David Beckham, interrogat per la policia per incomplir les normes

 

A la resta del planeta no sol ocórrer-nos que la policia vaja a multar-nos i, en lloc d’això, es queden mirant-nos mentre es freguen els ulls de pura incredulitat i finalment decidisquen que el millor és que ens fem un selfie tots junts per a immortalitzar el moment. Clar que la resta del món no som David Beckham.

L’exfutbolista i empresari britànic de 46 anys es troba passant unes vacances en la costa d’Amalfi, en el sud-oest d’Itàlia, prop de Nàpols. Allí s’ha desplaçat la família al complet -a excepció de Brooklyn- en el seu luxós i espectacular iot.

El mateix al qual este cap de setmana una força especial de la policia transalpina, la Guàrdia di Finança, pujava per l’escaleta amb l’objectiu de multar al senyor que estava prenent el sol mentre els seus fills havien comés una enorme imprudència.

Cada país té les seues normes i les seues regles i, lògicament, els famosos no estan exempts de complir-les. David Beckham acaba de comprovar-ho en les seues pròpies carns després d’haver sigut interrogat per la policia italiana mentre navegava en un iot de luxe per la costa d’Amalfi. La raó?

Que els seus fills Cruz i Harper Beckham estaven desenvolupant una activitat que, per la seua curta edat, tenen prohibida.

Així ho afirma el ‘Daily Mail’ fent-se eco d’unes fotografies que recull ‘The Sun’ on pot veure’s al futbolista parlant amb uns agents. La xarrada va durar al voltant de 45 minuts i finalment l’assumpte va quedar simplement en un mer tràmit de comprovació i advertiment.

 

Però, què va ser el que va passar?

 

Pel que sembla, la policia es va acostar quan va veure a Cruz Beckham de 16 anys i a Harper, de 10, conduint unes motos aquàtiques. A Itàlia és necessari ser major d’edat, és a dir, tindre 18 anys, per a poder practicar esta activitat.

“Els xiquets són massa joves. Se suposa que has de tindre 18 anys per a portar una moto aquàtica a Itàlia. Cruz i Harper acabaven de començar a practicar-ho quan cinc minuts més tard va arribar un pot de la policia”, afirma un testimoni dels fets.

La mateixa persona relata que quan la policia es va acostar, el marit de Victoria Beckham va cridar als seus fills i estos van deixar les motos aparcades. “David estava prenent el sol i immediatament va deixar la seua gandula per a baixar i gestionar el que ocorria”, afig.

La conversa amb els agents va ser amigable, va durar menys d’una hora i l’esportista fins i tot els va mostrar uns documents que estos, probablement, li van sol·licitar.
 

Segons informa la citada publicació, Beckham va saber manejar la situació i va evitar la sanció, que haguera sigut molt alta, atesos els guàrdies i actuant en conseqüència, obligant els seus fills a aparcar la moto aquàtica i explicant-los que ni els jupetins salvavides ni haver estat sempre prop del iot fondejat conduint els eximia d’haver sobrepassat la llei.

 

Abans que marxaren els agents, deixant tot en un mer advertiment, li van demanar a l’astre anglés si podien realitzar-se alguns selfies amb ell, una cosa a la qual David Beckham va accedir, entenent-se així que els agents eren els primers sorpresos de qui havia anat a advertir i que després de fer el seu treball va entrar en joc l’esperit fan.

Últimes notícies

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.