Detingut un home de 60 anys per al presumptes homicidi de sa mare a Torís

Detingut un home de 60 anys per homicidi de sa mare a Torís

La localitat valenciana de Torís ha estat commocionada per un tràgic succés que ha tingut lloc recentment. La Guàrdia Civil ha detingut un home de 60 anys després de suposadament acabar amb la vida de sa mare de 84 anys. Els esdeveniments es van produir al voltant de les 13:00 hores, quan els agents de l’ordre van ser alertats sobre la situació.

Segons el que ha pogut confirmar Europa Press a través de fonts de l’Institut Armat, aquest cas podria estar vinculat a problemes de salut mental del detingut. Les autoritats estan duent a terme una investigació exhaustiva per a determinar les circumstàncies que han envoltat aquest tràgic succés.

En resposta a aquesta lamentable situació, l’Ajuntament de Torís ha decidit declarar tres dies de dol en honor a la víctima, i ha convocat un minut de silenci per a dijous que ve a les 12:00 hores a la porta del consistori. Aquesta és una manera de mostrar el suport de la comunitat davant un esdeveniment tan desconsolador.

La violència domèstica continua sent una preocupació primordial a la societat actual, i aquest incident ressalta la necessitat d’abordar no només les causes que porten a aquests actes, sinó també la salut mental dels individus implicats. La Guàrdia Civil i altres organismes estan centrats en oferir tota l’ajuda possible a les persones que pateixen en situacions semblants.

Els veïns de Torís estan en shock, i aquest incident ha obert un debat sobre la salut mental i la violència dins de les llars. Esperem que les autoritats prenguin mesures efectives per prevenir que es repeteixin fets tan tràgics.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.