17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detingut per obligar una dona a exercir la prostitució en un club de contactes

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx un home, que presumptament va obligar una dona estrangera a exercir la prostitució en un club de contactes, gràcies a la informació rebuda per part d’una patrulla de la Policia Local de Crevillent.

La investigació policial va tindre el seu inici després d’una intervenció de la Policia Local de Crevillent, en què va tindre coneixement d’una possible víctima de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual.

Els agents locals van posar els fets en coneixement de la Policia Nacional a Elx, iniciant-se el protocol establert a este efecte en matèria de protecció de víctimes de tràfic d’éssers humans.

Falsa oferta de treball

Així aleshores, els agents encarregats de la investigació, van saber per la pròpia víctima que, per motius d’inseguretatva haver de marxar del seu país d’origen.

Quan va arribar a Espanya, va intentar trobar feina i va trobar una presumpta oferta laboral per realitzar tasques de neteja, però l’oferta era falsa, ja que en realitat la volien captar per exercir la prostitució en un club de contactes.   

D’esta manera la víctima va ser enganyada i es va veure abocada a exercir la prostitució al club de contactes, atesa la seua precària situació i veient que a més faltava de la documentació pertinent per treballar al nostre país.

Tot i això, no només es va veure abocada a exercir la prostitució en unes condicions abusives i precàries, sinó que un dels captors la mantenia al seu domicili en contraprestació pels seus serveis en este club, ara poder tindre-la controlada les 24 hores del dia, mantenint, fet i fet, relacions sexuals amb ella utilitzant les mateixes coaccions i amenaces que usaven en el club de contactes.

La víctima va relatar que, en cas que es negués a mantindre relacions amb ell, era privada dels subministraments més elementals, com ara menjar i beguda, i fins i tot el sotmetien a dures sancions econòmiques.

Finalment, la víctima va aprofitar una distracció del seu captor per escapar-se i donar avís als serveis policials denunciant els fets després d’això, els agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Elx, van aconseguir localitzar i detindre el presumpte autor, acusat d’un delicte d’agressió sexual.

El detingut, de nacionalitat espanyola i de 71 anys, va ser posat a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Orihuela.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.