Detingut per obligar una dona a exercir la prostitució en un club de contactes

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx un home, que presumptament va obligar una dona estrangera a exercir la prostitució en un club de contactes, gràcies a la informació rebuda per part d’una patrulla de la Policia Local de Crevillent.

La investigació policial va tindre el seu inici després d’una intervenció de la Policia Local de Crevillent, en què va tindre coneixement d’una possible víctima de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual.

Els agents locals van posar els fets en coneixement de la Policia Nacional a Elx, iniciant-se el protocol establert a este efecte en matèria de protecció de víctimes de tràfic d’éssers humans.

Falsa oferta de treball

Així aleshores, els agents encarregats de la investigació, van saber per la pròpia víctima que, per motius d’inseguretatva haver de marxar del seu país d’origen.

Quan va arribar a Espanya, va intentar trobar feina i va trobar una presumpta oferta laboral per realitzar tasques de neteja, però l’oferta era falsa, ja que en realitat la volien captar per exercir la prostitució en un club de contactes.   

D’esta manera la víctima va ser enganyada i es va veure abocada a exercir la prostitució al club de contactes, atesa la seua precària situació i veient que a més faltava de la documentació pertinent per treballar al nostre país.

Tot i això, no només es va veure abocada a exercir la prostitució en unes condicions abusives i precàries, sinó que un dels captors la mantenia al seu domicili en contraprestació pels seus serveis en este club, ara poder tindre-la controlada les 24 hores del dia, mantenint, fet i fet, relacions sexuals amb ella utilitzant les mateixes coaccions i amenaces que usaven en el club de contactes.

La víctima va relatar que, en cas que es negués a mantindre relacions amb ell, era privada dels subministraments més elementals, com ara menjar i beguda, i fins i tot el sotmetien a dures sancions econòmiques.

Finalment, la víctima va aprofitar una distracció del seu captor per escapar-se i donar avís als serveis policials denunciant els fets després d’això, els agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Elx, van aconseguir localitzar i detindre el presumpte autor, acusat d’un delicte d’agressió sexual.

El detingut, de nacionalitat espanyola i de 71 anys, va ser posat a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Orihuela.

Últimes notícies

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.