Detingut l’empleat d’un pub de València per causar lesions greus a un client

Un home de 34 anys va resultar ferit de gravetat després que el treballador d’un pub de València el llançara des de dalt d’una taula i caiguera a terra de cara durant dissabte a la nit.

La Policia Nacional ha detingut el suposat agressor, un home de 47 anys, que compta amb antecedents policials i ja ha passat a disposició judicial.

Els fets van passar el 13 de maig passat al voltant de les 23.30 hores, quan el ferit es trobava amb uns amics celebrant el seu aniversari en un local de la zona de la Marina de València i va pujar a una taula per ballar.

Immediatament, un membre de l’equip de l’establiment el va estirar de la camisa i el va tirar a terra, caient de cara sense poder per al cop, cosa que el va fer quedar inconscient i patir lesions de gravetat.

Un amic del client va gravar el moment exacte i el va denunciar mitjançant un post a les seues xarxes socials on narra el que ha passat com una “brutal agressió“.

La víctima va patir ferides de gravetat que seran tractades a l’hospital La Fe de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.