Detingut un jove acusat d’agredir sexualment a una dona a la casa a la qual va entrar a furtar a Llíria

 

La Guàrdia Civil de Llíria va tindre coneixement dels fets esdevinguts el passat 26 de setembre, en la localitat de Llíria, a la comarca de Camp de Túria, sobre la base d’una denúncia després de personar-se la víctima en les dependències oficials indicant que, un home li havia immobilitzat en el llit impedint-li respirar, després de la qual cosa l’autor va aprofitar per a realitzar diversos tocaments de caràcter sexual que li va causar a la víctima diverses lesions, a més de ser requerida per a mantindre relacions sexuals amb el compromís de no furtar-li totes les joies, situació que no va arribar a donar-se perquè la víctima va quedar en un estat de semi-inconsciència el que va provocar la fugida de l’autor, qui finalment va aconseguir furtar diverses joies, diners i entre altres, diversos bitllets de loteria nacional premiats.

  

Fruit de les gestions es va poder identificar al suposat autor, de nacionalitat algeriana que li consten diferents procediments judicials oberts, de similar naturalesa a l’investigat per aquesta unitat, tant de les localitats de València, Sueca, Llíria i Conca. 

 

Detinguda una dona de 35 anys per encobriment

 

El suposat autor dels fets es trobava a Espanya amb una falsa identitat (passaport falsificat), una ordre de prohibició d’entrada, dictada per Àustria i una Ordre Europea de Detenció per a Extradició, en vigor, dictada per les autoritats judicials d’Alemanya, en relació a un supòsit de Robatori amb Violència amb habitants i ús d’arma de foc.

  

Després d’establir el corresponent dispositiu policial per part de personal de l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria i el suport de components de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Aldaia, es procedix a la detenció d’aquests, a una dona de 35 anys i de nacionalitat espanyola per un suposat delicte d’encobriment i a l’home de nacionalitat algeriana de 25 anys, com a presumpte autor dels delictes investigats, a més d’un suposat delicte de falsedat documental i així mateix en relació amb l’Ordre Europea de Detenció per a Extradició.

  

Les diligències instruïdes han sigut entregades en els Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 2 de Llíria i Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 3 dels de Torrent.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.