Detenen a un jove a Elx per agredir a diversos agents i trencar la finestra del vehicle

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 18 anys per agredir a diversos agents i trencar la finestreta del vehicle patrulla. Els policies es van traslladar a l’aparcament d’un restaurant on diverses persones tenien retingut a un noi en estat d’embriaguesa que intentava agafar la seua motocicleta.

A l’arribada dels agents, l’implicat estava molt nerviós i agressiu i va començar a insultar als presents amb frases com a «fills de puta». Després d’intentar tranquil·litzar-ho, l’home va fer cas omís a totes les instruccions i se’n va pujar al seu vehicle. Donat l’estat en el qual estava va perdre l’equilibri i va acabar en el sòl amb la seua motocicleta.

En aixecar-se el jove va intentar escapar de la patrulla per la tanca del lloc, però va ser retingut pels policies encarant-se mentre llançava cops de puny i puntades que van aconseguir a dos agents.

Una vegada que els policies van obtenir introduir-ho en el vehicle patrulla, este va començar a colpejar la mampara protectora amb el seu cap fins que finalment va aconseguir fracturar la finestreta posterior esquerra el que va fer que els agents pararen i sol·licitaren suport a una altra patrulla per al seu trasllat.

A causa de l’estat d’agressivitat que mostrava va haver de tornar a ser reduït mentre li subjectaven les cames per la seua pròpia seguretat i la dels agents, alhora que escopia i amenaçava als policies amb frases com: «us apunyalaré per l’esquena quan us veja, m’he quedat amb la vostra cara».

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.