Detingut un jove acusat d’agredir sexualment a una dona a la casa a la qual va entrar a furtar a Llíria

 

La Guàrdia Civil de Llíria va tindre coneixement dels fets esdevinguts el passat 26 de setembre, en la localitat de Llíria, a la comarca de Camp de Túria, sobre la base d’una denúncia després de personar-se la víctima en les dependències oficials indicant que, un home li havia immobilitzat en el llit impedint-li respirar, després de la qual cosa l’autor va aprofitar per a realitzar diversos tocaments de caràcter sexual que li va causar a la víctima diverses lesions, a més de ser requerida per a mantindre relacions sexuals amb el compromís de no furtar-li totes les joies, situació que no va arribar a donar-se perquè la víctima va quedar en un estat de semi-inconsciència el que va provocar la fugida de l’autor, qui finalment va aconseguir furtar diverses joies, diners i entre altres, diversos bitllets de loteria nacional premiats.

  

Fruit de les gestions es va poder identificar al suposat autor, de nacionalitat algeriana que li consten diferents procediments judicials oberts, de similar naturalesa a l’investigat per aquesta unitat, tant de les localitats de València, Sueca, Llíria i Conca. 

 

Detinguda una dona de 35 anys per encobriment

 

El suposat autor dels fets es trobava a Espanya amb una falsa identitat (passaport falsificat), una ordre de prohibició d’entrada, dictada per Àustria i una Ordre Europea de Detenció per a Extradició, en vigor, dictada per les autoritats judicials d’Alemanya, en relació a un supòsit de Robatori amb Violència amb habitants i ús d’arma de foc.

  

Després d’establir el corresponent dispositiu policial per part de personal de l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria i el suport de components de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Aldaia, es procedix a la detenció d’aquests, a una dona de 35 anys i de nacionalitat espanyola per un suposat delicte d’encobriment i a l’home de nacionalitat algeriana de 25 anys, com a presumpte autor dels delictes investigats, a més d’un suposat delicte de falsedat documental i així mateix en relació amb l’Ordre Europea de Detenció per a Extradició.

  

Les diligències instruïdes han sigut entregades en els Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 2 de Llíria i Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 3 dels de Torrent.

 

Últimes notícies

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.