Anuncios

Sagunt viurà les festes del 9 d’Octubre també en format còmic

Sagunt viurà les festes del 9 d'Octubre també en format còmic

En esta ocasió han preparat una tirada de 1.000 exemplars del còmic Festes i tradicions de Sagunt, amb el qual l’alumnat des d’infantil fins a secundària podrà investigar i conéixer millor una selecció de les festes de tot l’any que se celebren a Sagunt i en Port de Sagunt. A més, tres docents especialistes han elaborat unes propostes didàctiques adaptades i adaptables en cada etapa educativa per a fer que l’aprenentatge siga significatiu i arrelat a la història de la ciutat.

Per les pàgines desfilen els actes de les festes de Moros i Cristians i el 9 d’Octubre, Sant Antón, el dijous de Berenar, Pasqua i Sant Joan, algunes de les més representatives de cada estació. Per a una pròxima campanya queden altres celebracions igualment rellevants. El còmic de setze pàgines ha estat guionitzat per Santiago Calaforra i il·lustrat per Sandra G.N., de l’Editorial Safrà.

Anuncios
Sagunt viurà les festes del 9 d'Octubre també en format còmic

La regidora delegada del Gabinet, Maria Josep Soriano, ha declarat: «Les festes populars són un motiu encoratjador i significatiu per al nostre alumnat i que es treballa cada curs en els centres educatius. Volem contribuir d’una forma lúdica i creativa, com és el format còmic, a acostar més els nens a les nostres tradicions, a més de proporcionar-los una eina didàctica útil en valencià. Esperem que ho gaudiu i poder elaborar noves propostes amb les altres festes populars del nostre poble».

El còmic serà presentat pròximament als mitjans de comunicació i s’ha enviat a tots els centres educatius. A més, el 19 de novembre es presentarà en el marc especialitzat del Festival Splash de còmic que organitza el Departament de Joventut i Infància.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Fam, Carrera i Fiebich queden congelades en la WNBA per a acabar la Lliga i Cazorla és acomiadada

Seattle Storm i Nova York Liberty han congelat els drets de Awa Fam, Raquel Carrera i Leo Fiebich per a permetre'ls acabar la Lliga Femenina, mentres que Maite Cazorla ha sigut tallada per Atlanta Dream després de la pretemporada.

Quatre detinguts a València per estafar més de 13.000 euros com a falsos revisors del gas

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre persones acusades d'estafar més de 13.000 euros a víctimes vulnerables fent-se passar per revisors del gas.

Ortí es diu preocupada per la vaga indefinida de professorat i es mostra disposada a negociar

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, expressa la seua preocupació per la duració i el possible seguiment massiu de la vaga indefinida del professorat i assegura que manté la porta oberta a negociar, malgrat el rebuig sindical a la seua oferta salarial.

Leticia Romero firma 300 partits amb el València Basket i entra en la història del club

La segona capitana del València Basket, Leticia Romero, aconseguix els 300 partits oficials amb el club i es consolida com una de les jugadores més importants de la seua història.

Alerta groga el dissabte per pluges intenses en la Comunitat Valenciana

La Aemet activa per a este dissabte l'avís groc a Alacant, València i Castelló per pluges que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a Alacant.

Un estudi xifra en un 80% la reducció de pèrdues per danes amb agricultura regenerativa

Una anàlisi sobre 316.000 hectàrees de cultius valencians conclou que l'agricultura regenerativa podria retallar fins a un 80% les pèrdues agrícoles en futures danes amb una inversió molt inferior al cost dels danys.

Sara Aagesen compareixerà el 19 davant la comissió del Senat sobre la dana de València

Sara Aagesen ha sol·licitat i obtingut un canvi de data per a declarar davant la comissió del Senat sobre la dana de València, que la interrogarà el 19 de maig després de més de dos mesos d'inactivitat.

Un bomber forestal assegura que a Pradas li van tallar les ales durant la gestió de la dana

Un bomber forestal de la unitat d'Alzira declara davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana i manté que a la exconsellera Salomé Pradas i al seu equip els van tallar les ales els seus superiors.
Anuncios