, que és la mateixa organitzadora d’altres grans festivals com l’Arenal Sound o el Viñarock.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.