Detenen a un jove a Elx per agredir a diversos agents i trencar la finestra del vehicle

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 18 anys per agredir a diversos agents i trencar la finestreta del vehicle patrulla. Els policies es van traslladar a l’aparcament d’un restaurant on diverses persones tenien retingut a un noi en estat d’embriaguesa que intentava agafar la seua motocicleta.

A l’arribada dels agents, l’implicat estava molt nerviós i agressiu i va començar a insultar als presents amb frases com a “fills de puta”. Després d’intentar tranquil·litzar-ho, l’home va fer cas omís a totes les instruccions i se’n va pujar al seu vehicle. Donat l’estat en el qual estava va perdre l’equilibri i va acabar en el sòl amb la seua motocicleta.

En aixecar-se el jove va intentar escapar de la patrulla per la tanca del lloc, però va ser retingut pels policies encarant-se mentre llançava cops de puny i puntades que van aconseguir a dos agents.

Una vegada que els policies van obtenir introduir-ho en el vehicle patrulla, este va començar a colpejar la mampara protectora amb el seu cap fins que finalment va aconseguir fracturar la finestreta posterior esquerra el que va fer que els agents pararen i sol·licitaren suport a una altra patrulla per al seu trasllat.

A causa de l’estat d’agressivitat que mostrava va haver de tornar a ser reduït mentre li subjectaven les cames per la seua pròpia seguretat i la dels agents, alhora que escopia i amenaçava als policies amb frases com: “us apunyalaré per l’esquena quan us veja, m’he quedat amb la vostra cara”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.