Detingut a Bocairent un conductor per envestir el seu cotxe contra un altre de la Guàrdia Civil i fugir després d’una persecució

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a Bocairent a un home de 27 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, danys i contra la seguretat del tràfic després de protagonitzar una «arriscada» persecució, en la qual suposadament va posar en risc la vida de vianants, ciclistes i restes de conductors de la via i va arribar a envestir amb el seu vehicle diverses vegades a un cotxe patrulla de l’institut armat, sense causar danys als efectius. 

Els fets van ocórrer el diumenge 26 d’agost a la vesprada quan la Policia Local de Beneixama alertava a la Guàrdia Civil de Villena que un turisme no havia obeït el seu senyal d’alt i estava circulant a gran velocitat per la via verda entre Biar i Villena. No obstant açò, el conductor es va aconseguir escapolir i no va ser arrestat fins al dimarts. 

La Guàrdia Civil va mobilitzar immediatament a sis dels seus agents en tres vehicles, un d’ells un cotxe camuflat, per a donar abast a aquest conductor. Durant el seguiment del vehicle, els agents van observar que conduïa «amb gran temeritat», posant en perill la vida de ciclistes i vianants, als qui obligava a apartar-se per a evitar ser atropellats. 

Segons ha informat la Guàrdia Civil, la imprudència del conductor es va fer «major» quan es va endinsar en el nucli urbà de Biar. En eixir d’allí per a incorporar-se en la carretera comarcal CV-804, un dels vehicles de l’institut armat li estava esperant per a interceptar-ho. No obstant açò, lluny de parar, suposadament va envestir el seu cotxe contra el de la Benemèrita, tractant diverses vegades d’expulsar de la via al vehicle oficial. 

Els danys causats per la col·lisió van provocar que el cotxe patrulla quedarà pràcticament immobilitzat, mentre el conductor va continuar en adreça Banyeres, circulant per camins de terra i fins i tot es va arribar a llançar per un barranc, camp a través, per a evitar ser arrestat per la resta de patrulles que li seguien d’a prop. El vehicle es va perdre després de circular de nou pel centre de Beneixama. 

  

Dimarts passat, després de realitzar diverses indagacions, la Guàrdia Civil de Villena va detenir al conductor escapolit a Bocairent, on residia. El jove va passar ahir a disposició judicial i va ser decretada la seua llibertat amb càrrecs. Durant el seguiment del vehicle, la Guàrdia Civil de Villena va actuar al costat de la Policia Local de Villena, Banyeres, Biar i Beneixama, els qui van col·laborar activament en el dispositiu.

  

 

 

  

 

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.