Detingut un home de 60 anys per al presumptes homicidi de sa mare a Torís

Detingut un home de 60 anys per homicidi de sa mare a Torís

La localitat valenciana de Torís ha estat commocionada per un tràgic succés que ha tingut lloc recentment. La Guàrdia Civil ha detingut un home de 60 anys després de suposadament acabar amb la vida de sa mare de 84 anys. Els esdeveniments es van produir al voltant de les 13:00 hores, quan els agents de l’ordre van ser alertats sobre la situació.

Segons el que ha pogut confirmar Europa Press a través de fonts de l’Institut Armat, aquest cas podria estar vinculat a problemes de salut mental del detingut. Les autoritats estan duent a terme una investigació exhaustiva per a determinar les circumstàncies que han envoltat aquest tràgic succés.

En resposta a aquesta lamentable situació, l’Ajuntament de Torís ha decidit declarar tres dies de dol en honor a la víctima, i ha convocat un minut de silenci per a dijous que ve a les 12:00 hores a la porta del consistori. Aquesta és una manera de mostrar el suport de la comunitat davant un esdeveniment tan desconsolador.

La violència domèstica continua sent una preocupació primordial a la societat actual, i aquest incident ressalta la necessitat d’abordar no només les causes que porten a aquests actes, sinó també la salut mental dels individus implicats. La Guàrdia Civil i altres organismes estan centrats en oferir tota l’ajuda possible a les persones que pateixen en situacions semblants.

Els veïns de Torís estan en shock, i aquest incident ha obert un debat sobre la salut mental i la violència dins de les llars. Esperem que les autoritats prenguin mesures efectives per prevenir que es repeteixin fets tan tràgics.

Últimes notícies

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.