5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Detingut l’empleat d’un pub de València per causar lesions greus a un client

Un home de 34 anys va resultar ferit de gravetat després que el treballador d’un pub de València el llançara des de dalt d’una taula i caiguera a terra de cara durant dissabte a la nit.

La Policia Nacional ha detingut el suposat agressor, un home de 47 anys, que compta amb antecedents policials i ja ha passat a disposició judicial.

Els fets van passar el 13 de maig passat al voltant de les 23.30 hores, quan el ferit es trobava amb uns amics celebrant el seu aniversari en un local de la zona de la Marina de València i va pujar a una taula per ballar.

Immediatament, un membre de l’equip de l’establiment el va estirar de la camisa i el va tirar a terra, caient de cara sense poder per al cop, cosa que el va fer quedar inconscient i patir lesions de gravetat.

Un amic del client va gravar el moment exacte i el va denunciar mitjançant un post a les seues xarxes socials on narra el que ha passat com una “brutal agressió“.

La víctima va patir ferides de gravetat que seran tractades a l’hospital La Fe de València.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.