18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Arriba la ‘II ruta del bakalao en Vespa’ per les mítiques discoteques valencianes

La llegendària ruta ‘Destroy’ o ruta del Bakalao ara en versió #Vespa. En els anys 80′-90′ van triomfar gran quantitat de discoteques entre la carretera de Cullera a València, oferint el millor de la música tecno del moment.
Veritables temples de la música i la ‘diversió’, avui en ruïnes. Envoltats d’arrossars, igual et podies pegar un festival que caure en una séquia i sortir en l’embarcador ‘de l’oncle Pastilla’ en El Palmar.

Descobrim en vespa els ‘tòtems’ d’aquesta primigènia etapa de veritable ‘traca valenciana’ que va aconseguir el seu zenit entre 1990-93 i que va decaure a la fi dels 90′ desapareixent un mite.
Recorrem discoteques com a Temple, Barraca, Xocolata, Puzle, Heaven, ACTV i finalment Arsenal, on va triomfar Chimo Bayo.

L’itinerari, amb sortides des d’Alcoi i Gandia, recorrerà les principals discoteques de la llegendària “ruta del bakalao” en discoteques com a Arsenal, Temple, Heaven, Barraca, Vila Rosario, Puzle, Heaven, Spook, Xocolata i ACTV.

Està previst que la comitiva acabe a les 21.30h en discoteca Aquarela a Malva-rosa platja (València, antiga ACTV) tancant una sessió de tardeo amb el DJ José Coll.

A aquesta ruta només podran assistir Vespas, Lambrettas o Vespinos. Els interessats a assistir, poden posar-se en contacte a través de facebook.com/turismoenvespa . L’itinerari des de Gandia és de 80km aproximadament i el grup es detindrà en determinats “temples de la música màquina”. Una ruta totalment remember i nostàlgica.

Itinerari ruta del bakalao en Vespa: https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/la-ruta-del-bakalao-en-vespa-53448209

La ruta del Bakalao en vespa – YouTube

Últimes notícies

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.

Dimarts amb núvols, pluges febles i pujada de temperatures; ratxes molt fortes a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts cels nuvolosos, pluges febles i un ascens de mínimes i màximes, més acusat a Castelló. El vent de l'oest bufarà fort, amb ratxes molt fortes a l'interior; el dimecres augmentarà la nuvolositat i tornaran les precipitacions disperses a l'interior nord.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja de vent

València tanca parcs, jardins i cementeris i suspén l'activitat a l'aire lliure per l'alerta taronja de vent activada per Aemet. L'Ajuntament emet recomanacions de seguretat i demana seguir l'evolució per canals oficials.

El Vila-real recupera la inspiració i goleja a un Espanyol bloquejat (4-1)

El Vila-real va tallar la seua mala ratxa amb un 4-1 que va desarborar a un Espanyol bloquejat. Mikautadze, un autogol de Salinas i les urpades de Pépé i Moleiro van decidir.