Detingut un lladre que intimidava amb un ganivet de grans dimensions en Elx

El detingut va intimidar a la víctima amb un ganivet | València Diari

 

Un home de 38 anys ha sigut detingut per la Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), per, presumptament, haverl-li furtat a un altre home després d’abordar-lo per l’esquena i amenaçar-lo amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets s’han produït en ple centre de la ciutat. La detenció l’ha fet el Grup de la Policia Judicial de la Comissaria il·licitana després de què la víctima denunciara els fets, segons un comunicat de la Comissaria Provincial, en el que no s’especifica quan es va produir la detenció ni el robatori amb violència.

 

Segons ha denunciat la víctima, un home la va assaltar per darrere, la va agarrar del coll i la va intimidar amb insults, amenaces i un ganivet de grandària considerable. El presumpte autor dels fets li va exigir que li entregara el seu telèfon mòbil. Per a evitar un mal major, la perjudicada va acceptar donar-li les seues pertinences i el lladre va fugir pels carrers del voltant.

 

Els agents encarregats de la investigació van conseguir arreplegar suficients proves per a «voltar el cercle» al sospitós i conéixer «quines zones recorria de forma habitual», cosa que va facilitar la seua localització i captura. L’arrestat ha sigut posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia d’Elx, acusat d’un presumpte delicte de robatori amb violència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

8,7 milions per a la segona fase d’obres en la presa de Buseo després de la DANA

El Consell ha declarat d’emergència la segona fase d’obres en la presa de Buseo, amb una inversió de 8,7 milions per a reforçar-ne la seguretat després de la DANA d’octubre de 2024. Després d’una primera intervenció ja acabada, es preveu una tercera fase per a augmentar la capacitat de desguàs davant crescudes extraordinàries.

El Consell manté congelats els preus universitaris i amplia les ajudes de 500 euros per material escolar per la dana

El Consell ha aprovat mantindre congelats un any més els preus públics universitaris a la Comunitat Valenciana i ha ampliat les ajudes extraordinàries de 500 euros per a material escolar a nous col·lectius d’estudiants afectats per la dana, amb un pressupost màxim de 20 milions d’euros per a 2026.

56,4 milions per a recuperar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana

El Consell ha autoritzat una inversió de 56,4 milions en 48 mesos per a renaturalitzar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana. Els treballs arribaran a 52 municipis valencians i se centraran en previndre danys futurs i millorar la biodiversitat.

Alicant activa un ampli dispositiu de seguretat pel pròxim eclipsi solar

L’Ajuntament d’Alacant ha organitzat un operatiu especial de seguretat als principals punts d’observació de la ciutat per l’eclipsi solar del 12 d’agost, que arribarà a tapar el 99,14 % del sol. El dispositiu es reforçarà en castells i miradors, i inclou recomanacions per a una observació segura.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats, de 21 a 44 anys, estan investigats per pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública i altres càrrecs.

Sagunt a Escena programa ‘Original Greek’ i la proposta participativa ‘Bailarina a la carta’

El festival Sagunt a Escena acollirà este dijous 6 d’agost la comèdia ‘Original Greek’ i l’espectacle participatiu de dansa ‘Bailarina a la carta’ a Sagunt.

El Levante es mesura al Vila-real en el amistós més exigent de l’estiu

El Levante visitarà este dimecres la ciutat esportiva del Vila-real per disputar el seu amistós més exigent de l’estiu, l’únic davant un rival de Primera i penúltim test abans de LaLiga EA Sports.

Luis Rioja es perd l’entrenament del València i Foulquier ja treballa amb el grup

Luis Rioja no s’ha entrenat este dimarts a Paterna per unes molèsties i és baixa per al Trofeu Taronja, mentres que Foulquier ha completat per primera vegada una part de la sessió amb el grup.
FILMOTECA D'ESTIU