Detingut un home després d’agredir i amenaçar de mort a una dona a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 40 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, després de pel que sembla impedir a la seua parella eixir del domicili, agredir-li i amenaçar-li de mort amb dos ganivets.

 

Els fets van ocórrer aquest cap de setmana, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Patraix, on pel que sembla un home estaria amenaçant de mort a la seua parella i li impediria eixir de casa.

 

Els policies van acudir ràpidament al lloc i una vegada en l’habitatge, van observar a una dona molt nerviosa i a un home amb un tall en l’abdomen i un altre en la nina esquerra.

 

Amenaces de mort

Els agents van esbrinar que tots dos eren parella i que pel que sembla, moments abans l’home hauria tirat del pèl a la dona fins a fer-li caure a terra, instant en el qual aquest s’hauria col·locat sobre ella i li hauria amenaçat de matar-li alhora que exhibia dos ganivets. A més, van poder saber que l’home també hauria impedit a la seua parella eixir del domicili i que els talls que presentava li n’hi havia acte infligit.

 

Per tot això, els policies ho van detindre com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, i van intervindre els ganivets amb els quals suposadament hauria amenaçat a la seua parella, un d’ells de huit centímetres de fulla i un altre, de quinze. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.