Detenen a l’autor de 5 robatoris, en establiments, en diversos municipis de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut al presumpte autor de cinc robatoris, en establiments, en diversos municipis de València. Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, el presumpte autor utilitzava un objecte punxant per a intimidar als dependents dels establiments i robar l’efectiu de les caixes registradores. Els agents van localitzar a l’autor en el Centre Penitenciari de Picassent on es trobava complint condemna per fets similars. El sospitós va aconseguir robar més de 3.600 euros. 

 

Les investigacions van començar a mitjan passat mes d’abril, quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement d’un robatori amb violència i intimidació en un establiment, pertanyent a una famosa cadena de perfumeria i cosmètics, situat a la Pobla de Vallbona (València). El presumpte autor va utilitzar un objecte punxant per a intimidar als dependents de l’establiment i robar l’efectiu de les caixes registradores

 

Fruit d’aquestes investigacions, els agents es van adonar que existien diversos robatoris, amb el mateix modus operandi, en diferents termes municipals de la província de València. L‘autor va actuar en gasolineres de les localitats de Benaguasil, 
Vilamarxant i Chelva
. A més, també va atracar un supermercat del municipi de Chiva

 

Finalment, el 2 de juliol, agents de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Pobla de Vallbona, es van desplaçar al Centre Penitenciari de Picassent i van procedir a la detenció d’un home, de 51 anys d’edat i de nacionalitat espanyola, per 5 delictes de robatori amb violència i intimidació. Aquest individu es trobava complint condemna en el centre penitenciari per fets similars. 

 

L’autor havia aconseguit fer-se amb més de 3.600 euros en efectiu. La Guàrdia Civil ha aconseguit recuperar part d’aqueixos diners. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Llíria (València).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.