Detingut per obligar una dona a exercir la prostitució en un club de contactes

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx un home, que presumptament va obligar una dona estrangera a exercir la prostitució en un club de contactes, gràcies a la informació rebuda per part d’una patrulla de la Policia Local de Crevillent.

La investigació policial va tindre el seu inici després d’una intervenció de la Policia Local de Crevillent, en què va tindre coneixement d’una possible víctima de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual.

Els agents locals van posar els fets en coneixement de la Policia Nacional a Elx, iniciant-se el protocol establert a este efecte en matèria de protecció de víctimes de tràfic d’éssers humans.

Falsa oferta de treball

Així aleshores, els agents encarregats de la investigació, van saber per la pròpia víctima que, per motius d’inseguretatva haver de marxar del seu país d’origen.

Quan va arribar a Espanya, va intentar trobar feina i va trobar una presumpta oferta laboral per realitzar tasques de neteja, però l’oferta era falsa, ja que en realitat la volien captar per exercir la prostitució en un club de contactes.   

D’esta manera la víctima va ser enganyada i es va veure abocada a exercir la prostitució al club de contactes, atesa la seua precària situació i veient que a més faltava de la documentació pertinent per treballar al nostre país.

Tot i això, no només es va veure abocada a exercir la prostitució en unes condicions abusives i precàries, sinó que un dels captors la mantenia al seu domicili en contraprestació pels seus serveis en este club, ara poder tindre-la controlada les 24 hores del dia, mantenint, fet i fet, relacions sexuals amb ella utilitzant les mateixes coaccions i amenaces que usaven en el club de contactes.

La víctima va relatar que, en cas que es negués a mantindre relacions amb ell, era privada dels subministraments més elementals, com ara menjar i beguda, i fins i tot el sotmetien a dures sancions econòmiques.

Finalment, la víctima va aprofitar una distracció del seu captor per escapar-se i donar avís als serveis policials denunciant els fets després d’això, els agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Elx, van aconseguir localitzar i detindre el presumpte autor, acusat d’un delicte d’agressió sexual.

El detingut, de nacionalitat espanyola i de 71 anys, va ser posat a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Orihuela.

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU