11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Detingut un home de 60 anys per al presumptes homicidi de sa mare a Torís

Detingut un home de 60 anys per homicidi de sa mare a Torís

La localitat valenciana de Torís ha estat commocionada per un tràgic succés que ha tingut lloc recentment. La Guàrdia Civil ha detingut un home de 60 anys després de suposadament acabar amb la vida de sa mare de 84 anys. Els esdeveniments es van produir al voltant de les 13:00 hores, quan els agents de l’ordre van ser alertats sobre la situació.

Segons el que ha pogut confirmar Europa Press a través de fonts de l’Institut Armat, aquest cas podria estar vinculat a problemes de salut mental del detingut. Les autoritats estan duent a terme una investigació exhaustiva per a determinar les circumstàncies que han envoltat aquest tràgic succés.

En resposta a aquesta lamentable situació, l’Ajuntament de Torís ha decidit declarar tres dies de dol en honor a la víctima, i ha convocat un minut de silenci per a dijous que ve a les 12:00 hores a la porta del consistori. Aquesta és una manera de mostrar el suport de la comunitat davant un esdeveniment tan desconsolador.

La violència domèstica continua sent una preocupació primordial a la societat actual, i aquest incident ressalta la necessitat d’abordar no només les causes que porten a aquests actes, sinó també la salut mental dels individus implicats. La Guàrdia Civil i altres organismes estan centrats en oferir tota l’ajuda possible a les persones que pateixen en situacions semblants.

Els veïns de Torís estan en shock, i aquest incident ha obert un debat sobre la salut mental i la violència dins de les llars. Esperem que les autoritats prenguin mesures efectives per prevenir que es repeteixin fets tan tràgics.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.