10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detenen Ángel Boza, membre de ‘La Manada’, per furtar unes ulleres de sol

Miguel Ángel Boza ha quedat detingut per robar unes ulleres de sol i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat

Miguel Ángel Boza ha quedat detingut per furtar unes ulleres de sol i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat | cedida

 

És indiscutible que la polèmica llibertat de ‘La Manada’ no està sent gens tranquil·la, però els seus integrants tampoc semblen disposats a col·laborar per aconseguir-ho. Si fa unes setmanes el guàrdia civil, Antonio Manuel Guerrero, va ser detingut per intentar renovar el seu passaport en una comissaria de Sevilla, tot i tindre prohibida l’eixida del territori espanyol, esta vegada totes les mirades se centren sobre Ángel Boza, que ha quedat detingut per furtar, presumptament, unes ulleres de sol. 

 

En concret, segons ha avançat ‘El Independiente’, la Policia Local de Sevilla ha detingut l’integrant de ‘La Manada’ per furtar les ulleres de sol del Corte Inglés del barri de Nervión de la capital andalusa, i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat, en intentar escapar. A tot això se suma el fet que Boza conduïa el seu vehicle tot i no tindre carnet, segons han confirmat fonts municipals. En estos moments, el detingut es troba a comissaria.

 

El guàrdia civil va intentar renovar el seu passaport

El succés recorda al d’Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil que recentment ha recuperat la seua plaça, i el seu sou. Recordem que la Policia Nacional el va detindre després d’intentar, presumptament, renovar el seu passaport en una comissaria de la mateixa ciutat de Sevilla. Els fets van tindre lloc tan sols tres dies després d’aconseguir la llibertat, i tot i ser conscient que tenia una prohibició expressa del jutge per abandonar el territori espanyol.

 

Imatge d'arxiu d'Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil de 'La Manada'

Imatge d’arxiu d’Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil de ‘La Manada’ | TeleMadrid

 

Finalment, i tot i la gran indignació social que va generar la notícia, l’Audiència de Navarra va decidir mantindre la seua llibertat provisional, a l’espera de vore si la condemna de nou anys de presó per abusos sexuals era definitiva. Això, tot i la insistència de la Fiscalia i de les acusacions particular i popular, que van defensar que l’intent de renovar el document trencava la mesura cautelar del jutge. 

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.