David Beckham, interrogat per la policia per incomplir les normes

 

A la resta del planeta no sol ocórrer-nos que la policia vaja a multar-nos i, en lloc d’això, es queden mirant-nos mentre es freguen els ulls de pura incredulitat i finalment decidisquen que el millor és que ens fem un selfie tots junts per a immortalitzar el moment. Clar que la resta del món no som David Beckham.

L’exfutbolista i empresari britànic de 46 anys es troba passant unes vacances en la costa d’Amalfi, en el sud-oest d’Itàlia, prop de Nàpols. Allí s’ha desplaçat la família al complet -a excepció de Brooklyn- en el seu luxós i espectacular iot.

El mateix al qual este cap de setmana una força especial de la policia transalpina, la Guàrdia di Finança, pujava per l’escaleta amb l’objectiu de multar al senyor que estava prenent el sol mentre els seus fills havien comés una enorme imprudència.

Cada país té les seues normes i les seues regles i, lògicament, els famosos no estan exempts de complir-les. David Beckham acaba de comprovar-ho en les seues pròpies carns després d’haver sigut interrogat per la policia italiana mentre navegava en un iot de luxe per la costa d’Amalfi. La raó?

Que els seus fills Cruz i Harper Beckham estaven desenvolupant una activitat que, per la seua curta edat, tenen prohibida.

Així ho afirma el ‘Daily Mail’ fent-se eco d’unes fotografies que recull ‘The Sun’ on pot veure’s al futbolista parlant amb uns agents. La xarrada va durar al voltant de 45 minuts i finalment l’assumpte va quedar simplement en un mer tràmit de comprovació i advertiment.

 

Però, què va ser el que va passar?

 

Pel que sembla, la policia es va acostar quan va veure a Cruz Beckham de 16 anys i a Harper, de 10, conduint unes motos aquàtiques. A Itàlia és necessari ser major d’edat, és a dir, tindre 18 anys, per a poder practicar esta activitat.

“Els xiquets són massa joves. Se suposa que has de tindre 18 anys per a portar una moto aquàtica a Itàlia. Cruz i Harper acabaven de començar a practicar-ho quan cinc minuts més tard va arribar un pot de la policia”, afirma un testimoni dels fets.

La mateixa persona relata que quan la policia es va acostar, el marit de Victoria Beckham va cridar als seus fills i estos van deixar les motos aparcades. “David estava prenent el sol i immediatament va deixar la seua gandula per a baixar i gestionar el que ocorria”, afig.

La conversa amb els agents va ser amigable, va durar menys d’una hora i l’esportista fins i tot els va mostrar uns documents que estos, probablement, li van sol·licitar.
 

Segons informa la citada publicació, Beckham va saber manejar la situació i va evitar la sanció, que haguera sigut molt alta, atesos els guàrdies i actuant en conseqüència, obligant els seus fills a aparcar la moto aquàtica i explicant-los que ni els jupetins salvavides ni haver estat sempre prop del iot fondejat conduint els eximia d’haver sobrepassat la llei.

 

Abans que marxaren els agents, deixant tot en un mer advertiment, li van demanar a l’astre anglés si podien realitzar-se alguns selfies amb ell, una cosa a la qual David Beckham va accedir, entenent-se així que els agents eren els primers sorpresos de qui havia anat a advertir i que després de fer el seu treball va entrar en joc l’esperit fan.

Últimes notícies

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.