Ferit de bala el porter d’una discoteca en la ‘zona anglesa’ de Benidorm

Benidorm zona anglesa

Discoteques en la ‘zona anglesa’ de Benidorm | Google Maps

 

Durant la matinada d’este dimarts, s’ha produït un tiroteig en la coneguda com a ‘zona anglesa’ de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Com a conseqüència, el porter d’una discoteca de la zona, de 36 anys i nacionalitat romanesa, ha resultat ferit de bala. Un britànic, de 46 anys, ja ha sigut detingut i hui passarà a disposició judicial.

 

Segons han assegurat testimonis del succés al diari ‘Información’, dos hòmens que es mostraven prou alcoholitzats van intentar entrar a la discoteca, però el porter no els va permetre accedir, donades les condicions en què es trobaven. Més tard, un d’ells va tornar a la discoteca amb el seu cotxe, es va parar al davant i va disparar fins a tres vegades. Finalment va conseguir que una de les bales impactara en la cama del porter.

 

Fonts de la Policia han senyalat que la ferida s’ha produït en la zona del bessó i que no és molt gran perquè l’arma era de xicotet calibre. El porter va poder córrer darrere del cotxe de l’agressor a peu fins que va trobar molt prop de la discoteca una patrulla de la Policia Local, a qui va informar dels fets. L’avís es va donar a totes les unitats per a fer una batuda i donar amb l’agressor. Minuts més tard, van conseguir detindre’l en l’avinguda Ametlla del Mar i la Policia va trobar en el seu cotxe l’arma i la munició.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Així afectarà l’episodi de pluges extremes a l’aeroport de Castelló i al prelitoral

Les pluges i tempestes previstes des d’esta vesprada a la Comunitat Valenciana poden deixar fins a 300 l/m² a l’aeroport de Castelló i en zones del prelitoral, i es demana molta precaució per l’augment de cabal en rambles i barrancs.

Mig centenar de municipis valencians suspenen les classes per l’avís roig per pluges

Mig centenar de municipis de la Comunitat Valenciana, entre ells València i Castelló, han suspés les classes per l’avís roig per pluges intenses a partir de la vesprada. Les universitats públiques també han activat protocols d’emergència i han cancel·lat docència presencial i activitats a l’aire lliure.

Ford Almussafes atura torns per l’alerta roja per pluges intenses

La planta de Ford a Almussafes ha decidit suspendre els torns d’esta vesprada, nit i demà divendres per l’activació d’alertes per fortes pluges, que passaran de nivell taronja a roig.

Detingut el suposat autor de l’incendi de Tuéjar que va calcinar 835 hectàrees

La Guàrdia Civil ha detingut un home com a presumpte responsable de l’incendi forestal intencionat de Tuéjar, que al setembre va cremar 835 hectàrees dins de la reserva de la biosfera de l’Alt Túria.

Desarticulada una trama que va defraudar més de 2 milions amb hidrocarburs

Sis persones han sigut detingudes i huit investigades per una organització radicada a Múrcia que ha defraudat més de dos milions d’euros en la distribució i venda de carburants al marge del control fiscal.

Castelló reforça els bombers davant les fortes pluges i l’alerta roja

La Diputació de Castelló ha activat un dispositiu especial del Consorci Provincial de Bombers per l’episodi de pluges molt fortes previst dijous, amb alerta roja al litoral i interior nord des de les 18.00 hores.

Castelló tanca escoles, parcs i platges per l’avís roig per pluges intenses

Castelló suspén les classes des de les 14.00 hores de dijous i durant tot el divendres, i tanca parcs, instal·lacions municipals i platges per l’avís roig per pluges i tempestes emés per Aemet.

València suspén les classes des de les 15.00 hores per l’alerta roja de pluges

L’Ajuntament de València ha ordenat el tancament de tots els centres educatius des de les 15.00 hores d’este dijous i durant divendres per l’alerta roja per pluges i tempestes al litoral.