Detenen a un jove a Elx per agredir a diversos agents i trencar la finestra del vehicle

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 18 anys per agredir a diversos agents i trencar la finestreta del vehicle patrulla. Els policies es van traslladar a l’aparcament d’un restaurant on diverses persones tenien retingut a un noi en estat d’embriaguesa que intentava agafar la seua motocicleta.

A l’arribada dels agents, l’implicat estava molt nerviós i agressiu i va començar a insultar als presents amb frases com a «fills de puta». Després d’intentar tranquil·litzar-ho, l’home va fer cas omís a totes les instruccions i se’n va pujar al seu vehicle. Donat l’estat en el qual estava va perdre l’equilibri i va acabar en el sòl amb la seua motocicleta.

En aixecar-se el jove va intentar escapar de la patrulla per la tanca del lloc, però va ser retingut pels policies encarant-se mentre llançava cops de puny i puntades que van aconseguir a dos agents.

Una vegada que els policies van obtenir introduir-ho en el vehicle patrulla, este va començar a colpejar la mampara protectora amb el seu cap fins que finalment va aconseguir fracturar la finestreta posterior esquerra el que va fer que els agents pararen i sol·licitaren suport a una altra patrulla per al seu trasllat.

A causa de l’estat d’agressivitat que mostrava va haver de tornar a ser reduït mentre li subjectaven les cames per la seua pròpia seguretat i la dels agents, alhora que escopia i amenaçava als policies amb frases com: «us apunyalaré per l’esquena quan us veja, m’he quedat amb la vostra cara».

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.