10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

El FIB ven més de 5.000 abonaments a residents de Benicàssim a les primeres hores

 

Després de dos anys sense festival, les ganes de FIB s’han notat en els més de 5.000 abonaments que ja s’han adquirit en les primeres hores de la posada a la venda dels abonaments especials per a residents a Benicàssim.

Així ahir a migdia ja s’havia superat el mig miler i la venda seguia sense interrupció a les instal·lacions del poliesportiu fins a les 19:00, amb un preu especial de 40 euros, els 4 dies, per als empadronats al municipi. A més els menors de fins a nou anys podran accedir gratuïtament al recinte sempre que hi assistisquen acompanyats per un adult (pares o tutors) amb entrada FIB 2022.

De moment, l’expectativa inicial de l’organització és que les xifres superen les de l’últim FIB, el del 2019.

Cal recordar que la pròxima edició del llegendari festival indie està prevista del 14 al 17 de juliol, al recinte de festivals de Benicàssim.

Pel que fa als primers abonaments per al públic en general (no empadronats) sortiran a la venda el 10 de novembre, A les 12.00 hores, a la web oficial, segons han anunciat des de l’organització. El nombre d’estos primers abonaments serà limitat, amb un preu molt econòmic de 39,99 euros més despeses de gestió, de manera que tot indica que també s’esgotaran ràpidament.

Si tot va cap endavant i l’empitjorament de les darreres xifres no segueix en augment, esta serà la primera edició que podrà celebrar la promotora d’esdeveniments The Music Republic des que va comprar el FIB, que és la mateixa organitzadora d’altres grans festivals com l’Arenal Sound o el Viñarock.

Últimes notícies

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.