Detingut un jove acusat d’agredir sexualment a una dona a la casa a la qual va entrar a furtar a Llíria

 

La Guàrdia Civil de Llíria va tindre coneixement dels fets esdevinguts el passat 26 de setembre, en la localitat de Llíria, a la comarca de Camp de Túria, sobre la base d’una denúncia després de personar-se la víctima en les dependències oficials indicant que, un home li havia immobilitzat en el llit impedint-li respirar, després de la qual cosa l’autor va aprofitar per a realitzar diversos tocaments de caràcter sexual que li va causar a la víctima diverses lesions, a més de ser requerida per a mantindre relacions sexuals amb el compromís de no furtar-li totes les joies, situació que no va arribar a donar-se perquè la víctima va quedar en un estat de semi-inconsciència el que va provocar la fugida de l’autor, qui finalment va aconseguir furtar diverses joies, diners i entre altres, diversos bitllets de loteria nacional premiats.

  

Fruit de les gestions es va poder identificar al suposat autor, de nacionalitat algeriana que li consten diferents procediments judicials oberts, de similar naturalesa a l’investigat per aquesta unitat, tant de les localitats de València, Sueca, Llíria i Conca. 

 

Detinguda una dona de 35 anys per encobriment

 

El suposat autor dels fets es trobava a Espanya amb una falsa identitat (passaport falsificat), una ordre de prohibició d’entrada, dictada per Àustria i una Ordre Europea de Detenció per a Extradició, en vigor, dictada per les autoritats judicials d’Alemanya, en relació a un supòsit de Robatori amb Violència amb habitants i ús d’arma de foc.

  

Després d’establir el corresponent dispositiu policial per part de personal de l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria i el suport de components de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Aldaia, es procedix a la detenció d’aquests, a una dona de 35 anys i de nacionalitat espanyola per un suposat delicte d’encobriment i a l’home de nacionalitat algeriana de 25 anys, com a presumpte autor dels delictes investigats, a més d’un suposat delicte de falsedat documental i així mateix en relació amb l’Ordre Europea de Detenció per a Extradició.

  

Les diligències instruïdes han sigut entregades en els Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 2 de Llíria i Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 3 dels de Torrent.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.