Detingut un home de 60 anys per al presumptes homicidi de sa mare a Torís

Detingut un home de 60 anys per homicidi de sa mare a Torís

La localitat valenciana de Torís ha estat commocionada per un tràgic succés que ha tingut lloc recentment. La Guàrdia Civil ha detingut un home de 60 anys després de suposadament acabar amb la vida de sa mare de 84 anys. Els esdeveniments es van produir al voltant de les 13:00 hores, quan els agents de l’ordre van ser alertats sobre la situació.

Segons el que ha pogut confirmar Europa Press a través de fonts de l’Institut Armat, aquest cas podria estar vinculat a problemes de salut mental del detingut. Les autoritats estan duent a terme una investigació exhaustiva per a determinar les circumstàncies que han envoltat aquest tràgic succés.

En resposta a aquesta lamentable situació, l’Ajuntament de Torís ha decidit declarar tres dies de dol en honor a la víctima, i ha convocat un minut de silenci per a dijous que ve a les 12:00 hores a la porta del consistori. Aquesta és una manera de mostrar el suport de la comunitat davant un esdeveniment tan desconsolador.

La violència domèstica continua sent una preocupació primordial a la societat actual, i aquest incident ressalta la necessitat d’abordar no només les causes que porten a aquests actes, sinó també la salut mental dels individus implicats. La Guàrdia Civil i altres organismes estan centrats en oferir tota l’ajuda possible a les persones que pateixen en situacions semblants.

Els veïns de Torís estan en shock, i aquest incident ha obert un debat sobre la salut mental i la violència dins de les llars. Esperem que les autoritats prenguin mesures efectives per prevenir que es repeteixin fets tan tràgics.

Últimes notícies

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.