Detingudes diverses persones després d’un tiroteig prop de l’Ambaixada d’Israel a Suècia

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Diverses persones han sigut detingudes aquest divendres a primera hora a Estocolm, la capital de Suècia, després de registrar-se una sèrie de trets prop de l’Ambaixada israeliana en el país, un incident que arriba a mesura que s’estenen les protestes contra Israel per la seua ofensiva a la Franja de Gaza.

Les forces de seguretat sueques han engegat un operatiu en els voltants de la seu de la legació diplomàtica i han anunciat la realització de registres en diversos domicilis situats en la capital, segons informacions del diari ‘Aftonbladet’.

La Policia ha informat així que diversos agents es trobaven patrullant en la zona de Strandvagen quan van escoltar els trets sobre les 2.00 (hora local), si bé ha descartat en un primer moment la presència de víctimes o ferits.

No obstant això, les autoritats han obert una investigació preliminar per delicte greu amb armes i la zona es troba acordonada a la vista que els forenses acaben les seues perquisicions.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.