18.4 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Detingut un home després d’agredir i amenaçar de mort a una dona a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 40 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, després de pel que sembla impedir a la seua parella eixir del domicili, agredir-li i amenaçar-li de mort amb dos ganivets.

 

Els fets van ocórrer aquest cap de setmana, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Patraix, on pel que sembla un home estaria amenaçant de mort a la seua parella i li impediria eixir de casa.

 

Els policies van acudir ràpidament al lloc i una vegada en l’habitatge, van observar a una dona molt nerviosa i a un home amb un tall en l’abdomen i un altre en la nina esquerra.

 

Amenaces de mort

Els agents van esbrinar que tots dos eren parella i que pel que sembla, moments abans l’home hauria tirat del pèl a la dona fins a fer-li caure a terra, instant en el qual aquest s’hauria col·locat sobre ella i li hauria amenaçat de matar-li alhora que exhibia dos ganivets. A més, van poder saber que l’home també hauria impedit a la seua parella eixir del domicili i que els talls que presentava li n’hi havia acte infligit.

 

Per tot això, els policies ho van detindre com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, i van intervindre els ganivets amb els quals suposadament hauria amenaçat a la seua parella, un d’ells de huit centímetres de fulla i un altre, de quinze. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.

Últimes notícies

Els taxis inicien una marxa lenta de quatre hores a València rumb a la Conselleria

Més de 2.000 taxis han arrancat a les 8.30 una marxa lenta en dos columnes que està tallant vies a València. La protesta pel 'intrusisme' de les VTC preveu acabar davant la Conselleria.

Sergio García substituirà al lesionat Darryn Binder en Gresini per al GP de Portugal de Moto2

Binder, operat del cúbit esquerre, és baixa i obri un debut avançat per a Sergio García amb Gresini. El valencià compartirà box amb Albert Arenas.

Les Corts suspenen els plens fins a la investidura del substitut de Mazón

Les Corts Valencianes no celebraran plens fins al debat d'investidura del nou president. Arranca un termini de 12 dies per a candidatures i seguix la comissió de la DANA.

Óscar López demana eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Mazón

Óscar López va reclamar eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Carlos Mazón, a qui va criticar per un muntatge esperpèntic. L'eixida del líder del PP valencià va arribar al cap d'un any de protestes per la gestió de les inundacions de 2024.

Detinguts dos hòmens per robar caixers automàtics itinerants en la Regió muntanyenca de València

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens, de 20 i 52 anys, per assalts a caixers mòbils en diversos municipis de la Regió muntanyenca de València. Els robatoris van deixar sense servici d'efectiu a pobles sense sucursal bancària.

Aagesen tatxa d’insuficient la dimissió de Mazón i exigix eleccions

Sara Aagesen va sostindre que la renúncia de Carlos Mazón arriba tard i no prou, i va reclamar convocar urnes. Va criticar deixar el futur valencià en mans de Vox.

La comissió del Congrés sobre la dana arrancarà este dimarts amb la veu de les víctimes

La comissió que investigarà la gestió de la dana inicia tres sessions centrades en testimoniatges d'afectats. Seran les primeres 13 d'un total de 127 compareixences.

Alliberen set dones obligades a prostituir-se després de falses ofertes de treball com a model i spa

La Policia Nacional, amb suport d'Europol i la Guàrdia Urbana de Barcelona, ha alliberat set dones explotades sexualment i ha detingut a dotze persones a Barcelona i València. La xarxa captava mitjançant xarxes socials i forçava a les víctimes a prostituir-se sota deute, després de retirar-los el passaport.