Denúncia a la seua exparella per deixar viatjar amb avió a la seua filla contagiada

 

Una mare denuncia a la seua exparella per permetre que la seua filla, contagiada de coronavirus, pujara a un avió i posara en risc a la menor i a la resta del passatge de l’avió.

Els rastrejadors del Servei Canari de Salut, al no poder contactar amb el pare, van posar en guàrdia a la mare. La xiqueta estava fent vida completament normal: veient a familiars, passejos per la platja o centres comercials fins i tot classes de zumba ..”, segons ha explicat la seua mare.

L’advocat de la mare, Francisco Espino, ha presentat un escrit al Jutjat de Primera Instància número 3 de Las Palmas de Gran Canaria per a demanar mesures urgents contra el pare al·legant “que s’ha posat en greu risc a la menor” per deixar que viatjara en un vol comercial i en companyia dels seus avis paterns, coneixent per endavant el positiu de la seua filla, segons informa Antena 3 notícies.

 

Mesures de protecció

 

Francisco Espino sol·licita la “suspensió de la guarda del menor a càrrec del progenitor demandat” qui, segons la versió de la mare, no va comunicar a ningú els resultats positius de la prova diagnòstica, ni tan sols a la seua pròpia filla que desconeixia que tenia coronavirus.

“Contravé totes les recomanacions mèdiques, les més elementals normes en protecció a la menor i totes les disposicions contra la salut pública perquè s’ha posat en perill la integritat i la salut de la menor, però també de les innombrables persones que van interactuar amb ella” afig el lletrat.

El pare de la xiqueta, agent de la policia nacional, s’enfrontaria a una multa d’entre 3.000 i 60.000 €.

 

La versió del pare

 

Segons la seua versió el pare va enviar a la xiqueta a Gran Canària amb el seu avi matern a pesar que havia donat positiu en una PCR dos dies abans. L’home assegura que aqueixa no és la realitat.

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.