Detenen a un jove a Elx per agredir a diversos agents i trencar la finestra del vehicle

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 18 anys per agredir a diversos agents i trencar la finestreta del vehicle patrulla. Els policies es van traslladar a l’aparcament d’un restaurant on diverses persones tenien retingut a un noi en estat d’embriaguesa que intentava agafar la seua motocicleta.

A l’arribada dels agents, l’implicat estava molt nerviós i agressiu i va començar a insultar als presents amb frases com a «fills de puta». Després d’intentar tranquil·litzar-ho, l’home va fer cas omís a totes les instruccions i se’n va pujar al seu vehicle. Donat l’estat en el qual estava va perdre l’equilibri i va acabar en el sòl amb la seua motocicleta.

En aixecar-se el jove va intentar escapar de la patrulla per la tanca del lloc, però va ser retingut pels policies encarant-se mentre llançava cops de puny i puntades que van aconseguir a dos agents.

Una vegada que els policies van obtenir introduir-ho en el vehicle patrulla, este va començar a colpejar la mampara protectora amb el seu cap fins que finalment va aconseguir fracturar la finestreta posterior esquerra el que va fer que els agents pararen i sol·licitaren suport a una altra patrulla per al seu trasllat.

A causa de l’estat d’agressivitat que mostrava va haver de tornar a ser reduït mentre li subjectaven les cames per la seua pròpia seguretat i la dels agents, alhora que escopia i amenaçava als policies amb frases com: «us apunyalaré per l’esquena quan us veja, m’he quedat amb la vostra cara».

Últimes notícies

Ajudes de la Diputació de Castelló per a Soneja i Azuébar després de l’incendi forestal

La Diputació de Castelló ha activat la línia de catàstrofes del pla Diputació Respon per a ajudar Soneja i Azuébar a fer front als danys causats per l’incendi forestal originat diumenge passat.

Fins a 58 nous jutges en la Comunitat Valenciana amb les 500 places aprovades pel Govern

El Consell de Ministres ha aprovat la creació de 500 places de jutges, 58 d’elles en la Comunitat Valenciana, i 200 de fiscals, amb una ampliació rècord de la planta judicial i fiscal gràcies al nou model de tribunals d’instància.

Onze morts atribuïbles a la calor en només sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat onze morts atribuïbles a la calor en els primers sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana, una xifra molt inferior a les 54 defuncions del mateix període de 2025.

Cullera recupera el búnquer del Faro de la Guerra Civil i l’obrirà a visites

Cullera ha restaurat el búnquer del Faro, construït en 1938 durant la Guerra Civil, i prepara ara la seua musealització per a obrir-lo a les visites públiques.

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.

La Generalitat vol mantindre els contractes d’emergència mentre duren les seqüeles de les catàstrofes

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, reclama contractes d’emergència més àgils i flexibilitat per a ajuntaments i afectats per la dana, així com una nova alerta negra per a catàstrofes.

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.