Detenen a l’autor de 5 robatoris, en establiments, en diversos municipis de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut al presumpte autor de cinc robatoris, en establiments, en diversos municipis de València. Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, el presumpte autor utilitzava un objecte punxant per a intimidar als dependents dels establiments i robar l’efectiu de les caixes registradores. Els agents van localitzar a l’autor en el Centre Penitenciari de Picassent on es trobava complint condemna per fets similars. El sospitós va aconseguir robar més de 3.600 euros. 

 

Les investigacions van començar a mitjan passat mes d’abril, quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement d’un robatori amb violència i intimidació en un establiment, pertanyent a una famosa cadena de perfumeria i cosmètics, situat a la Pobla de Vallbona (València). El presumpte autor va utilitzar un objecte punxant per a intimidar als dependents de l’establiment i robar l’efectiu de les caixes registradores

 

Fruit d’aquestes investigacions, els agents es van adonar que existien diversos robatoris, amb el mateix modus operandi, en diferents termes municipals de la província de València. L‘autor va actuar en gasolineres de les localitats de Benaguasil, 
Vilamarxant i Chelva
. A més, també va atracar un supermercat del municipi de Chiva

 

Finalment, el 2 de juliol, agents de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Pobla de Vallbona, es van desplaçar al Centre Penitenciari de Picassent i van procedir a la detenció d’un home, de 51 anys d’edat i de nacionalitat espanyola, per 5 delictes de robatori amb violència i intimidació. Aquest individu es trobava complint condemna en el centre penitenciari per fets similars. 

 

L’autor havia aconseguit fer-se amb més de 3.600 euros en efectiu. La Guàrdia Civil ha aconseguit recuperar part d’aqueixos diners. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Llíria (València).

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.