Arriba la ‘II ruta del bakalao en Vespa’ per les mítiques discoteques valencianes

La llegendària ruta ‘Destroy’ o ruta del Bakalao ara en versió #Vespa. En els anys 80′-90′ van triomfar gran quantitat de discoteques entre la carretera de Cullera a València, oferint el millor de la música tecno del moment.
Veritables temples de la música i la ‘diversió’, avui en ruïnes. Envoltats d’arrossars, igual et podies pegar un festival que caure en una séquia i sortir en l’embarcador ‘de l’oncle Pastilla’ en El Palmar.

Descobrim en vespa els ‘tòtems’ d’aquesta primigènia etapa de veritable ‘traca valenciana’ que va aconseguir el seu zenit entre 1990-93 i que va decaure a la fi dels 90′ desapareixent un mite.
Recorrem discoteques com a Temple, Barraca, Xocolata, Puzle, Heaven, ACTV i finalment Arsenal, on va triomfar Chimo Bayo.

L’itinerari, amb sortides des d’Alcoi i Gandia, recorrerà les principals discoteques de la llegendària «ruta del bakalao» en discoteques com a Arsenal, Temple, Heaven, Barraca, Vila Rosario, Puzle, Heaven, Spook, Xocolata i ACTV.

Està previst que la comitiva acabe a les 21.30h en discoteca Aquarela a Malva-rosa platja (València, antiga ACTV) tancant una sessió de tardeo amb el DJ José Coll.

A aquesta ruta només podran assistir Vespas, Lambrettas o Vespinos. Els interessats a assistir, poden posar-se en contacte a través de facebook.com/turismoenvespa . L’itinerari des de Gandia és de 80km aproximadament i el grup es detindrà en determinats «temples de la música màquina». Una ruta totalment remember i nostàlgica.

Itinerari ruta del bakalao en Vespa: https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/la-ruta-del-bakalao-en-vespa-53448209

La ruta del Bakalao en vespa – YouTube

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.