Detingudes diverses persones després d’un tiroteig prop de l’Ambaixada d’Israel a Suècia

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Diverses persones han sigut detingudes aquest divendres a primera hora a Estocolm, la capital de Suècia, després de registrar-se una sèrie de trets prop de l’Ambaixada israeliana en el país, un incident que arriba a mesura que s’estenen les protestes contra Israel per la seua ofensiva a la Franja de Gaza.

Les forces de seguretat sueques han engegat un operatiu en els voltants de la seu de la legació diplomàtica i han anunciat la realització de registres en diversos domicilis situats en la capital, segons informacions del diari ‘Aftonbladet’.

La Policia ha informat així que diversos agents es trobaven patrullant en la zona de Strandvagen quan van escoltar els trets sobre les 2.00 (hora local), si bé ha descartat en un primer moment la presència de víctimes o ferits.

No obstant això, les autoritats han obert una investigació preliminar per delicte greu amb armes i la zona es troba acordonada a la vista que els forenses acaben les seues perquisicions.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.