21.4 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Detingut per obligar una dona a exercir la prostitució en un club de contactes

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx un home, que presumptament va obligar una dona estrangera a exercir la prostitució en un club de contactes, gràcies a la informació rebuda per part d’una patrulla de la Policia Local de Crevillent.

La investigació policial va tindre el seu inici després d’una intervenció de la Policia Local de Crevillent, en què va tindre coneixement d’una possible víctima de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual.

Els agents locals van posar els fets en coneixement de la Policia Nacional a Elx, iniciant-se el protocol establert a este efecte en matèria de protecció de víctimes de tràfic d’éssers humans.

Falsa oferta de treball

Així aleshores, els agents encarregats de la investigació, van saber per la pròpia víctima que, per motius d’inseguretatva haver de marxar del seu país d’origen.

Quan va arribar a Espanya, va intentar trobar feina i va trobar una presumpta oferta laboral per realitzar tasques de neteja, però l’oferta era falsa, ja que en realitat la volien captar per exercir la prostitució en un club de contactes.   

D’esta manera la víctima va ser enganyada i es va veure abocada a exercir la prostitució al club de contactes, atesa la seua precària situació i veient que a més faltava de la documentació pertinent per treballar al nostre país.

Tot i això, no només es va veure abocada a exercir la prostitució en unes condicions abusives i precàries, sinó que un dels captors la mantenia al seu domicili en contraprestació pels seus serveis en este club, ara poder tindre-la controlada les 24 hores del dia, mantenint, fet i fet, relacions sexuals amb ella utilitzant les mateixes coaccions i amenaces que usaven en el club de contactes.

La víctima va relatar que, en cas que es negués a mantindre relacions amb ell, era privada dels subministraments més elementals, com ara menjar i beguda, i fins i tot el sotmetien a dures sancions econòmiques.

Finalment, la víctima va aprofitar una distracció del seu captor per escapar-se i donar avís als serveis policials denunciant els fets després d’això, els agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Elx, van aconseguir localitzar i detindre el presumpte autor, acusat d’un delicte d’agressió sexual.

El detingut, de nacionalitat espanyola i de 71 anys, va ser posat a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Orihuela.

Últimes notícies

Pilar Bernabé alerta d’un relleu de Mazón decidit per Abascal i exigix urnes en la Comunitat

Bernabé ha denunciat que el relleu de Mazón pot quedar en mans d'Abascal després de la negociació entre PP i Vox. Ha reclamat eleccions perquè la ciutadania decidisca.

El centre i Colònia Madrid concentren la calor urbana a Benidorm, segons un estudi

Un mapatge amb una vintena de sensors durant les quatre estacions ha identificat el centre i Colònia Madrid com els punts més calorosos de Benidorm. La calor s'intensifica a la nit en àrees denses i disminuïx en barris oberts amb més vegetació

Feijóo demana mantindre l’estabilitat en el Govern valencià

Feijóo ha instat a 'mantindre l'estabilitat' en el Govern valencià i a actuar amb 'serietat i rigor'. Ho ha dit després de les exigències avançades per Vox.

AIReF: la quitació de deute no compensa l’infrafinançament de la Comunitat Valenciana i Murcia

AIReF sosté que el repartiment de la quitació de deute no compensa l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana i Murcia. La mesura reduïx interessos i avança el compliment legal, però no evita que seguisquen amb dèficit ni que necessiten finançament extraordinari.

Paiporta aprova una moratòria de dos anys per a convertir locals en vivendes en planta baixa

El ple municipal va aprovar una moratòria de dos anys que suspén llicències i declaracions responsables per a convertir locals de planta baixa en vivendes i allotjaments. La decisió busca reduir el risc d'inundacions i revisar el PGOU; va tirar avant amb PSOE, Compromís i PP, amb el vot en contra de Vox.

Pilar Bernabé tampoc acudirà a la comissió d’investigació de la DANA de Les Corts

La delegada del Govern no acudirà a la comissió sobre la DANA en Les Corts en considerar que els membres de l'Executiu rendixen comptes davant Congrés i Senat. Critica a Mazón i al PP.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis al síndic del PP en Les Corts i a l’amo del Ventorro

La instructora de Catarroja ha acordat cridar a declarar a Juanfran Pérez Llorca, al propietari del restaurant on va menjar Carlos Mazón el dia de la DANA i a cinc càrrecs de l'equip del president. Les testificals busquen aclarir crides i el procés de decisions del Cecopi del 29 d'octubre de 2024.

Feijóo defén mantindre l’estabilitat en el Govern valencià

Feijóo ha reclamat serietat i rigor per a mantindre l'estabilitat en el Govern valencià. Ha respost així a les exigències anunciades per Vox per a fer costat al PP.