Detingut un home després d’agredir i amenaçar de mort a una dona a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 40 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, després de pel que sembla impedir a la seua parella eixir del domicili, agredir-li i amenaçar-li de mort amb dos ganivets.

 

Els fets van ocórrer aquest cap de setmana, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Patraix, on pel que sembla un home estaria amenaçant de mort a la seua parella i li impediria eixir de casa.

 

Els policies van acudir ràpidament al lloc i una vegada en l’habitatge, van observar a una dona molt nerviosa i a un home amb un tall en l’abdomen i un altre en la nina esquerra.

 

Amenaces de mort

Els agents van esbrinar que tots dos eren parella i que pel que sembla, moments abans l’home hauria tirat del pèl a la dona fins a fer-li caure a terra, instant en el qual aquest s’hauria col·locat sobre ella i li hauria amenaçat de matar-li alhora que exhibia dos ganivets. A més, van poder saber que l’home també hauria impedit a la seua parella eixir del domicili i que els talls que presentava li n’hi havia acte infligit.

 

Per tot això, els policies ho van detindre com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, i van intervindre els ganivets amb els quals suposadament hauria amenaçat a la seua parella, un d’ells de huit centímetres de fulla i un altre, de quinze. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.

Últimes notícies

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.