Detenen Ángel Boza, membre de ‘La Manada’, per furtar unes ulleres de sol

Miguel Ángel Boza ha quedat detingut per robar unes ulleres de sol i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat

Miguel Ángel Boza ha quedat detingut per furtar unes ulleres de sol i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat | cedida

 

És indiscutible que la polèmica llibertat de ‘La Manada’ no està sent gens tranquil·la, però els seus integrants tampoc semblen disposats a col·laborar per aconseguir-ho. Si fa unes setmanes el guàrdia civil, Antonio Manuel Guerrero, va ser detingut per intentar renovar el seu passaport en una comissaria de Sevilla, tot i tindre prohibida l’eixida del territori espanyol, esta vegada totes les mirades se centren sobre Ángel Boza, que ha quedat detingut per furtar, presumptament, unes ulleres de sol. 

 

En concret, segons ha avançat ‘El Independiente’, la Policia Local de Sevilla ha detingut l’integrant de ‘La Manada’ per furtar les ulleres de sol del Corte Inglés del barri de Nervión de la capital andalusa, i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat, en intentar escapar. A tot això se suma el fet que Boza conduïa el seu vehicle tot i no tindre carnet, segons han confirmat fonts municipals. En estos moments, el detingut es troba a comissaria.

 

El guàrdia civil va intentar renovar el seu passaport

El succés recorda al d’Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil que recentment ha recuperat la seua plaça, i el seu sou. Recordem que la Policia Nacional el va detindre després d’intentar, presumptament, renovar el seu passaport en una comissaria de la mateixa ciutat de Sevilla. Els fets van tindre lloc tan sols tres dies després d’aconseguir la llibertat, i tot i ser conscient que tenia una prohibició expressa del jutge per abandonar el territori espanyol.

 

Imatge d'arxiu d'Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil de 'La Manada'

Imatge d’arxiu d’Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil de ‘La Manada’ | TeleMadrid

 

Finalment, i tot i la gran indignació social que va generar la notícia, l’Audiència de Navarra va decidir mantindre la seua llibertat provisional, a l’espera de vore si la condemna de nou anys de presó per abusos sexuals era definitiva. Això, tot i la insistència de la Fiscalia i de les acusacions particular i popular, que van defensar que l’intent de renovar el document trencava la mesura cautelar del jutge. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.