David Beckham, interrogat per la policia per incomplir les normes

 

A la resta del planeta no sol ocórrer-nos que la policia vaja a multar-nos i, en lloc d’això, es queden mirant-nos mentre es freguen els ulls de pura incredulitat i finalment decidisquen que el millor és que ens fem un selfie tots junts per a immortalitzar el moment. Clar que la resta del món no som David Beckham.

L’exfutbolista i empresari britànic de 46 anys es troba passant unes vacances en la costa d’Amalfi, en el sud-oest d’Itàlia, prop de Nàpols. Allí s’ha desplaçat la família al complet -a excepció de Brooklyn- en el seu luxós i espectacular iot.

El mateix al qual este cap de setmana una força especial de la policia transalpina, la Guàrdia di Finança, pujava per l’escaleta amb l’objectiu de multar al senyor que estava prenent el sol mentre els seus fills havien comés una enorme imprudència.

Cada país té les seues normes i les seues regles i, lògicament, els famosos no estan exempts de complir-les. David Beckham acaba de comprovar-ho en les seues pròpies carns després d’haver sigut interrogat per la policia italiana mentre navegava en un iot de luxe per la costa d’Amalfi. La raó?

Que els seus fills Cruz i Harper Beckham estaven desenvolupant una activitat que, per la seua curta edat, tenen prohibida.

Així ho afirma el ‘Daily Mail’ fent-se eco d’unes fotografies que recull ‘The Sun’ on pot veure’s al futbolista parlant amb uns agents. La xarrada va durar al voltant de 45 minuts i finalment l’assumpte va quedar simplement en un mer tràmit de comprovació i advertiment.

 

Però, què va ser el que va passar?

 

Pel que sembla, la policia es va acostar quan va veure a Cruz Beckham de 16 anys i a Harper, de 10, conduint unes motos aquàtiques. A Itàlia és necessari ser major d’edat, és a dir, tindre 18 anys, per a poder practicar esta activitat.

“Els xiquets són massa joves. Se suposa que has de tindre 18 anys per a portar una moto aquàtica a Itàlia. Cruz i Harper acabaven de començar a practicar-ho quan cinc minuts més tard va arribar un pot de la policia”, afirma un testimoni dels fets.

La mateixa persona relata que quan la policia es va acostar, el marit de Victoria Beckham va cridar als seus fills i estos van deixar les motos aparcades. “David estava prenent el sol i immediatament va deixar la seua gandula per a baixar i gestionar el que ocorria”, afig.

La conversa amb els agents va ser amigable, va durar menys d’una hora i l’esportista fins i tot els va mostrar uns documents que estos, probablement, li van sol·licitar.
 

Segons informa la citada publicació, Beckham va saber manejar la situació i va evitar la sanció, que haguera sigut molt alta, atesos els guàrdies i actuant en conseqüència, obligant els seus fills a aparcar la moto aquàtica i explicant-los que ni els jupetins salvavides ni haver estat sempre prop del iot fondejat conduint els eximia d’haver sobrepassat la llei.

 

Abans que marxaren els agents, deixant tot en un mer advertiment, li van demanar a l’astre anglés si podien realitzar-se alguns selfies amb ell, una cosa a la qual David Beckham va accedir, entenent-se així que els agents eren els primers sorpresos de qui havia anat a advertir i que després de fer el seu treball va entrar en joc l’esperit fan.

Últimes notícies

Comença amb retard la reunió entre Educació i sindicats després de quatre dies de paró

La mesa sectorial entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents s'ha reunit de nou este divendres, amb 45 minuts de retard i en la vintena jornada lectiva de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari.

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.

Bernabé defensa que el PSOE ja ha entregat els seus comptes a la justícia pel cas Leire

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, assegura que el PSOE té els seus comptes auditats i ja els ha aportats en els procediments judicials relacionats amb el cas Leire.

Bernabé reclama a l’Ajuntament de València diàleg amb els docents acampats i amb el Corpus

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, insta l’Ajuntament de València a mantindre el diàleg amb el professorat acampat a la plaça de la Verge i amb els responsables dels actes del Corpus per a garantir la seguretat i el desenvolupament de la celebració.

Barrachina confia a pactar prompte el final de la vaga educativa a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que el Govern valencià ha posat tota la voluntat per a tancar com més prompte millor un acord amb els sindicats docents que pose fi a la vaga indefinida a l’ensenyament públic no universitari.

L’aeroport d’Alacant-Elx estrena una ruta amb Erevan amb dos vols setmanals

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández posa en marxa una nova connexió amb Erevan, operada per FlyOne dos dies a la setmana, i referma així el seu creixement de trànsit internacional.

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.