12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Detingut l’empleat d’un pub de València per causar lesions greus a un client

Un home de 34 anys va resultar ferit de gravetat després que el treballador d’un pub de València el llançara des de dalt d’una taula i caiguera a terra de cara durant dissabte a la nit.

La Policia Nacional ha detingut el suposat agressor, un home de 47 anys, que compta amb antecedents policials i ja ha passat a disposició judicial.

Els fets van passar el 13 de maig passat al voltant de les 23.30 hores, quan el ferit es trobava amb uns amics celebrant el seu aniversari en un local de la zona de la Marina de València i va pujar a una taula per ballar.

Immediatament, un membre de l’equip de l’establiment el va estirar de la camisa i el va tirar a terra, caient de cara sense poder per al cop, cosa que el va fer quedar inconscient i patir lesions de gravetat.

Un amic del client va gravar el moment exacte i el va denunciar mitjançant un post a les seues xarxes socials on narra el que ha passat com una “brutal agressió“.

La víctima va patir ferides de gravetat que seran tractades a l’hospital La Fe de València.

Últimes notícies

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.

Localitzen a la jove desapareguda a Favara i l’evacuen en helicòpter des d’un barranc

Els bombers han trobat a la jove en una zona de barranc i han iniciat la seua evacuació aèria per a transferir-la als medis sanitaris. La troballa s'ha produït a les 16.19 després d'una busca guiada per indicis.

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.