Detenen a cinc persones per desordres públics en un concert a Castelló

 

Policia Nacional de Castelló ha detingut a cinc joves, com a presumptes autors dels desordres públics ocorreguts en el Grau de Castelló després d’un concert durant la nit del dimarts 17 d’agost. Aqueixa mateixa nit, en la qual resultava ferit un Policia Nacional i destrossaven un vehicle de la Policia Portuària, ja es detenia a un dels presumptes autors, aconseguint identificar, localitzar i detindre a altres quatre amb la investigació dels dies posteriors.

 

Els fets es van desencadenar quan un grup de joves que mancaven d’entrada pretenien accedir al concert d’aqueixa nit, produint-se en els voltants un altercat d’ordre públic en el qual van atacar als Policies Nacionals i Portuaris que es trobaven en el lloc, llançant pedres, botelles de cristall i tanques.

 

A conseqüència de l’exaltació, va resultar ferit un Policia Nacional, i destrossat un vehicle de la policia portuària. En aqueix moment es va detindre a la primera persona i es van identificar a altres 17 que van ser proposades per a sanció per infracció a la Llei orgànica 4/2015 de Seguretat Ciutadana.

 

Amb la investigació policial dels dies posteriors, s’aconseguia la identificació, localització i detenció d’altres quatre joves per estar presumptament relacionats en els altercats ocorreguts en el Port del Grau de Castelló el passat dia 17 d’agost.

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.