Detingut per obligar una dona a exercir la prostitució en un club de contactes

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx un home, que presumptament va obligar una dona estrangera a exercir la prostitució en un club de contactes, gràcies a la informació rebuda per part d’una patrulla de la Policia Local de Crevillent.

La investigació policial va tindre el seu inici després d’una intervenció de la Policia Local de Crevillent, en què va tindre coneixement d’una possible víctima de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual.

Els agents locals van posar els fets en coneixement de la Policia Nacional a Elx, iniciant-se el protocol establert a este efecte en matèria de protecció de víctimes de tràfic d’éssers humans.

Falsa oferta de treball

Així aleshores, els agents encarregats de la investigació, van saber per la pròpia víctima que, per motius d’inseguretatva haver de marxar del seu país d’origen.

Quan va arribar a Espanya, va intentar trobar feina i va trobar una presumpta oferta laboral per realitzar tasques de neteja, però l’oferta era falsa, ja que en realitat la volien captar per exercir la prostitució en un club de contactes.   

D’esta manera la víctima va ser enganyada i es va veure abocada a exercir la prostitució al club de contactes, atesa la seua precària situació i veient que a més faltava de la documentació pertinent per treballar al nostre país.

Tot i això, no només es va veure abocada a exercir la prostitució en unes condicions abusives i precàries, sinó que un dels captors la mantenia al seu domicili en contraprestació pels seus serveis en este club, ara poder tindre-la controlada les 24 hores del dia, mantenint, fet i fet, relacions sexuals amb ella utilitzant les mateixes coaccions i amenaces que usaven en el club de contactes.

La víctima va relatar que, en cas que es negués a mantindre relacions amb ell, era privada dels subministraments més elementals, com ara menjar i beguda, i fins i tot el sotmetien a dures sancions econòmiques.

Finalment, la víctima va aprofitar una distracció del seu captor per escapar-se i donar avís als serveis policials denunciant els fets després d’això, els agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Elx, van aconseguir localitzar i detindre el presumpte autor, acusat d’un delicte d’agressió sexual.

El detingut, de nacionalitat espanyola i de 71 anys, va ser posat a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Orihuela.

Últimes notícies

Maximo Quiles afronta Silverstone amb fam de victòria però sense confiar-se

Maximo Quiles arriba al Gran Premi de Gran Bretanya com a sòlid líder de Moto3, amb 104 punts d’avantatge, i anuncia que no pensa relaxar-se a Silverstone.

El PPCV carrega contra els retalls al Tajo-Segura i reclama un pacte estatal per l’aigua

El PPCV ha denunciat els retalls al transvasament Tajo-Segura, que considera una injustícia per a la Comunitat Valenciana, i ha exigit un Pacte Nacional de l’Aigua que done estabilitat i criteris tècnics a la gestió hídrica.

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.

Xixona es transforma en capital mundial de la trompeta amb el VIII FIT

Xixona acull de l’1 al 6 d’agost el VIII Festival Internacional de Trompeta, amb cinc concerts gratuïts i concursos per a joves talents, i reunix figures destacades d’Europa, Àsia, Iberoamèrica i els Estats Units.

La Comunitat Valenciana lidera la creació d’ocupació en l’últim any malgrat pujar l’atur al juliol

La Comunitat Valenciana se situa entre les autonomies que més llocs de treball han creat en els últims dotze mesos, tot i registrar una pujada de l’atur al juliol i una afiliació que creix per davall d’altres territoris.
FILMOTECA D'ESTIU