19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Detingudes diverses persones després d’un tiroteig prop de l’Ambaixada d’Israel a Suècia

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Diverses persones han sigut detingudes aquest divendres a primera hora a Estocolm, la capital de Suècia, després de registrar-se una sèrie de trets prop de l’Ambaixada israeliana en el país, un incident que arriba a mesura que s’estenen les protestes contra Israel per la seua ofensiva a la Franja de Gaza.

Les forces de seguretat sueques han engegat un operatiu en els voltants de la seu de la legació diplomàtica i han anunciat la realització de registres en diversos domicilis situats en la capital, segons informacions del diari ‘Aftonbladet’.

La Policia ha informat així que diversos agents es trobaven patrullant en la zona de Strandvagen quan van escoltar els trets sobre les 2.00 (hora local), si bé ha descartat en un primer moment la presència de víctimes o ferits.

No obstant això, les autoritats han obert una investigació preliminar per delicte greu amb armes i la zona es troba acordonada a la vista que els forenses acaben les seues perquisicions.

Últimes notícies

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.