David Beckham, interrogat per la policia per incomplir les normes

 

A la resta del planeta no sol ocórrer-nos que la policia vaja a multar-nos i, en lloc d’això, es queden mirant-nos mentre es freguen els ulls de pura incredulitat i finalment decidisquen que el millor és que ens fem un selfie tots junts per a immortalitzar el moment. Clar que la resta del món no som David Beckham.

L’exfutbolista i empresari britànic de 46 anys es troba passant unes vacances en la costa d’Amalfi, en el sud-oest d’Itàlia, prop de Nàpols. Allí s’ha desplaçat la família al complet -a excepció de Brooklyn- en el seu luxós i espectacular iot.

El mateix al qual este cap de setmana una força especial de la policia transalpina, la Guàrdia di Finança, pujava per l’escaleta amb l’objectiu de multar al senyor que estava prenent el sol mentre els seus fills havien comés una enorme imprudència.

Cada país té les seues normes i les seues regles i, lògicament, els famosos no estan exempts de complir-les. David Beckham acaba de comprovar-ho en les seues pròpies carns després d’haver sigut interrogat per la policia italiana mentre navegava en un iot de luxe per la costa d’Amalfi. La raó?

Que els seus fills Cruz i Harper Beckham estaven desenvolupant una activitat que, per la seua curta edat, tenen prohibida.

Així ho afirma el ‘Daily Mail’ fent-se eco d’unes fotografies que recull ‘The Sun’ on pot veure’s al futbolista parlant amb uns agents. La xarrada va durar al voltant de 45 minuts i finalment l’assumpte va quedar simplement en un mer tràmit de comprovació i advertiment.

 

Però, què va ser el que va passar?

 

Pel que sembla, la policia es va acostar quan va veure a Cruz Beckham de 16 anys i a Harper, de 10, conduint unes motos aquàtiques. A Itàlia és necessari ser major d’edat, és a dir, tindre 18 anys, per a poder practicar esta activitat.

“Els xiquets són massa joves. Se suposa que has de tindre 18 anys per a portar una moto aquàtica a Itàlia. Cruz i Harper acabaven de començar a practicar-ho quan cinc minuts més tard va arribar un pot de la policia”, afirma un testimoni dels fets.

La mateixa persona relata que quan la policia es va acostar, el marit de Victoria Beckham va cridar als seus fills i estos van deixar les motos aparcades. “David estava prenent el sol i immediatament va deixar la seua gandula per a baixar i gestionar el que ocorria”, afig.

La conversa amb els agents va ser amigable, va durar menys d’una hora i l’esportista fins i tot els va mostrar uns documents que estos, probablement, li van sol·licitar.
 

Segons informa la citada publicació, Beckham va saber manejar la situació i va evitar la sanció, que haguera sigut molt alta, atesos els guàrdies i actuant en conseqüència, obligant els seus fills a aparcar la moto aquàtica i explicant-los que ni els jupetins salvavides ni haver estat sempre prop del iot fondejat conduint els eximia d’haver sobrepassat la llei.

 

Abans que marxaren els agents, deixant tot en un mer advertiment, li van demanar a l’astre anglés si podien realitzar-se alguns selfies amb ell, una cosa a la qual David Beckham va accedir, entenent-se així que els agents eren els primers sorpresos de qui havia anat a advertir i que després de fer el seu treball va entrar en joc l’esperit fan.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per calor extrema a l’interior de València fins a 38 graus

Aemet ha activat l’avís groc este dilluns a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus i eleva a taronja el risc per calor dimecres, quan es podrien assolir 40 graus en punts de València i l’interior d’Alacant.

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.