Detenen a un jove a Elx per agredir a diversos agents i trencar la finestra del vehicle

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 18 anys per agredir a diversos agents i trencar la finestreta del vehicle patrulla. Els policies es van traslladar a l’aparcament d’un restaurant on diverses persones tenien retingut a un noi en estat d’embriaguesa que intentava agafar la seua motocicleta.

A l’arribada dels agents, l’implicat estava molt nerviós i agressiu i va començar a insultar als presents amb frases com a “fills de puta”. Després d’intentar tranquil·litzar-ho, l’home va fer cas omís a totes les instruccions i se’n va pujar al seu vehicle. Donat l’estat en el qual estava va perdre l’equilibri i va acabar en el sòl amb la seua motocicleta.

En aixecar-se el jove va intentar escapar de la patrulla per la tanca del lloc, però va ser retingut pels policies encarant-se mentre llançava cops de puny i puntades que van aconseguir a dos agents.

Una vegada que els policies van obtenir introduir-ho en el vehicle patrulla, este va començar a colpejar la mampara protectora amb el seu cap fins que finalment va aconseguir fracturar la finestreta posterior esquerra el que va fer que els agents pararen i sol·licitaren suport a una altra patrulla per al seu trasllat.

A causa de l’estat d’agressivitat que mostrava va haver de tornar a ser reduït mentre li subjectaven les cames per la seua pròpia seguretat i la dels agents, alhora que escopia i amenaçava als policies amb frases com: “us apunyalaré per l’esquena quan us veja, m’he quedat amb la vostra cara”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.