Detenen a cinc persones per desordres públics en un concert a Castelló

 

Policia Nacional de Castelló ha detingut a cinc joves, com a presumptes autors dels desordres públics ocorreguts en el Grau de Castelló després d’un concert durant la nit del dimarts 17 d’agost. Aqueixa mateixa nit, en la qual resultava ferit un Policia Nacional i destrossaven un vehicle de la Policia Portuària, ja es detenia a un dels presumptes autors, aconseguint identificar, localitzar i detindre a altres quatre amb la investigació dels dies posteriors.

 

Els fets es van desencadenar quan un grup de joves que mancaven d’entrada pretenien accedir al concert d’aqueixa nit, produint-se en els voltants un altercat d’ordre públic en el qual van atacar als Policies Nacionals i Portuaris que es trobaven en el lloc, llançant pedres, botelles de cristall i tanques.

 

A conseqüència de l’exaltació, va resultar ferit un Policia Nacional, i destrossat un vehicle de la policia portuària. En aqueix moment es va detindre a la primera persona i es van identificar a altres 17 que van ser proposades per a sanció per infracció a la Llei orgànica 4/2015 de Seguretat Ciutadana.

 

Amb la investigació policial dels dies posteriors, s’aconseguia la identificació, localització i detenció d’altres quatre joves per estar presumptament relacionats en els altercats ocorreguts en el Port del Grau de Castelló el passat dia 17 d’agost.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.