Detingut un home de 60 anys per al presumptes homicidi de sa mare a Torís

Detingut un home de 60 anys per homicidi de sa mare a Torís

La localitat valenciana de Torís ha estat commocionada per un tràgic succés que ha tingut lloc recentment. La Guàrdia Civil ha detingut un home de 60 anys després de suposadament acabar amb la vida de sa mare de 84 anys. Els esdeveniments es van produir al voltant de les 13:00 hores, quan els agents de l’ordre van ser alertats sobre la situació.

Segons el que ha pogut confirmar Europa Press a través de fonts de l’Institut Armat, aquest cas podria estar vinculat a problemes de salut mental del detingut. Les autoritats estan duent a terme una investigació exhaustiva per a determinar les circumstàncies que han envoltat aquest tràgic succés.

En resposta a aquesta lamentable situació, l’Ajuntament de Torís ha decidit declarar tres dies de dol en honor a la víctima, i ha convocat un minut de silenci per a dijous que ve a les 12:00 hores a la porta del consistori. Aquesta és una manera de mostrar el suport de la comunitat davant un esdeveniment tan desconsolador.

La violència domèstica continua sent una preocupació primordial a la societat actual, i aquest incident ressalta la necessitat d’abordar no només les causes que porten a aquests actes, sinó també la salut mental dels individus implicats. La Guàrdia Civil i altres organismes estan centrats en oferir tota l’ajuda possible a les persones que pateixen en situacions semblants.

Els veïns de Torís estan en shock, i aquest incident ha obert un debat sobre la salut mental i la violència dins de les llars. Esperem que les autoritats prenguin mesures efectives per prevenir que es repeteixin fets tan tràgics.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.