David Beckham, interrogat per la policia per incomplir les normes

 

A la resta del planeta no sol ocórrer-nos que la policia vaja a multar-nos i, en lloc d’això, es queden mirant-nos mentre es freguen els ulls de pura incredulitat i finalment decidisquen que el millor és que ens fem un selfie tots junts per a immortalitzar el moment. Clar que la resta del món no som David Beckham.

L’exfutbolista i empresari britànic de 46 anys es troba passant unes vacances en la costa d’Amalfi, en el sud-oest d’Itàlia, prop de Nàpols. Allí s’ha desplaçat la família al complet -a excepció de Brooklyn- en el seu luxós i espectacular iot.

El mateix al qual este cap de setmana una força especial de la policia transalpina, la Guàrdia di Finança, pujava per l’escaleta amb l’objectiu de multar al senyor que estava prenent el sol mentre els seus fills havien comés una enorme imprudència.

Cada país té les seues normes i les seues regles i, lògicament, els famosos no estan exempts de complir-les. David Beckham acaba de comprovar-ho en les seues pròpies carns després d’haver sigut interrogat per la policia italiana mentre navegava en un iot de luxe per la costa d’Amalfi. La raó?

Que els seus fills Cruz i Harper Beckham estaven desenvolupant una activitat que, per la seua curta edat, tenen prohibida.

Així ho afirma el ‘Daily Mail’ fent-se eco d’unes fotografies que recull ‘The Sun’ on pot veure’s al futbolista parlant amb uns agents. La xarrada va durar al voltant de 45 minuts i finalment l’assumpte va quedar simplement en un mer tràmit de comprovació i advertiment.

 

Però, què va ser el que va passar?

 

Pel que sembla, la policia es va acostar quan va veure a Cruz Beckham de 16 anys i a Harper, de 10, conduint unes motos aquàtiques. A Itàlia és necessari ser major d’edat, és a dir, tindre 18 anys, per a poder practicar esta activitat.

“Els xiquets són massa joves. Se suposa que has de tindre 18 anys per a portar una moto aquàtica a Itàlia. Cruz i Harper acabaven de començar a practicar-ho quan cinc minuts més tard va arribar un pot de la policia”, afirma un testimoni dels fets.

La mateixa persona relata que quan la policia es va acostar, el marit de Victoria Beckham va cridar als seus fills i estos van deixar les motos aparcades. “David estava prenent el sol i immediatament va deixar la seua gandula per a baixar i gestionar el que ocorria”, afig.

La conversa amb els agents va ser amigable, va durar menys d’una hora i l’esportista fins i tot els va mostrar uns documents que estos, probablement, li van sol·licitar.
 

Segons informa la citada publicació, Beckham va saber manejar la situació i va evitar la sanció, que haguera sigut molt alta, atesos els guàrdies i actuant en conseqüència, obligant els seus fills a aparcar la moto aquàtica i explicant-los que ni els jupetins salvavides ni haver estat sempre prop del iot fondejat conduint els eximia d’haver sobrepassat la llei.

 

Abans que marxaren els agents, deixant tot en un mer advertiment, li van demanar a l’astre anglés si podien realitzar-se alguns selfies amb ell, una cosa a la qual David Beckham va accedir, entenent-se així que els agents eren els primers sorpresos de qui havia anat a advertir i que després de fer el seu treball va entrar en joc l’esperit fan.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.