Detingudes diverses persones després d’un tiroteig prop de l’Ambaixada d’Israel a Suècia

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Diverses persones han sigut detingudes aquest divendres a primera hora a Estocolm, la capital de Suècia, després de registrar-se una sèrie de trets prop de l’Ambaixada israeliana en el país, un incident que arriba a mesura que s’estenen les protestes contra Israel per la seua ofensiva a la Franja de Gaza.

Les forces de seguretat sueques han engegat un operatiu en els voltants de la seu de la legació diplomàtica i han anunciat la realització de registres en diversos domicilis situats en la capital, segons informacions del diari ‘Aftonbladet’.

La Policia ha informat així que diversos agents es trobaven patrullant en la zona de Strandvagen quan van escoltar els trets sobre les 2.00 (hora local), si bé ha descartat en un primer moment la presència de víctimes o ferits.

No obstant això, les autoritats han obert una investigació preliminar per delicte greu amb armes i la zona es troba acordonada a la vista que els forenses acaben les seues perquisicions.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.